Capitolul 8

106 10 0
                                    

— Baiboon, ce faci? Întreabă Kom cu o voce răgușită, inima îi bate ca un nebun văzând degetele subțiri ale lui Baiboon încheindu-i cămașa.

-Îți  închei nasturi , Phi , răspunde Baiboon practic, în timp ce încheie cu meticulozitate nasturii cămășii lui Kom.

Când termină, băiatul zâmbește și se uită la Kom, care se uită până acum la băiat în liniște. Baiboon își înclină capul pentru a-l privi mai bine pe Kom și este puțin surprins.

-Ce se întâmplă. Phi, întreabă băiatul, acum simțindu-se mai liniștit după ce  cămașa lui Kom este încheiată.

-Nu... Uh... Nimic! Mulțumesc că mi-ai încheiat nasturi la  cămașa. Du-te și termină-ți înghețata. E pe cale să se topească.

Kom se trage imediat la loc când observă că prietenii lui Baiboon se uită curioși la direcția lor. Își menține o față normală și stă nemișcat. Cât despre Baiboon, el își continuă înghețata ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat.

-Mulțumesc mult pentru înghețată, Phi Kom, spune Waew, iar toată lumea îi urmează dându-i lui Kom un mulțumesc, în timp ce se despărțeau în fața magazinului de înghețată.

-Nici o problemă , răspunde Kom pe un ton calm înainte de a se întoarce să-l găsească pe Baiboon stând chiar lângă el.

-Baiboon, poți să-l aștepți pe Phi chiar aici. Mă duc să iau mașina.

îi spune Kom lui Baiboon, care pare puțin ezitant.

— Vom rămâne cu tine în timp ce aștepți. sugerează Sali, făcându-l pe Baiboon să accepte

-Grăbește-te înapoi. Phi Kom, spune băiatul.

Kom dă din cap liniştitor înainte de a merge spre parcarea şcolii pentru a lua maşina. Baiboon se uită la retragerea lui Kom, înainte să se hotărască în sfârșit.

-Cred că ar fi bine să merg cu Phi Kom ca să nu pierd timpul , spune Baiboon în timp ce începe să meargă spre direcția în care a mers Kom. Dar Phai îl ajunge primul.

- Așteaptă doar aici. În orice caz, Phi Kom va trebui să treacă pe aici oricum, explică Phai.

Baiboon își strânge ușor buzele. Dar, având în vedere că Kom intră deja în școală, ar fi inutil să merg după el acum. Deci, el stă în picioare și așteaptă acolo unde Kom i-a spus să aștepte.

- Baiboon, ce face Phi Kom pentru a trăi? întreabă Sun curios. Baiboon rămâne o clipă.

-Phi Sun, îl poți întreba pe Phi Kom. Nici eu nu pot să explic exact care este munca lui, recunoaște Baiboon.

Baiboon, o să vorbesc cu tine pe Line în jurul orei 19, bine? îi spune Phai lui Baiboon în timp ce ceilalți prieteni ai lor sunt ocupați să discute.

-Pentru ce? A fost vreo temă la care am ratat-o?

Baiboon întreabă înapoi pentru că în tot acest timp, el a folosit Line doar pentru a vorbi despre munca școlară.

-Ehă... Știi, doar vorbim ca să te obișnuiești mai mult cu aplicația , răspunde Phai, aducându-l pe Baiboon să-l privească fără idee. Oricum, Baiboon dă din cap ca răspuns.

Baiboon, Phi Kom are un faen (iubită/iubit)? pune Sali la întrebarea ei, făcându-l pe Baiboon să tacă puțin înainte să scuture în sfârșit din cap.

— Nu, nu are ,spune Baiboon.

-Serios? La vârsta lui, nu ar trebui să aibă deja un faen sau chiar o mia (soție)? Este fierbinte și toate astea, așa că este o minune cum ar putea fi încă singur. spune Sali dezinvolta, fără să se gândească prea mult la asta.Dar cuvintele ei îl fac pe Baiboon să se gândească pentru el însuși. Dar înainte ca Baiboon să se poată gândi mai departe, mașina lui Kom trece și lăsa geamul  în jos spunandu-i lui Baiboon să urce în mașină.

Dragoste unui Bodyguard🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum