SASARAN

528 11 7
                                    

Sejak kejadian tempoh hari,Budin seringkali menjadi tempat utk Zairol memuaskan nafsunya.Kadang kala Zairol melakukan perkara tersembut di dalam tandas asrama,di stor dan di tangga bengkel KHB.Apa yang mengejutkan,kadang-kadang Budin sendiri yang datang meminta kepadanya dan dia juga sudah pandai utk bermain setiap posisi seperti yang dipinta Zairol.

Nafsunya yang kini lebih ke arah kaum sejenis membuatkannya lebih tergoda melihat kawan-kawannya dan senior yang kacak dan tampan.Wafi dan Nizam juga tidak terkecuali.Sering kali dia mencuci mata apabila melihat Nizam beraksi di gelanggang badminton.Dia cukup berasa geram dengan benjolan yg sering dilihat pada seluar pendek Nizam.Zairol pula pastilah merasa lebih gembira apabila dapat menemui tempat utk dia membuang air maninya.Apatah lagi Budin adalah lelaki pertama yang dia dapat memecahkan teruna selepas terlepas merasai teruna Arif.

Kini berbaki 3 hari lagi utk semua pelajar menghadapi peperiksaan akhir tahun kecuali bagi pelajar tingkatan 5 yang akan menduduki SPM pada bulan hadapan.Sudah pasti ini adalah peperiksaan yang cukup getir utk Wafi dan rakan rakannya kerana mereka terlibat dalam PMR.Kini di dalam kelas tiada guru subjek yang akan dtg mengajar di kelas,terpulang kepada pelajar utk mengulangkaji sendiri.Mereka diberi kebebasan utk memilih topik,subjek dan silibus apa untuk dibincangkan sesama mereka.
Paling sibuk pastilah Shafiq,pelajar yang paling bijak di kalangan mereka yang sering memberi tunjuk ajar kepada rakan rakannya sekiranya ada yang bertanya.

Dalam tidak sedar juga,sudah lama aku tidak pulang ke rumah Shazuan.Bukannya tidak dipelawa,tetapi aku menolak dengan baik kerana aku perlu memberi perhatian utk menghadapi PMR.Mujur mereka memahami keadaanku.Begitu juga Shazuan,kini dia seolah hanya bertemu denganku apabila aku sendiri memanggilnya.Lama juga kami tidak membuat hubungan asmara,aku bersyukur kerana dapat seorang adik angkat yang dapat memahami diriku.Begitupun pada setiap hari kami akan tidur bersama sama.

Sementara itu,Budin sudah pandai utk tidur bersama Zairol di bilik 3.Selalunya warden atau ketua bilik akan memeriksa setiap bilik pada waktu malam,utk memastikan semua penghuni asrama tidur di bilik masing-masing.Tapi mungkin kerana akhir tahun mereka seperti tidak lagi mengambil peduli.Kesempatan ini juga diambil sepenuhnya oleh Zairol dan Budin yang akan memuaskan nafsu masing-masing di atas katil apabila semua penghuni bilik 3 sudah lena.

Tetapi Budin tidak berasa puas bersama Zairol,kerana batang Zairol hanya bersaiz 4.5 inci.Jika mula-mula dahulu,mungkin dia puas kerana itu kali pertama lubang punggungnya dimasuk batang Zairol.Kini tidak lagi,kebanyakkannya dia berbuat begitu hanya utk memuaskan nafsu Zairol sahaja.Dalam diam sebenarnya Budin selalu mengintai dari tingkap ke dalam bilik No 2,terutamanya pada waktu selepas riadah.Dia dapat melihat jelas benjolan Nizam dan Wafi,apatah lagi mereka berdua itu hanya memakai spender sahaja ketika mengeringkan badan mereka sebelum mandi.

Budin sangat berhasrat utk merasai salah seorang daripadanya,tetapi jika kedua duanya itu dia dapat,itu adalah bonus untuk dirinya.Pada Budin mungkin mudah utk mendapatkan Nizam,kerana Wafi seolah olah berada dalam dunianya sendiri bersama Shazuan.Dan jika ianya terlalu mustahil,mungkin Budin perlu memikirkan cara lain utk melampiaskan nafsunya kepada mereka berdua.

ASRAMA 2007Where stories live. Discover now