Capitolul 18💥

207 14 1
                                    


-Ce s-a întâmplat? întrebă Kom în timp ce îl conducea pe Baiboon în casa lui. Baiboon stătea acum la picioarele patului.

-Nu-i nimic, răspunse Baiboon calm.

Kom și-a scos hainele exterioare pe lângă că și-a descheiat și cămașa...

-Dar comportamentul tău nu arată deloc bine. Ți-a făcut cineva ceva? întrebă Kom nervos.

Baiboon clătină imediat din cap.

-Chiar nimic, mă bucur că P'Kom s-a întors acasă. Tânărul a zâmbit fără tragere de inimă.

Kom se uită curios la Baiboon înainte de a-i vedea brațul printr-una dintre mânecile scurte ale hainelor lui de dormit. Baiboon se cutremură ușor înainte ca Kom să se încruntă.

-Ce s-a întâmplat cu brațul tău? De ce ești rănit așa? Kom a spus pe un ton îngrijorat.

Văzând antebrațul alb învinețit, Baiboon nici nu a crezut că Kom va vedea semnele, cauzate atunci când a mers să-l ajute pe Phai și a fost bătut în timpul corp la corp. Silueta mică tocmai văzuse semnele în timp ce făcea un duș.

-Ei bine, astăzi am încercat să joc baschet. Dar am fost doborât de un alt coechipier, așa că m-am rănit, a spus Baiboon, pentru că și-a amintit când i-a văzut pe Phai și pe San jucând. Au fost câteva denivelări care intrau și se întreceau pentru minge.

-Esti sigur? întrebă Kom, iar tânărul dădu din cap.

-Deci, ce părere ai despre renunțarea la baschet? Hmm, nu ești atent, spuse Kom îngrijorat. Baiboon a zâmbit ironic.

— Trebuie să încerc.

Baiboon a răspuns și și-a cerut scuze în suflet pentru că a mințit. Tânărul a încercat să-l facă să zâmbească, astfel încât să nu mai pună la îndoială vânătăile care au apărut. Kom privi fericit zâmbetul lui Baiboon.

Deși astăzi a trecut prin multe, când a văzut zâmbetul și a auzit vocea tânărului din fața lui.

Kom se simțea mai puțin obosit și relaxat.

-P’Kom, du-te să faci un duș. Trebuie să fii obosit și trebuie să fii foarte lipicios, a spus Baiboon.

— Baiboon, poți să îmi faci baie? Kom se prefăcu că întreabă, provocându-i pe tiner care îi se inrosi fața.

-P'Kom, te poţi face baie. Nu eşti un copil, a spus Baiboon calm.

-Atunci poți să faci duș cu mine, a glumit din nou Kom.

Tânărul clătină din cap.

— Nu... Nu, s-a grăbit tânărul să nege. Kom zâmbi ușor.

— Păcat, bărbații sunt la fel, spuse Kom din nou.

— Ah, bine, deja am făcut duș. Tânărul a găsit repede o scuză...

— Poți să faci duș din nou. Kom îl urmărea pe băiat din nou și din nou.

Silueta înaltă s-a bucurat când a văzut expresia frenetică și stânjenită a tânărului. Baiboon stătea acolo, dându-și mâna înainte și înapoi pentru că nu știa să vorbească. Kom zâmbi ușor.

-Oh, nu trebuie. Pot să mă duș singur. Huh... Trebuie să găsesc pe cineva să-mi facă un masaj?

Kom a spus în timp ce își contorsiona corpul:

- Pot să vă fac baie... Pot și să-l masez pe P’Kom, a spus tânărul pe un ton nedumerit.

-Nu-i nimic, nu vreau să fii jenat, a spus Kom în timp ce se uita la starea lui Baiboon.

Dragoste unui Bodyguard🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum