-De ce întrebi așa? Întreabă Kom imediat
-Ei bine, Baiboon vrea să știe dacă a avea un iubit de sex masculin este același lucru cu a avea o iubita de sex feminin, Phi. Întreabă naiv Baiboon. Kom oftă uşurat
-Phi nu a avut niciodată un iubit de sex masculin, așa că nu aș ști dacă sunt la fel sau nu, răspunde Kom.
-Atunci asta înseamnă că Phi Kom avea o iubita de sex feminin? Întreabă Baiboon din nou, făcându-l pe Kom să-și frece fața pentru că nu are idee cum să-i explice lucrurile lui Baiboon.
-Phi nu a avut niciodată vreun iubit, fie el bărbat sau femeie. Cine ar fi interesat de persoană ca mine? răspunde Kom
-De ce nu ar fi nimeni, Phi? Baiboon crede că Phi este o persoană foarte bună. De asemenea, mare și puternică. Baiboon spune că nu doar să-i mulțumesc lui Kom. Este ceea ce simte în interior.
Kom se uită la băiat cu un zâmbet strălucitor. Tot ceea ce a spus băiatul tocmai acum, fie că este o remarcă naivă sau o întrebare sinceră, îl face pe Kom să se simtă mai bine cumva.
-Îți plac băieții mari? Întreabă Kom tachinat.
-Da! Baiboon răspunde imediat cu un zâmbet, făcând inima lui Kom să bată mai repede.
-Baiboon îi plac băieții mari pentru că sunt suficient de puternici pentru a se proteja. Spre deosebire de Baiboon care este atât de mic și nu se poate lupta cu nimeni. Continuă Baiboon cu o voce blândă.
Kom respiră uşurat, pentru că a cunoscut preferința lui Baiboon. Dar se simte și ciudat de trist.
-Cu cine te-ai lupta? Îți place să faci necazuri? Întreabă Kom din nou, Baiboon dă din cap.
-Baiboon nu-i place să facă necazuri, Phi, dar în școala veche, Baiboon este adesea agresat, dacă Baiboon ar fi mai mare, ceilalți nu ar îndrăzni să mă agreseze, spune băiatul.
Kom se uită gânditor la Baiboon. Având în vedere trupul mai mic al lui Baiboon, nu este surprinzător să auzi că a fost agresat de băieți mai mari. Chiar și Kom crede că ar fi distractiv să-l tachineze pe băiat până când acesta plânge
Realizare!!!
Kom vrea brusc să se lovească în față pentru că s-a gândit să-l tachineze pe Baiboon până când acesta plânge
-Ai Kom, ticălosule! Cum te poți gândi să-l tachinezi pe Baiboon în starea jalnică? Kom se mustră mental, înainte de a ridica mâna pentru a-i mângâia capul lui Baiboon.
-Baiboon, dacă te agresează cineva la noua școală, spune-i lui Phi imediat, bine. Nici măcar să nu te gândești să o ascunzi. Spune-mi și o să mă ocup eu de ei, îi spune serios Kom lui Baiboon.
-Si cum se va descurca Phi cu ei, nu? Întreabă băiatul.
-Asta depinde de mine. Doar... dacă te agresează cineva, spune-mi imediat. Atunci vei ști cum mă voi comportau ei, răspunde Kom.
-Bine, Phi este de acord băiețelul exact când își amintește ceva.
-Uh, corect! Am uitat că trebuie să plec sa o ajut pe bunica să pună masa pentru Khun Kamol și Phi Kim.
-Atunci hai să mergem împreună, răspunde Kom înainte de al conduce pe Baiboon spre casa principală.
De îndată ce intră în bucătărie, Baiboon îl vede pe Mhai privindu-l cu dezaprobări, Kom observa dar nu spune nimic despre asta.
-Baiboon, ia mâncarea pe la masă. Fă-o cum trebuie, îi ordonă mătușa Nee nepotului ei, care se duce imediat să facă ceea ce i s-a spus.
-Aww, Baiboon, ai venit să o ajuți pe bunica sa să pună masa? Întreabă Kamol în timp ce intră în sala de mese și îl găsi pe Baiboon pregătind masa pentru cină.
-Da, khun, răspunde băiatul.
-Baiboon, vino să iei cina cu mine. Kim îl invită pe băiat
-Este în regulă, Phi? Baiboon crede că e mai bine să mănânce cu bunica în bucătărie, răspunde băiatul gânditor.
-Vino să mănânci cu noi aici, Baiboon. Oh, și tu, Kom. Am câteva întrebări despre studiile lui Baiboon, îi ordonă Kamol, făcându-l pe Kom, care stătea în apropiere, să-și plece capul. Apoi Kamol îl face semn și lui Baiboon spre masă.
-Da, khun, răspunde Baiboon. În curând, cei patru sunt așezați pe masă cu Kamol în capul mesei. În dreapta lui este Kim, iar lângă Kim este Baiboon, care a fost târât de Kim să stea lângă el in stânga lui Kamol este Kom.
-O să începi școala mâine, nu? Îl întreabă Kamol pe Baiboon.
-Da, khun, răspunde încet Baiboon pentru că este încă puțin timid fiind la aceeași masă cu Kamol și Kim.
-Atunci mâine, îl voi pune pe Kom să te trimită el însuși la școală, spune Kamol.
-Uh.. Baiboon chiar poate merge singur, Khun. Baiboon deja a intrebat-o pe bunica ce autobuz să ia de aici până la școală, Baiboon răspunde imediat pentru că nu vrea să deranjeze pe altcineva mai mult decât crede că a făcut-o deja.
-Lasă-l pe Kom să te trimită. Spune Kamol definitiv, făcându-l pe Baiboon să închidă gura și să dea din cap.
-Khun Kamol, te rog, vorbește puțin mai frumos. Amintește-ți, Baiboon este doar un băiat. Și, de asemenea, nu este subalternul tău. Te rog, vorbește cu el pe un ton mai frumos. Kim la avertizat pe Kamol.
-Aceasta este vocea mea normală, răspunde Kamol.
-Da. Este foarte normal, într-adevăr, răspunde Kim sarcastic, în timp ce pune mâncarea pe o farfurie înainte de a i-o înmâna lui Baiboon. Kom alternează privirea către Baiboon, Kim și Kamol, gândindu-se tot timpul cum trio-ul realizează configurația perfectă „tată, mamă și fiu care mănâncă împreună”.
-Nu te superi că te-am pus responsabil de Baiboon, nu? Kamol îi cere lui Kom că nu vrea ca subalternii săi să creadă ca și cum l-ar retrograda sau ceva de genul. De fapt, Kamol la aranjat astfel pentru a-i oferi lui Kom puțin timp să se odihnească pentru că Kom este o persoană foarte dependentă de muncă.
-Nici o problemă, răspunde Kom apoi se întoarce să se uite la Baiboon, care se uită și el cu un zâmbet, făcându-l pe Kom să se simtă ca și cum aceasta ar fi cea mai delicioasă masă pe care a mâncat-o vreodată. După ce a mâncat, Baiboon o ajută pe bunica sa să curețe masa înainte de a decide să se întoarcă acasă.
Dar Kim îl ajunge din urmă și îl invită să urmărească filmul împreună. După puțină reticență, Kim reușește să-l tragă pe Baiboon la maratonul lor de film. Pe de altă parte, Kom și Kamol au mers în birou sa vorbească despre muncă.
Baiboon s-a distrat foarte mult urmărind filmul cu Kim. Dar după un timp a adormit pe canapea. Kim se uită la Baiboon și zâmbește încet. El decide să-l lase pe băiat să doarmă și doar să-l trezească după film, ca să se poată întoarce la casa lui.
-La ce vă uitați băieți? întreabă Kamol când intră în sala de film.
-Vezi singur, răspunde Kim fără să se uite la Kamol.
-Kom, du-l mai întâi pe Baiboon înapoi acasă. Mâine are școală. Kamol îi spune lui Kom când îl vede pe Baiboon adormit pe canapea.
-Baiboon, trezește-te! Baiboon... strigă Kom pe un ton normal, făcându-l pe Baiboon să se trezească în tăcere.
-Hai să te duc acasă să dormi.
Baiboon aude totul și dă din cap, dar ochii lui refuză să coopereze. Așa că Kom ia mâinile lui Baiboon și îl conduce afară din cameră. Pentru că îi este atât de somnoros, Baiboon uită să-și ia rămas bun de la Kamol și Kim, dar amândoi nu s-au gândit la asta. În timp ce Kom îl conduce pe Baiboon din casa principală, el observă că Baiboon nu poate merge în direcția corectă. Așa că se oprește și se uită la băiat înainte de a zâmbi când îl vede pe Baiboon pe cale să adoarmă
-Poti sa mergi? întreabă Kom. Baiboon il aude, dar îi este atât de somnoros că ochii nu se deschid.
-Nu,lui Baiboon îi e somn. Phi, spune tânărul cu voce joasă. Fața lui arată de parcă ar vrea să doarmă chiar acolo.
-Atunci vrei ca Phi să te duca in spate? întreabă Kom în glumă. Dar Baiboon preia cu ușurință oferta și ridică imediat brațele gata să călătorească pe spatele lui Kom. Kom este prins pe neprevăzute. Se uită în jur și când vede că nu era nimeni în jur, se ghemuiește .
-Haide, atunci, acceptă Kom. Nici măcar el nu înțelege de ce cedează atât de ușor cererii acestui băiat. Nu îl respinge cu gândul că îi pare rău pentru Baiboon.
Baiboon se aplecă și se pune pe spatele lui Kom, cu ambele brațe subțiri înfășurându-i gâtul lui Kom. Kom își bagă mâinile sub curbura picioarelor lui Baiboon pentru a-i oferi băiatului o plimbare calalare. Tânărul se relaxează pe corpul lui Kom și își bagă fața în crăpătura gâtului lui Kom
Uf!!!
Respirația caldă a lui Baiboon pe curba gâtului lui Kom stârnește o reacție familiară asupra abdomenului inferior al lui Kom. Kom respiră adânc pentru a-și elibera tensiunea înainte de a-l duce pe Baiboon spre casa mătușii Nee. Căldura de la băiatul din spate s-a răspândit pe tot corpul lui Kom și pe inima lui. Kom se întreabă cum un băiețel ca Baiboon poate face pe cineva ca el să se simtă cald înăuntru. Nici măcar vântul rece care suflă pe fața lui nu poate învinge căldura pe care o simte de la băiatul pe spate. Scoate un zâmbet blând auzind respirația moale a lui Baiboon lângă urechea lui, care pare să-l mulțumească mai degrabă decât să-l enerveze. Când ajung la casa mătușii Nee, Kom face o pauză înainte de a bate la ușă.
Cioc... cioc!
-Mătușa Nee, strigă Kom nu foarte tare și la scurt timp ușa se deschide.
-Oh! Ce sa întâmplat cu Baiboon? întreabă mătușa Nee speriată când îl vede pe Baiboon cărat de Kom
-Oh! Nimic, mătușă Nee. Răspunde Kom.
-A adormit în timp ce se uita la un film cu Khun Kim. Deci. L-am adus aici.
Mătușa Nee lasă loc ca Kom să-l aducă pe Baiboon în casă.
-Atunci de ce nu l-ai trezit De ce a trebuit să-l porți? Îmi pare rău că ți-a cauzat din nou probleme. Nu pot cu băiatul ăsta, spune în mod constant că nu mai dorește să provoace nicio povară pentru Kom.
-Baiboon Hei. Mătușă îl cheamă pe nepotul ei.
-Nu trebuie să-l trezească. Matusa. Pot să-l duc în dormitorul lui, deoarece sunt oricum aici, îi spune Kom mătușii Nee, care apoi deschide drumul către camera lui Baiboon și deschide ușa pentru el, Kom se uită în jurul camerei lui Baiboon și scoate un oftat când nu vede niciun pat. Pe podea e doar o saltea cu schimbător și vechea garderobă care aparținea mamei lui Baiboon când ea încă stătea aici. Celelalte lucruri ale lui Baiboon sunt plasate într-un colț al camerei. Kom îl pune pe Baiboon ușor pe saltea. De îndată ce spatele lui atinge salteaua, tânărul apucă un suport, îl îmbrățișează și adoarme adânc. Kom zâmbește în secret când il vede.
-Uită-te la el! E atât de mare și totuși încă se agață de tălpi ca un copil”, spune mătușa Nee din inimă.
-Mâine îl așteapt pe Baiboon, mătușă. Șeful m-a rugat să-l conduc la școală, îi spune Kom mătușii Nee, care este de acord.
-Vă rog să-i transmiteți mulțumirile lui Khun Kamol, Kom. Mi-a ajutat foarte mult familia, îi spuse mătușa Nee lui Kom
-Bine mătușă. Va trebui să plec acum cu șeful, mai am ceva de lucru, îi spune Kom mătușii Nee când ies din camera lui Baiboon
-Și, Kom, îți mulțumesc foarte mult pentru tot ce este până acum, spune mătușa Nee sincer
-E în regulă mătușă Nee, Baiboon este ca unul dintre frații mei. Kom răspunde înainte de a merge la mașina parcată în fața casei principale pentru a-l aștepta pe Kamol și a vorbi despre muncă.
-Vă mulțumesc tuturor pentru munca depusă. Puteți merge să vă odihniți acum, le spune Kamol subalternilor săi imediat ce ajung acasă de la serviciu la 2 dimineața.
-Și, Kom, nu uita ce ti-am spus la cină. Trimite-l pe Baiboon la școală mâine. Și după aceea, te poți întoarce să te odihnesti.
-Ce zici de întâlnirea dumneavoastră la ora 10 dimineața, Khun? Întreabă Kom înapoi
-Pun să vină altcineva cu mine. Odihnește-te puțin, omule, răspunde Kamol.
-Dar.... Kom încearcă să insiste, dar Kamon îl întrerupe.
-Fără dar! Odihnește-te. E un ordin! spune Kamol cu o voce poruncitoare punând capăt conversației.
-Da, khun, acceptă bărbatul înalt înainte de a coborî din mașină și de a merge spre a deschide ușa mașinii de lângă Kamol. Kom apoi se plimbă pe partea laterală a casei principale până la propria sa casă. Înainte de a ajunge la propria sa casă, se oprește și se întoarce să se uite la casa lui Baiboon. Doar văzând acoperișul casei, Kom crede că băiatul trebuie să doarme adânc până acum. Gândul la Baiboon își risipește oboseala. Un mic zâmbet își face drum în colțul gurii.
-Tocmai te-ai întors, Phi Kom, strigă o voce feminină, făcându-l pe Kom să se întoarcă și să se uite și apoi să-și încruntă sprâncenele când o vede pe Mhai mergând spre el în pijama.
-De ce ești încă treaz. Mhai? E târziu, spune Kom cu voce joasă.
-De fapt, te adteptam pe tine, Phi Kom în cazul în care ajungi flămând și vrei să mănânci. Pot bărbați ceva pentru yoni, răspunde femeia cu voce joasă
-Am mâncat deja afara, nu trebuie să așteptați. Du-te înapoi și dormi, Kom spune că nu se uită prea mult la fată, că știe ce simte femeia mai tânără față de el. Și nici el nu este un sfânt. Dar nu vrea să aibă nimic de-a face cu servitoarele lui Kamol. Dacă ar fi întâlnit pe Mhai în altă parte, poate că deja s-ar fi prostit cu ea până acum.
-Ce zici de un masaj, Phi? Nu ești obosită? Pot să-ți fac un masaj bun, presă femeia mai departe, enervându-l pe Kom care răspunde cu o voce ascuțita.
-Da! Sunt obosit! Diar că tot ce vreau să fac este să mă întind în pat și să dorm. Ar trebui să faci și tu la fel. Nu este sigur ca o fată ca tine să pândească la ora asta din noapte. Și, de asemenea, data viitoare când vei părăsi camera ta, asigură-te că ai niște haine pe tine. Kom vorbeste în succesiune rapidă înainte de a se întoarce cu spatele și a merge direct spre propria lui casă, lăsând-o pe femeie singură, frustrată.
Kom intră înapoi în casă cu un oftat greu, realizând cât de mult timp a trecut de când nu și-a eliberat îndemnurile sexuale. Kamol nu-i obligă pe subalterni să nu iasă și să se distreze din când în când. Dar Kom insistă să-l urmărească și să-l protejeze pe Kamol, chiar dacă Kamol i-a ordonat deja să facă niște fete cu care Kom să se joace dar fără niciun rezultat. Întorcându-se să se uite la ceas, Kom decide să facă un duș și să se odihnească, astfel încât să se poată trezi dimineața la timp pentru a-l trimite pe Baiboon la școală.
-Bunica, cum a ajuns Baiboon acasă aseară? Baiboon își amintește că aseară, Baiboon a adormit în timp ce se uita la un film cu Phi Kim. Baiboon care s-a trezit dimineața devreme o roagă pe bunica lui care se pregătește să meargă la casa principală pentru a pregăti micul dejun
-Ți-a fost atât de somn încât nu-ți poți aminti cum te-a purtat Phi Kom înapoi acasă? întreabă bunica pe un ton tachinător
-Phi Kom l-a purtat pe Baiboon acasă, bunico?!!! întreabă Baiboon pe bunica lui pe un ton alarmat
-Da! Du-te și întreabă-l dacă nu mă crezi, răspunde mătușa Nee. Fața lui Baiboon devine roșie din cauza jenei că a fost dus înapoi acasă în mod inconștient.
-Deci, Phi Kom este suparat? Baiboon va merge să-și ceară scuze, întreabă băiatul îngrijorat, speriat să nu-l enerveze pe Kom.
-Nu este supărat. Dar oricum trebuie să-i mulțumești, bine? spune mătușa Nee.
- Deci, ai de gând să o ajuți pe bunica în bucătărie mai întâi?
-Da. Bunico, și apoi mă voi întoarce acasă să ma pregătesc de școală, spune Baiboon. Cei doi merg apoi să pregătească micul dejun la casa principală. Baiboon ajută și cu alte lucruri in casă, apoi se întoarce acasă să se pregătească de școală. El este încântat să fie transferat la o nouă școală care arată mult mai bine decât vechea lui scoala. După ce s-a pregătit. Asigurându-se că are tot ce îi trebuie pentru școală, iese să-l aștepte pe Kom alături. Se așează pe un scaun în fața casei lui Kom să-l aștepte. La ora 7 AM, Kom iese din casa lui.
-Aww, Baiboon, de cât timp ai așteptat? De ce nu ai bătut sau nu ai sunat? Întreabă Kom când îl vede pe băiatul în uniformă școlară stând în fața casei lui, așteptând. Kom crede că unifrom școlii pare să se potrivească foarte bine lui Baiboon. Dacă oamenii nu știu mai bine, probabil ar presupune că Baiboon era fiul lui.
-Baiboon arată ciudat, Phi? Am purtat setul greșit pentru azi? întreabă băiatul pe un ton alarmat când îl observă pe Kom privindu-l atent
-Nu, nu ești în regulă. Kom răspunde în grabă.
-Cred că uniforma ți se potrivește foarte bine.
-Mi se potrivește în ce fel Phi? Este doar o uniformă școlară. Răspunde Baiboon.
-Încă nu i-ai răspuns lui Phi de ce nu ai sunat. Dacă Phi s-ar fi trezit târziu, ce ai fi făcut. Nu-i așa? Întreabă Kom tachinator Baiboon a zâmbit larg.
-Acum se pare că Phi este un om al cuvintelor lui, răspunde Baiboon încrezător. Kom se uită la chipul lui Baiboon și un zâmbet îi apare în colțurile gurii.
Fața lui Baiboon devine brusc roșie când își amintește ceva. Ridică imediat mâna într-un gest de respect pentru Kom.
-Phi Kom, îmi pare foarte rău pentru noaptea trecută. Îmi pare rău că am fost o povară pentru Phi Kom când a trebuit să-l ducă pe Baiboon acasă. Baiboon nu-și amintește cu adevărat nimic. Dacă bunica nu ar fi spus nimic, probabil că Baiboon va fi încă confuz. Cum a ajuns Baiboon acasă aseară, își cere scuze abundent Baiboon.
-Oh! Nu ți-ai amintit cum l-ai implorat pe Phi să te ducă acasă? Kom îl tachinează pe Baiboon, deja șocat
-Uhh... Serios, Phi? Cât de jenant, îmi pare rău, Phi Kom, spune băiatul încet simțindu-se vinovat. Kom doar scutură din cap și zâmbește.
-Îti pare rău pentru ce? Phi nu a spus nimic. În plus eram dispus să te duc înapoi acasă. Deci, nu trebuie să-ti pare rău, bine? Kom îl asigură pe Baiboon, determinând că tânărul sa zâmbeasca în cele din urmă.
-Deci, ai pregătit totul? Întreabă Kom din nou.
-Da, Phi. Am tot ce îmi trebuie.
-Atunci urcă-te în mașină ca să mergem. Apropo, ai luat micul dejun?
-Baiboon a avut deja o pâine prăjită cu lapte, Phi
-Doar atât? Nu va fi suficient. Micul dejun este o masă foarte importantă. Să mergem să luăm niște congee la magazinul din fața satului, spune Kom luând geanta lui Baiboon de pe masă și ducând-o în timp ce se îndreptă spre mașină.
-Phi Kom, Baiboon o să duca singur geanta. Spune grăbit băiatul.
-O voi duce eu. Urcă-te în mașină, răspunde Kom în timp ce îl împinge ușor pe Baiboon spre mașina parcata. Kamol i-a atribuit lui Kom o mașină diferită pentru a fi folosită la trimiterea și ridicarea lui Baiboon de la școală. Până la mașină, tânărul a insistat să-și ducă geanta dar degeaba. Când intră în mașină, Baiboon simte o grămadă de entuziasm
-Este prima dată când cineva îl trimite pe Baiboon la școală în felul acesta, spune tânărul cu reminiscență când se urcă în mașină. Kom se întoarce să-l privească ușor.
-Cum ai mers la școală când erai cu mama ta, întreabă Kom
-Iau autobuzul, răspunde Baiboon.
- Și ori de câte ori Baiboon merge cu un autobuz gratuit, este o zi norocoasă. Economisește și bani, răspunde tânărul, amintindu-i lui Kom ceva.
-Aproape că am uitat. Iată alocația ta pentru săptămâna asta pe care a dat-o șeful. Aceasta este doar pentru mesele tale și gustări, dar dacă nu este suficient și mai sunt și alte lucruri pe care trebuie să le cumperi, spune-mi imediat, spune Kom în timp ce dă banii pe care i-a dat Kamol aseară pentru băiat. Baiboon se uită șocat la bani. .
-Două mii de baht. Phi Kom?! exclamă băiatul șocat.
-Nu-i pot accepta? De ce trebuie să fie atât de mult? Bunica i-a dat deja lui Baiboon 50 de baht. Este suficient, deoarece Baiboon nu trebuie să ia autobuzul.
-Ordinele șefului. Dacă vrei să nu-l asculti, fii oaspetele meu, se preface că amenință pentru că știe că aceasta este singura modalitate de a-l face pe Baiboon să accepte acești bani. De fapt, alocația dată de Kamol era 300 pe zi (1500), dar Kom a pus încă 500 de baht din propriul buzunar pentru că s-a gândit că s-ar putea să nu fie suficient.
-Dacă nu poți cheltui totul, atunci păstrează-l într-o pușculiță pentru mai târziu. Kom insistă.
-De asemenea, noua ta școală este o școală privată Mâncarea va fi mai costisitoare decât în școala anterioară. Deci ia banii, bine?
Baiboon se uită rugător la Kom. Dar degeaba până la urmă, el primește banii
-Mulțumesc Phi, Baiboon îi va mulțumi și lui Khun Kamol când Baiboon se întoarce de la școală, spune băiatul cu voce tremurândă. El nu a mai avut niciodată atâția bani până acum.
-Păstrează-i și gestionează-ți și banii, îi amintește kom, deși în fundul minții lui știe că Baiboon își poate gestiona foarte bine finanțele. Apoi pleacă din proprietatea lui Kamol. Trec la magazinul de congee din fața satului pentru a lua micul dejun înainte de a se îndrepta către școala lui Baiboan.
-Vrei ou pe congee? Îl întreabă Kom pe Baiboon în timp ce ocupă loc la una dintre mesele magazinului de congee. Silueta înaltă a lui Kom, privirea și comportamentul feroce le câștigă celor doi priviri rapide curioase de la oameni care nu vor îndrăzni să se uite la amândoi direct mult timp.
-Nu, spune băiatul. Nu pentru că nu-i plac ouăle, dar pentru că știe că adăugarea ouălor înseamnă o creștere a prețului. Și nu vrea ca Kom să cheltuie mai mulți bani pe el. Dar o privire la fața lui Baiboon este suficientă pentru ca kom să știe ce se întâmplă
-Matusa, dă-ne un castron de congee cu ou. Comanda Kom.
-Este al tău, Phi?
-Nu. Este al tău
-Dar nu am comandat niciun ou. Phi, îi spune Balboon lui Köm și se întoarce către vânzător pentru a schimba comanda. Dar Kom îl oprește.
-Nu schimba. Dacă nu ești alergic la proteinele din ou, mănâncă-o. Știu de ce nu ai adăugat ou la comandă. Spune Kom cu o expresie de cunoștință.
-Nu ai spus că vrei să fii la fel de mare ca Phi? Cum poți face asta dacă nu mănânci suficient?
Baiboon doar își umflă obrajii ca răspuns.
-Phi Kom este atât de insistent , murmură pentru sine, dar Kom il aude oricum.
-Motivul pentru care insist este că sunt îngrijorat pentru tine. Ai înțeles? Kom spube într-un mod calm și direct. Dar asta îl face pe Baiboon să se uite la Kom cu un sentiment de sinceră recunoștință.
-Nu plânge, spune Kom cu un zâmbet când observă expresia băiatului.
-Astăzi este prima ta zi de școală. O să mergi acolo cu ochii umflați?
Baiboon încearcă din răsputeri să nu plângă copilărește.
-Nu ai de gând să mănânci, Phi Kom? Întreabă Balboon când își dă seama că Kom a comandat doar un castron.
-Doar mănâncă! Phi nu mănâncă de obicei micul dejun. Răspunde Kom. Baiboon este încă pentru o clipă, ezitând dacă va fi în regulă să-și spună părerea sau nu
-Dacă vrei să spui ceva, spune-o, spune Kom când observă ezitarea lui Baiboon.
-Păi... Baiboon nu vrea să mănânce singur, Phi. În afară de asta, tu ai spus că micul dejun este foarte important. Atunci de ce nu mănânci? spune băiatul cu voce joasă. Pe de o parte, este îngrijorat că Kom ar putea să nu-i aprecieze insistențele. Dar, pe de altă parte, este îngrijorat că Kom nu mănâncă micul dejun. Kom se uită la chipul rugător al lui Baiboon. Baiboon nu știe, dar Kom este foarte mulțumit de felul în care Baiboon se uită la el. Kom oftă exact în momentul în care congee-ul lui Baiboon este servit.
-Mătușă, te rog, adu-ne un alt castron de congee la fel ca acesta, îi spune Kom vânzătorului, făcându-l pe Baiboon să zâmbească larg.
CITEȘTI
Dragoste unui Bodyguard🩵
Teen Fiction⚠l⚠️🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Atenție ⚠️ înainte de a citi această poveste țineți minte ca evenimentele din poveste includ povestea unui minor. Traducere neautorizată • De la fani, p...