- Nu. Baiboon, el doar cere un răspuns ,a răspuns tânărul indiferent.
- Sau ți-e teamă că nu va fi nimeni care să te ia de la școală? Kom se prefăcu că întreabă din nou.
Baiboon clătină din cap.Tânărul nu a răspuns deloc imediat.
- De fapt, așa este, poți să-l lași pe Baiboon să urce în autobuz și să studieze singur. Și apoi să-l lași pe Kom să nu mai te ridice și să te conducă așa în fiecare zi. În plus, vezi că este ocupat în ultima vreme, nu? spuse mătușa Nee.
- Mătușă, am vorbit cu tine personal. Pentru că tu și domnul Kim mi-ai spus să-l iau pe Baiboon. Dacă nu sunt disponibil, va veni altcineva să-l ridice , spuse Kom pe un ton serios.
Pentru că o parte din Kom, nu vrea ca Baiboon să meargă singur în autobuz.
- Dar mătușa este atentă. Kom are și el multă treabă. Și apoi mai trebuie să ridice copilul singur, a spus mătușa pe un ton îngrijorat pentru că nu era prea confortabil cu această chestiune.
- Mătușă, fac totul de bunăvoie. Suntem aici împreună ca o familie. Și mătușa mea a avut grijă de mine, eu am grijă de ceilalți ca pe o mamă. Această problemă nu este considerată în niciun fel o tulburare. Doar ne ajutăm unul pe celălalt și cred că și tu crezi la fel ,a spus el pe un ton serios.
Acest lucru a făcut-o pe mătușă să zâmbească încet. Înainte de a-și mângâia nepotul pe cap, el a stat liniștit ascultându-i pe bătrâni vorbind.
- Cât de atent ești cu Baiboon, el a fost singur de mult timp. Mătușa singură nu poate să-i dea lui Baiboon atât de mult cât mi-a dat mie Khun Kamol... Trebuie să te supui lui Baiboon și să-i mulțumești foarte mult lui Khun Kamol, Khun Kim și Khun Kom, i-a spus mătușa nepotului ei.
- Hei, Baiboon va studia din greu. Baiboon va răsplăti cu siguranță meritele tuturor, bunico.
Baiboon a răspuns pe un ton serios. Era pregătit și nu s-a putut abține să nu zâmbească. După ce a vorbit o vreme, mătușa s-a ridicat și a mers spre casa principală. Kom și Baiboon s-a așezat și a adunat frunzele de busuioc.
- Uh... P'Kom-ha. Baiboon are ceva sa-ti spuna, spuse Baiboon amintindu-si ceva.
- Ce? întrebă Kom.
- Ei bine, Phai l-a sunat pe Baiboon și a spus că mâine profesorul a făcut o întâlnire cu membrii clubului , el a spus că vom termina târziu, oricum, Kom nu trebuie să meargă să-l caute pe Baiboon. Baiboon se va întoarce singur, a spus tânărul.
Sprâncenele ascuțite și încruntate ale lui Kom s-au împletit imediat.
- Atunci de ce vei termina târziu? Ar trebui să termini după ce le atribui sarcinile, nu? întrebă Kom imediat.
— Nici Baiboon nu știe, spuse Baiboon încet când îi văzu expresia ascuțită de pe chipul lui.
- Vin să te iau. Nu trebuie să te întorci singur , a spus Kom. Baiboon era puțin nemișcat, dar dădu din cap.
- Bine , a răspuns Baiboon înainte de a continua să culeagă frunzele de busuioc.
— P'Kim a plecat de azi dimineaţă? îl întrebă Baiboon pe Kom în timp ce Kom conducea să-l ducă pe Baiboon la școală.
- De ce P'Kim a plecat brusc într-o excursie? Când am mers la mall, nu l-am auzit pe P'Kim spunând nimic, a spus tânărul dezinvolt pentru sine.
- Curând după aceea, prietenul domnului Kim a sunat brusc să-l invite, a spus Kom, împiedicându-l pe Baiboon să înțeleagă.
CITEȘTI
Dragoste unui Bodyguard🩵
Teen Fiction⚠l⚠️🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Atenție ⚠️ înainte de a citi această poveste țineți minte ca evenimentele din poveste includ povestea unui minor. Traducere neautorizată • De la fani, p...