⚠️🔞🔥Atentie acest capitol contine scene sexuale cu un minor ⚠️🔞🔥🔥🔥nerecomandat copiilor sub 18 ani🔞🔥🔥🔞🔞🔞⚠️⚠️⚠️
După ce a stat și a băut o vreme, Kom a urcat în cameră. De îndată ce a intrat în cameră, a trebuit să zâmbească uşor când a văzut silueta mică a lui Baiboon îmbrățișând pătura în timp ce dormea. Pantalonii scurți de pijama se micşoraseră până când îi putea vedea picioarele subțiri, albe, care aveau doar fire fine de păr.
Kom stătea la picioarele patului, simțind căldura din trupul său. Ar putea fi, de asemenea, din cauza efectelor alcoolului. De obicei, abia se putea stăpâni la vederea stării de seducție inconştientă a lui Baiboon. Kom s-a urcat pe pat și s-a aşezat pe trupul micuț. Înainte de a se apleca să-i sărute obrajii cu putere. Mirosul puștiului îl împiedica să apese pe nas pentru a inhala parfumul.
-P'Kom!
Ochii lui Baiboon s-au ridicat pentru că a simțit cum mustața îi atinge fața.
-Îmi pare rău că te-am trezit, a spus el încet, dar stă încă cuibărit în obrajii parfumați, întredeschisi și crăpăturile gâtului lui Baiboon.
-P'Kom, eşti beat?
Baiboon a încercat să evite nasul lui Kom, simțind o furnicătură în abdomen.
-Putin, a spus Kom, înainte de a apăsa un sărut pe buzele subțiri.
Baiboon a tresărit cu un impuls. Limba fierbinte a lui Kom s-a introdus în limba mică și a împins-o cu sălbăticie şi sete.
-Hmm... a gemut adânc în gât cu satisfacție. O mână puternică a mângâiat trupul lui Baiboon.
Baiboon a fost surprins când degetele au strivit partea de sus a pieptului mic al lui Baiboon prin cămaşa de noapte, determinadu-l pe Baiboon să simtă mângâieri răspândite pe tot trupul său. Kom s-a despărţit de buzele lui Baiboon și a continuat să se împingă în gâtul alb.
-P'Kom, te rog, oprește-te! a strigat Baiboon, cu vocea tremurătoare, determinându-l să ridice capul pentru a se uita în acei ochi apetisanți și plini de dorință. Baiboon a înghițit cu teamă.
-Am nevoie de Baiboon, a spus Kom cu o voce răgușită.
-Ce vrei? a întrebat Baiboon cu o voce tremurătoare. Obrajii lui au fost sărutați din nou.
-Vreau ca Baiboon să fie inima şi trupul meu. Poți să mi-le dai pe Baiboon? a spus Kom în timp ce îi săruta obrajii.
Răbdarea lui părea să se epuizeze. Ştia că Baiboon era tânăr și foarte naiv în privința acestor lucruri, dar Kom chiar nu a putut suporta.
- P'... P'Kom... înseamnă... Baiboon nu este încă sigur de ceea ce vrea să transmită Kom.
-Vrei să fii soţia mea? La fel cum domnul Kim este o soţie? a spus Kom fără menajamente.
Asta l-a făcut pe Baiboon să strălucească imediat. Inima tânărului bătea cu putere și era extrem de confuz.
-Baiboon nu ştie. Baiboon...
Kom a văzut o privire confuză în ochii lui Baiboon.
-Mă iubeşti? a întrebat Kom, tânărul a dat din cap.
-Ce fel de iubire îți place, ca un frate sau altceva? a întrebat Kom. A vrut să-şi clarifice sentimentele pentru ca Baiboon să ştie primul.
-Dar Khom, ce părere ai despre Baiboon? P'Kom a spus că ai deja pe cineva important pentru tine.
CITEȘTI
Dragoste unui Bodyguard🩵
Novela Juvenil⚠l⚠️🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Atenție ⚠️ înainte de a citi această poveste țineți minte ca evenimentele din poveste includ povestea unui minor. Traducere neautorizată • De la fani, p...