FİNAL

2.6K 33 3
                                    

10 YIL SONRA...

Hayat devam ediyordu hala aynı tutku ile bizi birleştiren bir tutku belki ömrümüzün sonunda da bir tutku ile veda edeceğiz.

Ares ve Elçin dünyanın en güzel çocukları.Mucizelerimiz onları çok seviyorum.Küçük yastaydim belki bende bebektim ama hep birlikte büyüdük.

Sevgili Eşim biricik kocam EGE ' ye:

Onu ilk gördüğümde zaten tanıyor gibi hissetmiştim.Hayatim bu konuma nasıl geldi henüz ben bile bilmiyorum ama ilk kez aşık olmuştum ve ben bu duyguyu tatmıştım.Aşık oldum evet , korkmayın ve deli gibi aşık olun evet genciz hatalarımız  illa ki olacak ama cesur olur korkak insanlardan uzak durun cesareti arayın tutkuyu arayın.O hazzı hissedin.Asla korkmadım deli gibi istedim , sevdim , mutlu oldum.Olmalıydık onu seviyorum  son nefesimi verene kadar da seveceğim.YILLAR GEÇSİN AMA SANA DUYDUGUM TUTKU HİÇ BIR ZAMAN GITMEYECEK.

HİKAYEMIN SONUNDAYIM SIZE SONSUZ TEŞEKKÜRLER,  GERÇEKTEN TÜM YORUMLARINIZI OKUYUP TEK TEK YORUM YAPTIM VE ÖZEN GÖSTERDIM.

O kadar mutlu oluyordum ki her yeni bölüm istediğiniz zaman ve arkadaşlar size daha iyi haberim var farklı bir konu üstünden tekrar kitap yazıyorum ve hala devam ediyor.

MATEMATİK (+18)
OKUMANIZ BENI MUTLU EDER KONUSU BU KİTABI OKUYANLARIN DİKKATINI ÇEKECEGINDEN VE ÇOK BEĞENECEKLERİNDEN EMİNİM.

@didemm1._ tiktok hesabım tüm isteklere cevap veriyorum ve elimden geldigi kadar soruları cevaplıyorum.

Teşekkür ederim sizi çok seviyorum.Diğer  kitapta görüşmek üzere ballarım 🎀

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin