Capitolul 26

94 10 0
                                    

Era în jurul orei 3 dimineața și îl trimisese pe P'Jew  acasa înainte ca Kom să-și termine treaba, să cumpere gel pentru febră și să-l aducă acasă lui Baiboon.

La ieșirea din biroul lui Kamol, silueta înaltă s-a îndreptat direct spre casa lui Baiboon

Kom a bătut la uşă şi a auzit televizorul casei aprins. Apoi a știut că mătușa încă nu dormise.

S-a auzit zgomotul deschiderii ușii când mătușa a ieșit.

— Ce mai face Baiboon, mătușă? întrebă Kom curios.

-E încă cald. Doarme în camera lui, a spus mătușa.

— Pot să mă uit la el, te rog? întrebă Kom.

Mătușa Nee a tăcut o vreme înainte de a da din cap și a lăsa loc lui Kom, care a mers imediat în camera lui Baiboon cu mare entuziasm. Kom se îndreptă spre Baiboon, care dormea ​​adânc pe pat, cu o foaie de gel pentru ameliorarea febrei lipită pe frunte.

Kom se aşeză încet pe marginea patului. Apoi a folosit o mână ca să o netezească peste părul umezit de transpirație care picura din căldura corpului de pe frunte. Mătușa s-a apropiat și s-a rezemat de ușa dormitorului.

-Când a fost ultima dată când Baiboon a luat medicamente?

Kom se întoarse să întrebe pe
Mătușa Nee.

— Atunci a luat cina aseară, spuse mătușa Nee, privind la ceas.

-Este timpul să ia o altă pastilă. Trebuie să-l trezesc mai întâi ca să poată
ia-i medicamentul, a spus Kom, înainte de a scutura ușor brațul lui Baiboon.

— Baiboon, trezește-te. strigă Kom cu o voce blândă.

Tânărul deschise încet ochii.

— P...Kom, strigă Baiboon răguşit. Kom apoi a sprijinit încet Baiboon să stea lângă pieptul lui puternic.

-Ia mai întâi o pastilă. Apoi du-te și dormi puțin, spuse Kom și ceru medicamentul. Mătușa s-a dus să-l ridice și să i-o dea lui Kom.

-Mulțumesc, a răspuns Kom înainte de a-i da o pastilă lui Baiboon. Tânărul deschise gura să o accepte, Kom i-o întinse împreună cu apa.

Când Baiboon a terminat de luat medicamentul, Kom a sprijinit încet puful ca înainte.

-Mai bine mai curățați-l puțin. Febra va scădea mai devreme,i-a spus Kom mătușii Nee.

Kom a luat un lighean și a turnat apa și a pus-o lângă el. S-a dus să schimbe imediat apa din baie. Așa că Kom s-a întors în camera lui Baiboon și a reușit să pună un prosop umezit cu apă pentru a curăța fața și gâtul lui Baiboon. Înainte de a-l șterge pe braț, Baiboon a adormit din nou.

— Kom, spuse vocea mătuşii.

-Da.

Kom se întoarse să se uite la mătușă și răspunse.

-De ce este Kom atât de drăguț cu Baiboon?întrebă mătușa, făcându-l pe Kom să se oprească puțin.

-Baiboon este un băiat bun. Cum poți să nu fii drăguț cu el? De asemenea, viața mea este un cerc întunecat, am întâlnit o mulțime de oameni care nu erau foarte buni. Când am cunoscut un băiat bun ca Baiboon, am simțit că la cel puțin băiatul ăsta este ceva bun în viața mea. Nu văd așa de des, spuse Kom, ștergând și fața lui Baiboon.

-Dacă Kom cunoaște pe cineva mai bun decât Baiboon? Va fi Kom încă afectuos cu el? Te vei mai simți bine cu Baiboon așa?întrebă mătușa.

-Nu există nimeni mai bun pentru mine decât el, răspunse Kom scurt, dar simțea că ceva nu era în regulă în inima lui, despre mătușa care a venit să întrebe despre asta.

Dragoste unui Bodyguard🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum