Capitolul 13

101 10 0
                                    

Telefonul a început sa vibreze asa ca Baiboon  scoate telefonul din buzunar si răspunde imediat bucuros.

📱 P'Kom, a răspuns Baiboon.

Phai, care  exersa baschet pe teren, se întoarse periodic să se uite.

📱(Unde ești? Am venit să te iau de la locul nostru obișnuit. )se auzi o voce stresantă.

📱 (Sunt la sală de sport .Ajut la clubul sportiv) a răspuns Baiboon încet pentru că tânărul se temea că este supărat. În ciuda faptului că a vorbiti ieri.

📱(Ce club?) a spus din nou Kom.

📱Baschet, a răspuns Baiboon.

Kom a fost puțin tăcut pentru că el și-a amintit că prietenul lui Baiboon, Phai, era jucător de baschet.

📱(Dar școala s-a terminat, iar ceilalți s-au întors. Poți pleca acum?)întrebă Kom cu o voce severă.

📱Voi pleca acum. P'Kom, nu fi supărat pe mine ,spuse în grabă Baiboon.

Nu i-a spus lui Kom înainte pentru că îi era teamă că nu va înțelege si i-a fost teamă că Kom se va enerva și va refuza să-i vadă chipul ca ieri.

📱(Hm, fă-ți timp. Aștept în mașină). răspunse vocea lui Kom încet de îngrijorare.

Îi era teamă că Baiboon va alerga până va cădea.

📱 Huh, voi face asta, a răspuns Baiboon înainte de a închide.

Phai a părăsit terenul  pentru a veni la  Baiboon.

— Cine l-a sunat pe Baiboon? întrebă Phai. Baiboon îi întinse o cârpă rece prietenului înalt.

- P'Kom, hei Phai, P'Kom a venit să mă ia. Pot să mă întorc acum?întrebă Baiboon cu prudență.

Phai tăcu o clipă înainte de a da din cap.

- Poți reveni primul, pentru că tocmai te-ai alăturat clubului, acesta este prima zi, dar în altă zi, va trebui să-i spui lui Kom că vei pleca putin cam tarziu. Dacă P'Kom nu este disponibil să te ia, te pot conduce acasă mai târziu pentru că oricum nu poți anula clubul cu noi  ,  a răspuns Phai, Baiboon dând din cap în semn de recunoaștere.

— Atunci mă întorc imediat, spuse Baiboon în timp ce se îndrepta spre a-l ridica propria geanta .

— Vrei să te însoţesc? întrebă Phai din nou.

- Nu, continuă să exersezi. Pot să merg singur, mulțumesc.

Baiboon părăsit rapid sala de sport.Când a ajuns la mașină, Baiboon a deschis rapid portiera și s-a așezat.

— Bună, P'Kom.

Baiboon ridică mâna pentru a-l saluta pe Kom, care se apleca împotriva scaunului auto.

— Hm, smoothie de căpşuni, răspunse Kom, întinzându-i cana lui Baiboon, care imediata luat și la băut.

Kom a părăsit apoi școala. Baiboon a stat jos și bău smoothie-ul de căpșuni. Ochii lui păreau, de asemenea, ascuțiți pentru că văzu că Kom tăcea.

— P'Kom... ce s-a întâmplat? întrebă Baiboon.

— Ce părere ai despre clubul de baschet? întrebă Kom.

- Păi... Phai... nu știam la ce club să mă înscriu , a răspuns Baiboon calm.

- Deci, ce faci? întrebă Kom din nou, privind la drum, fără să se întoarcă spreuită-te la Baiboon.

Dragoste unui Bodyguard🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum