Tanıtım

62 12 12
                                    

Merhaba sevgili okur,

Bu seninle ilk tanışmamız çünkü ''Gizli Sırların Şehveti'' benim buradaki ilk hikaye deneyimim olacak. 

Açıkçası nasıl tanıtım yapılacağını bilmiyorum o yüzden samimi bir şekilde sadece hikayem hakkında kafamın içinde tepinen bazı kısa notları sizinle paylaşmak istiyorum.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hikayemizin geçtiği yer Gündoğdu. Yukarıda, zihnimde canlanan güzel bir tasvirini görebilirsiniz. Adını gün doğumunun eşsiz güzelliğinden alıyor. Burası bir sahil kasabası. Nüfusu yoğunlukla yaşlı, emekli, memur ve esnaflardan oluşuyor. Burada her gün bir öncekine benziyor ve ne yazık ki günler yavaş ilerliyor. Kasabanın gençleri tekdüzelikten çok sıkıldıkları için ilk fırsatta buradan kaçmak istiyor.

Burası alışık olduğumuz sahil kasabalarına pek benzemiyor. Yazları nüfusu hiç artmıyor mesela ya da kışları hiç azalmıyor. Dışarıdan pek gelen gidenin olduğu söylenemez. Buraya sadece doğal güzelliğini bilen ve inzivaya çekilmek isteyen bazı ünlüler geliyor.  Onlarda gizli saklı geldikleri için adını yerel basında dahi duymanız pek mümkün olmuyor. Kaybedenler Kulübü'ndeki Mete ve Kaan'ın kafaları attığında inzivaya çekilmek için Olympos'a gitmeleri gibi düşünebilirsiniz.

Ana karakterimiz Nil, 18 yaşında, kumral güzel bir genç kız. Doğduğundan beri ailesiyle birlikte Gündoğdu'da yaşıyor. İçi içine sığmayan deli dolu genç bir kız. Bu yaşına kadar aşkı hiç tatmamış. Gündoğdu'da en sevdiği şey sahile gidip kumsaldan taş topladıktan sonra onları denizde sektirmek.

Diğer Ana karakterimiz Alp, 18 yaşında, kumral yakışıklı bir erkek. Gündoğdu'ya sonradan gelen gizemli bir genç. Yerinde konuşmayı pek seviyor.  Alp'in kasabaya gelmesiyle birlikte bazı gizli sırlar yavaş yavaş ortaya çıkıyor ve bir daha bu kasabada hiçbir şey eskisi gibi olmuyor.

Yan karakterle hikaye içinde tanışacak bazılarını çok sevecek bazılarından nefret edeceksiniz. Mutlak iyilik ve mutlak kötülük diye bir şeyin olmadığını her şeyin ne yazık ki bazen biraz griye çaldığını öğreneceksiniz.

Nil ile Alp'in aşk, ihtiras, şehvet ve ihanet dolu bu hikayesinde kendinizden bazı parçalar bulacak, bazen çok gülecek, bazen çok eğlenecek ama en çok üzüleceksiniz.

Şimdiden uyarmalıyım!

Hikaye sona erdiğinde ne yazık ki bir daha asla hikayeyi okumaya başladığınız kişi olamayacaksınız.

Hazırsanız, sıkı tutunun :)

BAŞLIYORUZ!!!

Gizli Sırların ŞehvetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin