-P'Kom, chiar ai de gând să mă iei? Tânărul întrebă din nou să fie sigur, iar Kom dădu din cap.
- Bine, de ce nu mă crezi? Du-te la culcare, mâine trebuie să mergem la școală. O să fac duș mai întâi. Sunt lipicios , a spus Kom pe un ton normal înainte de a-l duce pe Baiboon în camera lui.
- Cred că ar trebui să te speli mai întâi pe față și pe ochi. Apoi du-te la culcare , a spus Kom când a văzut că fața lui era udă de urme de lacrimi.
- Huh, a răspuns Baiboon și s-a dus la baie să se spele pe față.
Kom se uită la spatele zvelt cu un oftat ușor.
— De ce dracu am făcut asta? Kom se plânge singur înainte de a merge spre a lua un prosop și a se pregăti pentru un duș.
Când Baiboon a ieșit din baie, Kom a dat un prosop mic pentru ca Baiboon să-și usuce fața.
— Termină de șters fața și du-te la culcare, sau mâine te trezești târziu, spuse Kom și se duse direct la baie.
Kom folosește apă cu gheață pentru a ușura senzația de furnicături din corpul său rămas când se apropie de Baiboon. Kom s-a scăldat o vreme. Înainte de a se usca, a ieșit cu un prosop înfășurat în jurul spatelui cu pieptul gol și avea câteva picături de apă pe el. Baiboon, care era pe pat, nu s-a putut abține să nu admire în secret silueta lui Kom .
- Ah, nu ai dormit încă? Credeam că deja dormi.
Kom, care s-a întors să-l vadă pe Baiboon, se uită o clipă înainte de a vorbi.
- Mă doare capul, nasul este înfundat și nu pot să respir, a răspuns Baiboon pentru că chiar avea acele simptome.
- Știu pentru că plângeai, ridică-te și sprijină-te de tăblie. O să-ți aduc niște medicamente , a spus Kom înainte de a părăsi camera.
Curând el sa întors cu un pahar cu apă şi medicamente în mână, Kom se aşeză pe marginea patului în care zăcea Baiboon.
Baiboon simți o căldură sufocantă la vederea pieptului său puternic și a mușchilor abdominali ondulați, formând o siluetă puternică.
- Baiboon, îl strigă Kom pe tânăr, făcându-l pe Baiboon să tresară.
- Huh? spuse Baiboon cu o privire surprinsă.
- Ce e în neregulă, de ce nu iei medicamentul? întrebă Kom în timp ce el
i-a înmânat medicamentul lui Baiboon, dar tânărul a rămas pe loc.- Uh... multumesc.
Baiboon a luat rapid medicamentul și imediat a băut apă.
- Aplică-l pe gât și pe piept pentru a ușura respirația ,a spus Kom, întinzându-i lui Baiboon Vick-Vaporub, care l-a luat și l-a aplicat bine.
(Notă ⚠️Vick-Vaporub este atât un unguent cât și spray nazal pentru a ajuta la respirație)
— P'Kom, du-te să te îmbraci, sau te vei îmbolnăvi, spuse Baiboon încet, pentru că părea că inima îi tremura ciudat când a văzut pieptul gol al lui Kom lângă el.
— Ei bine, când ai terminat, poți să te culci, zise Kom din nou.
Înainte de a se ridica și de a pune niște haine, Baiboon probabil nu știa că și Kom tremura ca Baiboon. După ce s-a îmbrăcat, Kom a stins lumina dormitorului, lăsând doar lumina pe noptieră din pat și s-a întors în pat, în timp ce Baiboon încă stătea rezemat de tăblia patului.
Un sunet se auzi de pe noptieră, cu o lumină puternică, făcându-i pe Kom și Baiboon să se întoarcă pentru a privi. Kom a fost puțin surprins să vadă că cineva i-a trimis lui Baiboon un mesaj LINE. Buna dispoziție de dinainte a început să devină puțin tulbure, Baiboon și-a ridicat telefonul și a văzut că Phai a fost cel care a trimis mesajul. Kom se mișcă să se întindă pe pat cu o expresie nemișcată. Cu coada ochiului, se uită și la Baiboon. Tânărul închise telefonul și îl puse jos, ceea ce îl făcu pe Kom să-l ridice sprâncenele surprinse.
CITEȘTI
Dragoste unui Bodyguard🩵
Teen Fiction⚠l⚠️🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Atenție ⚠️ înainte de a citi această poveste țineți minte ca evenimentele din poveste includ povestea unui minor. Traducere neautorizată • De la fani, p...