Episode 28

7K 52 2
                                    

Arabaya geldiğimiz de ellerini her zaman ki bacağımın arasına koydu.

Normal bir şekilde şarkı dinliyorduk.

Normal bir şekilde şarkı dinliyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha sonra otoparka geldik.
Aşağı inecektim ki kapıları kitledi.

Sevgilim kapı mı kitlendi?

-Masum masum soruyor birde

Ne oldu ki

-Ceza bak öyle olmaz böyle olur

Derken bi anda beni kendine çekti neye uğradığımı şaşırmıştım.Ceketimi çıkardı ve elini eteğin altına soktu tangalarımı çıkardı. Parmaklarını yalayıp yavaş yavaş kızlıgıma sokacagini düşünürken o kadar sert sokmuştu ki inleme sesimi bi otopark duymuştu.Ellerimi kafasına koydum sütyenimi arkadan çıkardı ve üstümü ağzı ile aşağı sündürürken memelerimi yalamaya başladı.
Uçlarını ıssırıyordu inlemekten deli oluyordum canım ilk defa bu kadar yanıyor ama deli gibi daha çok istiyordum daha sonra durdu pantolonunu açtı ve siki o kadar kalkık ki parmakladığı kızlığıma sokmaya çalışıyordu hepsini alamıyordum içime o kadar buyuk yarraktı ki saçlarımdan tuttu dudaklarımı sanki yok edecek bir şekilde somurmaya yalamaya başladı dil atarak.Belimi direksiyona yatırdı ve memelerime şaplak atmaya başladı...

Durdu.

-Sen bana aitsin.Seni bi an olsun başkası ile düşünmek bile beni öldürüyor bırak düşünmeyi başkası sana baksın kuduyorum.

Derken beni yavaşça yana indirdi iç çamaşırlamı beni öperek koklayarak giydirdi.

Çok serttin sevgilim

-Bakıyorum da hoşuna gitti bu durum.

Ihımm

-Sana bitiyorum sevgilim

Seni çok seviyorum


Boynu o kadar morarmış kii

Askim boynun çok kötü mor

-Bırak kalsın sevgilim evli bir adamım ben
-İnsanlar görsünler karım olduğunu

O kadar çok gülümsemiştim ki

-Allahım şu gülümsemeye şu gamzelere bak

El ele hastaneye girmiştik.

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin