Day, acum o să fac niște comisioane, o să vorbesc cu tine mai târziu, a spus Kom.
-Nu-i nimic, mă voi întoarce și eu. Dacă ești liber, poți să-l duci pe băiatul ăsta într-o excursie, veziteaza-mă acasă, a spus Day calm.
-Da, a răspuns Kom, înainte de a-l scoate pe Baiboon din casa mare.
Day s-a întors apoi la mașina lui.
— A sosit deja? întrebă Kom.
— Aproape e acolo, spuse Baiboon.
Cei doi au mers la ușa din față a casei. Tânărul a încetinit motocicleta , iar Phai s-a uitat la casă uluit. Kom deschise poarta mică din gard. Baiboon a plecat imediat să-l caute pe Phai. În acel moment, Day pleca.
— Conduceți cu grijă, spuse Kom, întorcându-se către Day, care coborî mașina fereastră.
-Te rog suna-ma mai tarziu, Kom, ma intorc primul.
Day a încheiat înainte de plecare. Kom se întoarse apoi să se uite la Phai și la Baiboon cu ochi nemișcați. Phai îi explică lui Baiboon sarcina, astfel încât să înțeleagă fără a fi prea invaziv în această privință, până când Baiboon merge spre el cu o privire îngrijorată pe față.
-Ce este?întrebă Kom.
-Uh... P'Kom, sunt niste domenii de matematica pe care Phai trebuie sa ma invete pentru ca nu am fost la scoala. Profesorul a predat o materie noua si a pledat teme, a spus tânărul calm. Kom s-a uitat puțin la Phai.
-Du-te să stai și să studiezi în curtea din față a casei tale, a spus Kom.
Baiboon și-a ridicat ușor sprâncenele pentru că, la început, i-a fost teamă că Kom nu va fi nemulțumit. .
-P'Kom, ce sa întâmplat? spuse tânărul. Kom frecă ușor capul lui Baiboon.
-De ce ai spune asta? E doar un prieten care ți-a adus temele, spuse Kom aruncând o privire ușoară către Phai.
-Phai, împinge motocicleta pentru a parca înăuntru, i-a spus Kom lui Phai înainte de a-i deschide poarta gardului.
Apoi Phai a împins motocicleta în parcare, dar a fost bine în timp ce se uită curios în jur. Kom s-a dus să spună ceva agentului de securitate, care
dădu din cap înainte de a se întoarce din nou.-Urmează-mă, și nu trebuie să fii prea curios, a spus Kom, așa că Phai are împreună cu Baiboon. Pe drum, Phai era îngrozit de a mers cu omul mare care mergea prin casă. Nu putea să nu se întrebe de ce acolo erau atât de mulți oameni care se plimbau așa.
— Ah, cine este, Kom? Mătușa a salutat imediat, lăsând-o pe mare
casa.-Phai, aceasta mătușă. Mătușă, acesta este Phai, un prieten de la școală. Phai a adus temele. Așa că P'Kom l-a lăsat să vină să mă învețe, a spus tânărul
-Bună,
Phai ridică imediat mâna pentru a o onora pe mătușa lui Baiboon. încă? a întrebat mătușa, puțin îngrijorată
-Bună ziua, l-ai întrebat pe Khun Kamol , pentru că nu permite străinilor să intre așa în casă.
-Nu încă, dar mătușa nu trebuie să-și facă griji, voi vorbi eu însumi cu el, a răspuns Kom.
Mătușa dădu din cap în semn de recunoaștere.
-Deci unde vor să stea? Îți aduc apă. Mătușa se întoarse către nepotul ei.
- P’Kom, vom pune un covor în fața casei, a răspuns Baiboon.
Mătușa a dat din cap în semn de recunoaștere și l-a lăsat pe Kom să-i ducă în fața casei.
CITEȘTI
Dragoste unui Bodyguard🩵
Teen Fiction⚠l⚠️🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Atenție ⚠️ înainte de a citi această poveste țineți minte ca evenimentele din poveste includ povestea unui minor. Traducere neautorizată • De la fani, p...