Çok iyi bir mekana gelmiştik.
Aşağı inip kapımı açmıştı ani kibarlık bir hareketle koluna girmemi sağladı.
Mekana giriş yapmıştık.Sandalyemi çekmişti çok güzel deniz manzaralı olan masayı rezervasyon etmişti.Teşekkür ederim.
-Hayır hay efendim.
-Siparişler şimdi gelir acıktın mı bakalım
Yanii açım cidden
-Minicik miden var
Ahahah öyle mi gerçekten
-Herhalde kızım
-Anlat bakalım seni çok merak ediyorum tanımak bilmek istiyorum.
Yani sıradan bir bireyim ne bu merakın
-Sıradan bir insan değilsin benim için
Ne diye bir anda böyle tavırlarınız oldu bana karşı yeni tanıştık aslında
-Çok etkileyicisin Didem , hayatımda ilk defa birini bu kadar çok görmek istedim seni görünce kendimden geçiyorum nedenini bilmiyorum.
Teşekkür ederim güzel iltifatlar için ailem İzmir'de yaşıyor bir baş belası abim var evli ve mimar sonra ben işte ben arkadaşımla yaşıyorum.
-Çok güzel ben tek çocuğum.Ailem burada yaşıyor zaten babamı biliyorsun onunle birlikte yönetim falan derken günüm öyle geçiyor.
Anladim , peki ask hayatın ve Bende bunu çok merak ediyorum.
-Ciddi hiç ilişkim olmadı ama takıldıklarım oldu genelde hep böyleydi kimseye aşık olabileceğimi inanmadım hatta kimseye öyle yaklaşım vermedim bile
-Sen deli gibi merak ediyorum senin gibi ten bir ruhun kızmanı bile nasıl diye düşünüyordum.
Benim olmuştu sevgilim İzmir'de liseye giderken onun dışında okula eğitime çok önem verdim kendime vakit ayırdım hep çeşit çeşit aktivite buldum.
-Bu çok güzel peki ne zaman ayrıldınız
Baya fazla oldu yaYemekleri yemiştik sohbet ettiğimiz yerde.Çok güzel geçiyordu vaktimiz ve bana karşı düşünceleri çok samimi ve açık sözlüydü bunları düşünüyordum.Gecenin nasıl bitmesini istediğimi düşündüm ama ona tabi bir şey söylemeyecektim.