⚠️🔞🔥Atentie acest capitol contine scene sexuale cu un minor ⚠️🔞🔥🔥🔥nerecomandat copiilor sub 18 ani🔞🔥🔥🔞🔞🔞⚠️⚠️⚠️
-Ce? întrebă P'Jew, confuz.
-Am întrebat unde este Baiboon. L-ai luat și l-ai adus acasă? întrebă Kom cu o voce încordată. Fața lui P'Jews-a întunecat imediat când a auzit asta.
- Baiboon nu a venit încă acasă, Kom? a întrebat P'Jew îngrijorat.
Kom a fost imediat surprins când a auzit ce a spus evreul.
-P'Jew, ți-am spus să mergi să-l aduci pe Baiboon. De ce nu te-ai dus?! a întrebat Kom cu o voce adâncă.
-Ei bine, nu terminasem să-mi fac treaba. Așa că l-am sunat pe Baiboon să mă aștepte. Dar Baiboon a spus că va veni un prieten să-l lase, a spus P'Jew, bâlbâind, pentru că acum Kom se uită la el cu ochi fioroși. Eu! Baiboon încă nu a venit acasă, a făcut-o.
-De ce nu m-ai sunat și nu ți-ai spus că știi?
Kom era foarte nervos. Figura puternică și-a ridicat imediat propriul telefon pentru a-l suna pe Baiboon.
📲📲📲📲📲📲
Telefonul lui Baiboon a sunat, făcându-l pe tânărul care mânca dulciuri să
ridică-l și privește-l înainte de a răspunde grăbit la apel.-P...
Baiboon nici nu a avut timp să răspundă celuilalt.
(Unde ești, Baiboon?!!!).
O voce ascuțită a întrebat de pe telefon:
făcându-l pe Baiboon să sară.-Huh... la piața de noapte chiar înainte de intrare, a răspuns Baiboon.
Tânărul a auzit un mârâit de cealaltă parte a apelului.
(Cu cine ești?!!!) a spus Kom.
Acest lucru a făcut ochii lui Baiboon
cald.-Sunt cu Phai. Suntem în drum spre casă, a răspuns Baiboon cu o voce blândă. Kom a simțit o explozie bruscă de apă clocotită când a aflat cine l-a adus pe Baiboon
(Vin să te iau) spuse Kom din nou.
-Mă întorc curând, spuse tânărul cu o voce tremurândă pentru că Kom nu țipase niciodată la el așa.
(Am spus că te voi lua. Nu te mișca de acolo!)
Când Kom a terminat de vorbit, a închis imediat. Au fost lacrimi în Baiboon.
ochi.-Ce este? Ce a spus Kom?
Phai a luat mâna lui Baiboon și a întrebat cu voce încordată.
-Phai, hai să plătim. P'Kom va veni să mă ia, i-a spus Baiboon prietenului său,
cu vocea tremurândă.Phai se încruntă, dar era dispus să se ridice și să plătească. Apoi l-a luat pe Baiboon să aștepte la marginea drumului.
— P'Kom este nebun? întrebă Phai în timp ce așteptau ca Kom să vină să-l ia pe Baiboon.
Tânărul dădu încet din cap. În inima lui, era îngrozit și se temea că Kom
s-ar enerva foarte tare.— P'Kom nu a țipat niciodată la mine așa, Phai, spuse Baiboon tremurând
voce.-Stai puțin, pot vorbi cu el să te ajut. N-ai făcut nimic gresit. Te-ai dus acasă singur și ne-am oprit să mâncăm ceva, a răspuns Phai, văzând că nu era mare lucru.
CITEȘTI
Dragoste unui Bodyguard🩵
Teen Fiction⚠l⚠️🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Atenție ⚠️ înainte de a citi această poveste țineți minte ca evenimentele din poveste includ povestea unui minor. Traducere neautorizată • De la fani, p...