Capitolul 3

150 10 0
                                    


*

— Day știe că suntem pe cale să-l vedem? îl întreabă Kamol pe Kom.

Sunt pe bancheta din spate a mașinii lui Kamol. Imediat ce au coborât din avion, Kamol a decis că se îndreaptă direct la casa lui Day.

-Am sunat deja să-i spun, șefu,răspunde Kom.

-După ce rezolvăm totul despre Kim, băieți, puteți lua o pauză. Ați lucrat cu toții fără oprire.

Chiar dacă sunt doar subalternii lui, Komal are grijă de oamenii lui.

-Da, domnule, răspunde Kom.

-Apropo, pentru cine ai cumpărat căpșunile. Sunt destul de sigur că nu le-ai cumpărat să mănânci ,întreabă Kamol pentru că, când l-a trimis pe Kom să meargă ieri să ia o pauză, Kom s-a întors cu o cutie de . capsuni ambalate. Kom este puțin surprins de întrebarea șefului său.

-Le-am cumpărat pentru Baiboon , răspunde Kom direct, făcându-l pe Kamol să ridice din sprâncene curiozitate. Dar Kamol nu mai întreabă.

Imediat ce au ajuns la casa lui Day, Kamol nu a fost nevoit să caute mai departe. Kamol a crezut de fapt că este mai bine ca Kim să vină să stea acasă la Day, deoarece el îl cunoaște personal pe Day. După o mică discuție, Kamol îl convinge pe Kim să meargă să stea cu el acasă. Kom le ordonă apoi șoferilor să se întoarcă direct la casa lui Kamol. Când ajung, Kamol ordonă tuturor să se adune la casa principală seara, înainte de a-i trimite în cartierul lor pentru a se odihni. El atunci
o duce pe Kim în casa lui.

Kom se întoarce la mașină și deschide portbagajul pentru a-și recupera bagajele și pachetul de căpșuni pe care l-a cumpărat pentru Baiboon, apoi se îndreaptă spre propria casă. Își pune bagajele deoparte, ia pachetul pentru Baiboon și apoi se îndreaptă spre următoarea casă.

— Baiboon, ești acolo? strigă Kom, stând în fața casei lui Baiboon.

Nu după mult timp, el aude foșnet lângă ușa din față, care apoi se deschide pentru a dezvălui un Baiboon cu fața strălucitoare și zâmbitor, care îl scutește efectiv pe Kom de oboseală.

— Phi Kom s-a întors, nu? Vocea lui Baiboon răsună.

-Dacă nu am, cum aș sta aici?

Kom răspunde în glumă, câștigându-i un obraz umflat de la Baiboon. Inima lui Kom sare o bătaie când simte nevoia de a mușca obrajii umflați ai băiatului.

-Ce sa întâmplat, Phi Kom? De ce ai clătinat din cap? întreabă Baiboon confuz după ce l-a văzut pe Kom clătinând din cap înainte și înapoi.

Băiatul este total inconștient că Kom a făcut-o pentru a-și scutura gândurile deloc bune pe care le avea în cap.

-Nu, nu e nimic ,spune Kom în timp ce îi dă lui Baiboon pachetul pe care l-a cumpărat pentru el.

-Am cumpărat asta pentru tine , spune el.

— Chiar ai cumpărat ceva pentru Baiboon, nu, Phi Kom? întreabă din nou băiatul doar pentru a fi sigur.

-Am făcut... Și să nu te fac să plângi ,îl tachinează Kom zâmbind când vede ochii lui Baiboon plini de lacrimi.

-L-am cumpărat pentru ca tu să-ți pui un zâmbet pe buze. Cum poți să plângi chiar acum?

-Pentru că Baiboon este fericit, Phi, răspunde băiatul.

Vocea aproape că îi sparge, dar încearcă din răsputeri să se oprească pentru că plânge de teamă că Kom s-ar putea enerva.

-Ia-l și deschide-l , îl îndeamnă Kom. Nici măcar în cele mai nebunești vise ale lui Kom nu s-a gândit să cumpere ceva pentru cineva. Ei bine, evident pentru că nu era cui să cumpere nimic. Baiboon este, de asemenea, prima persoană căreia i-a făcut asta vreodată.

Dragoste unui Bodyguard🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum