Capitolul 19

111 9 0
                                    

— Kim știe că ești la spital? a întrebat Kom după ce l-a auzit pe Kamol la telefon cu Kim.

Astăzi, Kom și Kamol s-au dus să vadă magazinul care ardea, iar apoi, accidental, grinzile de lemn s-au desfășurat și au căzut, provocându-i pe Kamol și Kom să fie ușor răniți. Lama i-a aterizat pe spate și pe umăr,făcându-l să simtă o oarecare durere.

-Hmm, se pricepe foarte bine la detectarea erorilor. Le-a găsit fără să fie nevoie să spun, a spus Kamol zâmbind pentru că s-a prefăcut că îi spune lui Kim a că îl doare brațul, pentru a primi un masaj.

Dar Kim a înțeles tot ce se întâmplase. După un timp, doctorul i-a chemat pe cei doi să intre, îl cunoștea bine pe Kamol,

-Ce s-a întâmplat, Khun Kamol?salută doctorul zâmbind.

-Bârna de lemn a căzut și m-a lovit pe braț și pe spate, a răspuns Kamol.

- Atunci lasă-mă să-i examinez mai întâi, a spus medicul înainte de a face radiografii.

Ambele rezultate nu au fost deloc rele. Doctorul i-a cerut lui Kamol să-și ridice cămașa, iar Kom și-a scos și cămașa pentru a arăta vânătăile.

— Kom, ai fost muşcat umărul de cineva? întrebă Kamol când el
a văzut urmele mușcăturii de pe umărul puternic al subalternului său apropiat.

— Ei bine, un copil dulce. Kom se referă la oamenii pe care îi vedeau pentru eliberare.

- Dar din câte îmi amintesc, nu te-ai relaxat cu nimeni în ultima vreme. Poate că este o persoană de acasă, nu se poate. Pentru că nu te-ai gândit niciodată să te încurci cu cineva la serviciu, i-a spus Kamol cu ​​inima caldă. subordonat, Kom a fost imediat stresat pentru că a uitat că a avut o mușcătură de umăr și și-a scos cămașa pentru a fi examinat de medic.

— Ce ascunzi de mine? spuse Kamol încet.

-Uh, cred că ar trebui să bandajam mai întâi rana?

Doctorul i-a oprit înainte ca Kamol să tacă o clipă înainte de a-i da din cap către medic pentru tratament.

Odată terminat tratamentul, amândoi au părăsit sala de examen. Kamol i-a dat lui Ruj bani să plătească medicamentul și să aștepte medicamentul. Cât despre Kamol, l-a dus pe Kom să stea la cantina spitalului, Kom știa că  cu siguranță  Kamol  va cere să vorbească singur cu el.

-Ai ceva să-mi spui? Nu mă lăsa să aflu singur, spuse Kamol cu ​​voce joasă, la cafea.

-Sunt... Kom nu știa cum să înceapă.

-Ce? Tu ești mâna mea stângă. De ce ți-e frică? Kamol a spus cu o voce groasă.

-Îmi pare rău, domnule. Știam că ceea ce făceam este greșit. Dar chiar... îl iubesc pe Baiboon, mărturisi Kom.

-Ce? Ce este asta? Bivol.

Kamol, care s-a înecat cu cafeaua,
a întrebat tușind, cu un pic morocănos.

-Da, a răspuns Kom, respirând adânc.

Apoi, se uită la chipul ascuțit al lui Kamol.

— Credeam că vorbești despre idiot, spuse Kamol încruntat. Kom își făcu imediat mâna înainte și înapoi

— Nu fac sex cu Lop, domnule, spuse Kom repede înainte de a se aşeza în tăcere.

-Sexul nu contează pentru mine, dar Baiboon are 15 ani, Kom. Este încă tânăr. Vrei să mergi la închisoare? întrebă Kamol nervos pentru că este de neconceput.

Dragoste unui Bodyguard🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum