Capitolul 17

169 11 2
                                    

Când clubul s-a terminat . Lop l-a dus pe Baiboon la un mall nu departe de școală, urmat de Phai pe motocicleta lui. Lop a mers la o librărie de la primul etaj al mall-ului cu Phai și Baiboon.

— Ce e cu tine, Lop? întrebă Baiboon când văzu încruntarea lui Lop.

-Nu e nimic. Nu sunt obișnuit să văd mulți elevi. De ce nu vin acasă după școală? De ce să ies la plimbare, nu știu de ce.

Lop a înjurat pentru că nu a venit niciodată la mall în vacanța școlară, iar acum sunt mulți studenți care se plimbă prin jur,

— Și când ai învățat, nu ai ieșit cu prietenii tăi? întrebă Phai. Fața lui Lop se întoarse puțin.

-Nu, pentru că am lucrat cu jumătate de normă după școală, nu am avut timp să mă plimb și să mă joc ca toți ceilalți, a răspuns Lop pe un ton monoton.

Chipul lui Baiboon s-a întristat puțin.

-Hei, nu face fata asta, Baiboon, a spus Lop grabit cand a vazut fata lui Baiboon.

-Înțeleg ce a spus P'Lop. De fapt, trebuie să mă întorc și să o ajut pe mătușă cu treburile casnice, a spus tânărul forțându-și un zâmbet, făcându-l pe Phai să se uite în sus cu o expresie stresată pe față.

-Nu gândi așa, nu ai venit să te plimbi și să pierzi timpul. Tu a venit să cumperi o carte. În plus, în zilele noastre copiii vin la plimbare pentru a se relaxa după studiile lor, nu contează, Lop nu a vrut ca tânărul să se gândească prea mult.

-Baiboon, nu te gândi prea mult, a întărit Phai.

<<Serios?>> Se gândi Lop în secret, dar nu spuse nimic până nu ajunseră la librărie.

Baiboon și Phai au mers la cumpărături împreună cu Lop, nu departe. Când Lop a văzut o carte, a încercat să o cumpere pentru a o citi. Dar cu cât vedea mai mult, cu atât îi plăcea mai multe. Prin urmare, el la urmat rar pe Baiboon îndeaproape.

-Phai, vreau să merg la baie, îi spuse Baiboon lui Phai încet.

-Hai să mergem împreună, a răspuns Phai.

— Să-i spunem mai întâi lui P'Lop, spuse Baiboon, înainte de a merge spre Lop cu
Phai.

-P’Lop, mă duc o clipă la baie, a spus tânărul. Lop puse cartea pe raft.

— Haide, te iau eu, răspunse Lop, dar Baiboon era timid.

-Nu trebuie. Baia este aproape de librărie, mă duc la si baia, spuse Phai.

- Dar... obiecta Lop.

-P'Lop, pot să merg cu Phai în timp ce te uiți la cărți. În plus, nu sunt un puști, jenat că cineva îl urmărește tot timpul așa.

— Ești sigur că poți merge cu prietenul tău? întrebă Lop.

Pe de o parte, avea încredere că Phai nu va face nimic sigur.

-Desigur, a răspuns imediat Baiboon.

Lop aruncă o privire ușoară către Phai.

— Ai grijă de prietenul tău, frăţior, răspunse Lop, pentru că şi el
a vrut să continue să aleagă cărți.

-Da, a răspuns Phai, înainte ca cei doi să plece din librărie pentru a merge la
baie.

— Probabil că nu e nimic îşi spuse Lop înainte de a-şi continua cartea.

-Baiboon, du-te la baie, i-a spus Phai prietenului său să meargă separat la
baie si nu  la pisoar.

Baiboon a făcut o față confuză pentru că Kom și Phai sunt, de asemenea, ciudați în privința băii, dar nu au spus nimic. Cât despre Phai, a stat la pisoar ca ceilalți înainte de a merge să se spele pe mâini.

Dragoste unui Bodyguard🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum