Kim l-a dus pe Baiboon la cumpărături, iar Kom și Kit îl urmăresc peste tot. Kim a cumpărat majoritatea cadourilor pentru Baiboon.
— P'Kom. Baiboon se apropie și strânse ușor brațul lui Kom.
- Ce s-a întâmplat? întrebă Kom.
Kim stătea acum în picioare, alegând o cămașă pentru Baiboon.
- P'Kom, vorbeşte cu P'Kim. Nu are nevoie să cumpere atâtea haine pentru Baiboon, Baiboon are hainele pe care P'Kom le-a cumpărat pentru e, a spus tânărul cu o voce încordată.
Pentru că încă își amintește cuvintele pe care i le-a spus Mai în această dimineață.
— Ți-am spus deja că nu pot să jignesc soția șefului, spuse Kom cu un zâmbet și Baiboon își făcu fața abătută. Kom se încruntă când văzu expresia tânărului.
- De ce, ce s-a intamplat?
Întrebă Kom, Baiboon clătină imediat din cap.
- Nimic, Baiboon pur și simplu nu vrea ca Kim și Kom să cumpere o mulțime de astfel de lucruri. Baiboon este doar nepotul gospodinei ea este și persoana care a cerut să locuiasc aici , a spus tânărul frustrat.
- Cine a spus că ne face să ne simțim inconfortabil? întrebă el pe un ton calm.
- Nimeni, lui Baiboon îi pasă cu adevărat de toată lumea.
Baiboon a răspuns cu o expresie normală.
— Baiboon a mai comandat ceva? întrebă Kom.
Baiboon clătină încet din cap.
- Niciodată , răspunse răspicat tânărul.
- Da, Baiboon nu a întrebat niciodată, dar există oameni care sunt dispuși să-ți ofere lucruri. Deci de ce gândește Baiboon atât de mult? De ce te simți atât de rău? întrebă Kom serios.
- Baiboon nu vrea să fiți descurajați. Dar Baiboon a considerat că ceea ce i-ați oferit este prea mult pentru un copil ca Baiboon. Tânărul s-a grăbit să explice.
- Ai datoria de a studia, gândește-te doar la studiu. Nu trebuie să te gândești prea mult la aceste lucruri. Atâta timp cât faci asta, nu va pune probleme bătrânilor. Baiboon nu trebuie să se gândească prea mult , i-a spus Kom tânărului, astfel încât să înțeleagă la ce se gândeau el și Kim.
— Dar... Tânărul încă se simțea inconfortabil.
— Nu, dar... spuse Kom, cu vocea răgușită.
Baiboon a înghețat imediat. Nu îndrăznea să spună altceva.
- Poți să mergi cu domnul Kim , a răspuns Kom.
Chiar nu voia să-l ceartă pe Baiboon, dar dacă nu-l certa, Baiboon nu i-ar accepta bunele intenții. Baiboon se apropie de Kim cu o expresie confuză. După un timp, tânărul a simțit nevoia să meargă la baie. Kim ia spus apoi lui Kom să fie cel care să-l ia. Cât despre Kim, a ales să fie cu Kit.
- Ești plictisit? întrebă Kom în timp ce îl conducea pe Baiboon la baie.
- Nu , a răspuns tânărul calm.
— Regreţi că ai fost certat de superiorul tău acum? Kom se prefăcu că întreabă, făcându-i imediat chipul lui Baiboon să se încălzească.
Era un sentiment deconcertant, ca al unui copil care a fost prins. Făcându-l pe Kom să zâmbească puțin, înainte de a îmbrățișa gâtul lui Baiboon în timp ce continuau să meargă.
- Puțin înverșunat , a glumit Kom.
- Ei bine, nu vreau ca P'Kom sa ma mustre. Parca as fi un baiat rau , spuse tanarul linistit. Kom râse încet .
CITEȘTI
Dragoste unui Bodyguard🩵
Teen Fiction⚠l⚠️🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Atenție ⚠️ înainte de a citi această poveste țineți minte ca evenimentele din poveste includ povestea unui minor. Traducere neautorizată • De la fani, p...