Capitolul 1

370 13 0
                                    

De îndată ce șeful său i-a spus să se ocupe de băiețelul pe nume Baiboon, Kom s-a dus să se întâlnească cu mătușa Nee și Baiboon imediat după ce Kamol a urcat în camera lui. Văzându-l pe Kom, Baiboon s-a ascuns imediat în spatele bunicii sale de frică, văzând cât de mare era bărbatul din fața lui.

"Mătușă, mâine la ora 8, ia-ți nepotul și așteaptă-mă în garaj. Vă voi duce pe amândoi să rezolvați orice aveți nevoie", a spus Kom pe un ton categoric în timp ce se uita la băiețelul care se ascundea în spatele mătușii Nee cu o față îngrozită. Adevărul este că nu știe cum să se descurce cu copiii, dar nu îndrăznește să meargă împotriva ordinului șefului său.

"Kom, mâine nu voi mai putea să merg cu tine. Va trebui să te rog să-l însoțești pe Baiboon. Mâine am multe lucruri de făcut în casă. Khun Kamol m-a ajutat în asemenea măsură, așa că trebuie să muncesc mai mult", a spus mătușa Nee.

"Yaai'... yaai', vino cu mine. Nu vreau să merg singur", a strâns băiețelul imediat cămașa bunicii sale cu o voce tremurândă.

"Baiboon, du-te cu unchiul Kom", a spus mătușa Nee.

"Mătușă, roagă-ți nepotul să-mi spună P'Kom. Spunându-mi unchiul Kom mă face să par prea bătrân", a protestat Kom, făcându-l pe Baiboon să se oprească pentru o clipă. Apoi și-a întors fața de la spatele bunicii sale pentru a se uita la Kom. Kom se uita la el cu ochii nemișcați.

"Tu decizi, Kom. Oricum, mâine o să-mi las nepotul în grija ta, Kom", a spus din nou mătușa Nee.

"Da", a răspuns Kom, înainte ca mătușa Nee să-l ia pe Baiboon și să se întoarcă pe jos la casa ei, care nu era departe de casa lui Kom.

Kom a intrat în propria casă înainte de a-și descheia cămașa pentru a-și ușura disconfortul și apoi s-a dus la frigider să ia o bere. Casa era liniștită, deoarece locuia singur, dar se obișnuise deja cu această atmosferă liniștită. Nu se gândise niciodată să își găsească un partener. Intenționa să rămână alături de Kamol până când acesta nu va mai avea nevoie de el. Kom a stat jos în timp ce se gândea la o mulțime de lucruri. Dintr-o dată i-au venit în minte ochii tremurânzi ai băiețelului pe nume Baiboon. Tocmai îl întâlnise astăzi pe băiat și era prima dată când Kom vedea ochii unui om cu o inimă și o minte pură. Nu sunt ochii unui om plin de vinovăție și înșelătorie, așa cum a văzut în fiecare zi. După ce a terminat de băut berea, s-a ridicat și a făcut un duș înainte de a merge la culcare.

"Baiboon, după ce mănânci, du-te și așteaptă-l pe P'Kom în garaj", i-a spus mătușa Nee nepotului său care s-a trezit devreme pentru a-și rezolva cu Kom problema școlii și a chiriei. Baiboon purta încă aceleași haine pentru că nu adusese nimic cu el.

"Yaai'... nu poți să vii cu mine?", a întrebat-o din nou băiețelul pe bunica sa. Fața lui era posomorâtă.

"Nu pot să merg cu tine. Du-te doar cu P'Kom", i-a spus din nou mătușa Nee nepotului său.

"Yaai', este P'Kom fioros?", a întrebat Baiboon.

"Nu, nu este fioros atâta timp cât te porți bine", a spus mătușa Nee, făcându-l pe Baiboon să suspine puțin.

"Huh," a răspuns Baiboon în timp ce se îndrepta spre chiuvetă pentru a-și spăla farfuria. După aceea a ieșit afară pentru a-l aștepta pe Kom. Baiboon a încercat să evite gărzile lui Kamol pentru că nu era obișnuit cu asta. L-a așteptat pe Kom la garaj pentru o clipă și, după câteva minute, Kom a intrat înăuntru cu o față serioasă. Baiboon, care a văzut intrând o figură înaltă, și-a plecat imediat capul.

Dragoste unui Bodyguard🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum