Capitolul 28

99 12 0
                                    

Trebuie să te duci şi să studiezi. Voi fi rapid să ajut să termin munca lui Kamol. Apoi ne putem ocupa de noi doi, de povestea noastră, a spus Khom cu un zâmbet, în timp ce a parcat într-un loc obişnuit pentru a-l duce pe Baiboon la școală.

-Care este povestea noastră? a întrebat curios Baiboon.

-Voi vorbi cu bunica lui Baiboon despre noi doi, a spus Kom. Ochii lui Baiboon s- au mărit ușor.

-Serios? Atunci... va... bunica ne va accepta, Kom? a întrebat din nou tânărul.

-Nu trebuia să spui asta. Mă simt nervos, a mormăit Kom în sinea lui când și-a dat seama că Baiboon trebuie să fie îngrijorat de asta.

-Este... a continuat Baiboon.

-Acum Baiboon are datoria de a studia. Studiază mai întâi. Mă voi ocupa eu de asta, nu trebuie să-ți faci griji. O să fac tot posibilul să o conving pe bunica lui Baiboon să accepte relația noastră, bine? a promis Kom. Baiboon a tăcut o vreme înainte de a da din cap.

-Atunci du-te în clasă! Ne vedem după- amiază. Vin eu însumi să te iau, a spus din nou.

Baiboon a zâmbit când a aflat că venea Kom să-l ia. Baiboon a coborât din maşina lui Kom, iar acesta s-a întors la lucru alături de Kamol pentru a continua.

-Baiboon, pot să împrumut o copie a lucrării pe care a comandat-o profesorul, te rog? a spus vocea lui Phai, pentru că Phai nu a ajuns la prima oră, pentru că a întârziat în drum spre şcoală.

- Oh! i-a întins Baiboon notițele sale.

-Multumesc, a spus Phai cu un zâmbet
înainte de a se așeza.

-De ce ai întârziat? I-a întrebat Baiboon pe prietenul său înalt.

-Este vorba de tatăl meu şi de mama mea. leri au plecat în străinătate şi de fiecare dată când mama mea se trezeşte, uită din nou să seteze ceasul deşteptător. Rezultatul este că ne trezim târziu, a spus Phai. Baiboon a zâmbit uşor.

-Ah, a sosit profesorul! Poți lua mai întâi caietul meu. Îl voi cere mai târziu, în pauza de masă, a spus Baiboon, deoarece profesorul pentru a doua sesiune sosise deja.

-Bine, mulțumesc, a răspuns Phai, înainte de a pune cartea lui Baiboon în buzunar. Apoi s-au aşezat pentru următoarea oră.

-Şi toată ziua de astăzi au avut ore stresante la toate materiile. În timpul pauzei de masă, Phai a uitat să copieze lucrarea din cartea lui Baiboon. l

ar Baiboon a uitat cartea pe care Phai i-a împrumutat-o, până la sfârşitul orelor. Azi, Baiboon nu mai trebuie să se înscrie la club, terminând astfel orele, iar Kom a venit să-l ia pe Baiboon acasă.

Plecăm noi primii, Phail a spus Baiboon în timp ce Kom intra în parcare. Phai a dat din cap înainte ca Baiboon să se urce imediat în maşina lui Kom. Phai a rămas în picioare și a privit maşina lui Kom îndepărtându-se, apoi s-a îndreptat spre propria motocicletă.

-Am uitat ceva?, şi-a spus Phai, nedumerit, dar nu-şi putea aminti, aşa că a condus singur până acasă. Când a ajuns acasă, Phai a pus apoi ghiozdanul pe canapeaua din mijlocul casei şi s-a dus să ia apă înainte de a se întoarce la propriul ghiozdan.

-O să-mi fac mai întâi temele. O să ies în curând să mănânc ceva!, își spuse Phai pentru că era singur acasă. A deschis geanta și a scos cartea. Phai și-a amintit imediat când a văzut cartea lui Baiboon.

-La naiba! Am uitat să copiez lucrarea şi să-i dau caietul înapoi lui Baiboon. Ce să fac? Pot să i-l dau şi mâine!, a mormăit Phai, frustrat, pentru că a uitat să-i înapoieze caietul lui Baiboon.

Dragoste unui Bodyguard🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum