LEDAKAN AIR MANI

1.1K 18 0
                                    

Kami selamat tiba di rumah Shazuan sekitar jam 12.30 malam.Laju juga ayah memandu kereta,hampir terkencing aku dibuatnya.Sepanjang perjalanan tadi mereka banyak bertanya tentang keluargaku.Aku menjawab sahaja apa yg aku tahu.Kata mereka suatu hari nanti mereka mahu menjemput keluargaku utk bermalam sini.Aku membawa turun barangan yang kami beli tadi.Banyak juga barangan yg dibeli di shopping mall Shah Alam tadi,aku ingatkan sedikit.

Rupanya ayah Shazuan bekerja sebagai Engineer utk Petronas yg tempat bertugasnya di luar negara.Patutlah dia jarang berada di rumah.Kata ayah memerlukan pendidikan dan kemahiran yang tinggi.Ayah menanamkan semangat kepadaku utk sama berjaya seperti dia.Gaji bulanan ayah juga tinggi iaitu sekitar RM38,000 sebulan.Patutlah dia tidak berkira tentang duit.Aku dan Shazuan memohon izin utk masuk ke bilik selepas perbualan ringkas kami di ruang tamu.Kata ayah esok dia akan menghantar kami lewat selepas Asar.

Shazuan dengan rakus terus merangkul leherku apabila kami tiba di bilik.Tidak sempat aku meletakkan barang yang baru dibeli tadi.Dia menjilat leher dan mencium bibirku.Aku yg keghairahan terus mendukung Shazuan dan membalas ciumannya.Perfume Dunhill yang dipakai olehnya membangkitkan lagi rasa ghairahku.Kami terus melawan lidah masing masing,dalam masa yang sama aku membuka tali pinggang dan melucutkan seluar ku.Aku dapat merasa benjolan di dalam spender Shazuan sudah membengkak.

Aku menanggalkan baju kemejanya yang berwarna putih dan aku menyerang terus teteknya.Shazuan terus mencakar belakang badanku,aku berharap tiada kesan nanti.Aku mula menurunkan lidahku dan menjilat pusatnya.Tangan aku pantas meraba batang Shazuan yg nyata sudah membengkak.Setelah lama aku membiarkan air maniku bertakung,pada malam ini akan ku limpahkan air ini sepuas puasnya.

Aku mengeluarkan batang Shazuan dari spender,ternyata air mazinya telah pun keluar.Aku tidak membuang masa,terus aku menghisap batang Shazuan sehingga dia merintih kesedapan.Dia menekan nekan kepalaku,mujurlah batangnya tidak sebesar batangku,jika tidak pasti aku akan tercekik.Aku lajukan lagi kulumanku dan aku merasai air yang panas dan likat mencair di mulutku.Nyata Shazuan telahpun pancut.

Shazuan meminta ku berdiri dan menanggalkan seluarku.Dia kemudian menjilat basah benjolanku yg kelihatan sehingga spender RENOMA ku yang berwarna mustard itu basah.Dia kemudian mengeluarkan batangku,belum sempat dia mahu bertindak,aku terlebih dahulu menekan kepalanya utk memasukkan mulutnya ke dalam batangku.Sedap ku rasakan,apatah lagi Shazuan,pelajar idaman di sekolahku menikmati batangku.Aku kemudiannya mendukung Shazuan,aku tidak mampu bertahan lagi.Dengan menggunakan air liur Shazuan,aku terus menembusi lubang punggung Shazuan dengan satu henjutan.Shazuan menjerit mujurlah aku sempat mencium mulutnya ketika itu.Ketat,padat dan kemas,itulah yang aku dapat rasakan ketika aku mendayung.Nyata kami berdua berpeluh,meskipun aircond di bilik ini telah pun dibuka.
Crott croott croott,aku dapat merasakan air maniku telah pun berada di dalam punggung Shazuan.

Aku tidak mengeluarkan lagi batangku,aku terus menghenjutnya sehingga suara jantannya terkeluar.Aku masih belum puas,banyak lagi air maniku yang masih tersimpan.Shazuan terus merintih sambil memeluk badanku.Dan sekali lagi batangku mengembang dan air maniku terus ku buang di lubuk punggungnya.

Shazuan membawa aku ke tandas,dia mahu kami beraksi disitu pula.Dia menyuruhku bersedia dalam posisi doggie.Air maniku yang mengalir keluar dipunggungnya di sapu pada pintu lubangku.Shazuan memasukkan batangnya pula ke punggungku.Dia terus mendayung kelajuan sambil bermain putingku.Walaupun batang Shazuan hanya 5.5 inci,aku berasa senak,mungkin kerana sudah lama punggungku tidak dimasuki lubang Shazuan.Shazuan terus merintih kesedapan,begitu dengan aku.Dia mengeluarkan batangnya dari punggungku dan meminta aku menghisapnya.Aku dapat merasakan batangnya sudah mula mengembang,dia menarik keluar batangnya lalu memancutkan air maninya ke wajahku.

Malam kami belum berakhir,selepas berehat selama 20 minit,nafsuku kepada Shazuan mula kembali.Aku mengangkang kakiya dan meletak bantal di punggungnya,perlahan lahan aku mendayungkan batangku.Shazuan menampar nampar punggungku sambil merintih kesedapan.Aku bermain main dengan putingnya utk menaikkan nafsu Shazuan.Batang Shazuan kembali tegang selepas itu,aku melajukan lagi hentakkan ku.Kemutan punggung Shazuan semakin mencengkam batangku,akhirnya sekali aku memancutkan air maniku.Wajah Shazuan kelihatan sangat penat dan aku tidak peduli,terus sahaja aku menaiki Shazuan dan mengarahkan punggungku ke batangnya.Shazuan menggoyangkan kepala menahan kenikmatan tujahan punggungku pada batangnya.Aku melancapkan sekali batangku ketika melihat wajah Syazuan berkerut menahan kesedapan.
"Wan nak pancut dah ni,Wan nak pancut dalam abg",rintih Shazuan dan aku mengangguk.Aku melepaskan air maniku ke tubuhnya dan dia memancutkan air maniku ke dalam lubang punggungku.Selepas itu kami terus berpelukkan hingga tertidur.
---------------------------------------------------------
Aku tersedar ketika pintu diketuk.Aku membuka mata lalu melihat jam dinding,terkejut aku kerana sudah pukul 2 petang.Segera aku mengejutkan Shazuan utk segera mandi.Kelihatan banyak sekali kesan tompokan air mani di tubuh dan wajah kami berdua.Aku sendiri tidak sedar sehingga jam berapa kami memuaskan nafsu masing-masing.

Shazuan sudah pun selesai mandi ketika itu,masa itu aku masih berbaring.Sebenarnya aku belum merasa puas lagi.Shazuan pula ketika itu memakai spender yang baru dibeli semalam,sekaligus menaikkan nafsuku.Masih sempat lagi 1 round ni,baru pukul 2.45 petang.Dengan segera aku memeluk Shazuan dari belakang terus mencium lehernya.Ternyata Shazuan juga terkejut dengan tindakanku.Perlahan lahan aku melucutkan spender yang baru dia pakai tadi.Ketika ini kami berdua berada di hadapan cermin yang besar,aku mendayung punggung Shazuan dalam posisisi doggie.Jelas sedap kenikmatan yang aku rasakan dari Shazuan.Tambahan pula aku dapat melihat dengan jelas wajah Shazuan menikmati henjutan dayunganku sambil melancapkan batangnya sendiri pada cermin.

Aku menaikkan punggungku dan terus menujahnya,Shazuan merintih kesedapan,mukanya mula merah.Tanpa sebarang amaran aku terus memancutkan air maniku yang masih berbaki ke dalam punggungnya.Kemudian aku membantu mengulum batang Shazuan sehingga telornya sahaja yg berada diluar mulutku.Aku hisap sepuasnya dan aku dapat merasai air mani Shazuan sudah mengalir hingga ke tekakku.Aku mengulum batangnya sehingga kendur.Kemudian kami pergi mandi bersama sama.

ASRAMA 2007Where stories live. Discover now