Eve gelmiştik mis gibi yemek kokuyordu.Hemen mutfak masasına yöneldik Ege ile birlikte.
"Sevgilim gel böyle"
"Nidaaaa hadi sizde mutfağa gelin."Hep birlikte yemek yedik.Daha sonra çay koydum ocağa , ve oturma odasına geçip oturduk.
"Nida nasıl oldun kardeşim biraz daha iyi misin , bu arada gelirken bir çok kez sevdiğin tatlıdan aldık didemle birlikte."
"Teşekkür ederim Ege biraz daha iyiyim hem kocam yanımda." Hep bir ağızdan güldük
"Ege işler nasıl sen nasılsın kardeşim?" Dedi nidanın sevgilisi berkay.
"Şükür iyi ya berkay sende durumlar nasil?"
"Nasıl olsun bildiğin gibi ilerleyip gidiyoruz. Bu arada didem nida sana söylemedi henüz ama biz bir karar aldık."
"Bence sen söylemelisin sevgilim." Berkay nidanın gözlerine açıkla dermiş gibi bakıyordu."Biz 2 haftaya nişanlanıyorrruuuuzz."
"Manyak mısın kızım bu şimdi mi söylenir He?" Dedim ona hem mutluluk içinde gülümserken hemde kaşlarımı kaldırmıştım.
Ama çok mutlu olmuştum ister istemez gözlerimden yaş damladı ve ayağa kalkıp sımsıkı nidaya sarılıp öpmüştüm.
Onun mutlu olması beni ne kadar mutlu yapıyor."Sevgilim bu kadar mutlu olacaksan yarın Yıldırım nikahı kıyalım."
"Yaa egee!"
Mutfağa gidip çay servisini hazırlanıp kurabiye ve pasta koydum.Tatli da hazırlamıştım.
İçeriye götürmeye kalktım ki yanıma Ege geldi."Ben bebeğime yardım ederim,Neden gözlerinden yaşlar aktı sevgilim.Ben konu ne olursa olsun ağlamanı istemem." Elleri ile yüzümü avcumun içine almıştı , önüme gelen Saçımı kulağımın arkasına koyup yanağıma yavaş yavaş öpücükler kondurdu.
"Ben bilmiyorum Ege o benim en yakınım ailem çok mutlu oldum ama ne zaman nişan veya evlilik muhabbetti olsa korkum var." İstemsizce gözlerimden tekrar yaş aktı.
"Sevgilim sorunu veya derdini benimle paylaş neden evliliğe karşı düşüncelerin bu şekilde ki , yeri gelince bizde evleneceğiz aile kuracağız çocuklarımız olacak sana benzeyen."
"Korkularım... vardı." Ellerimi tabaklara attim ve gözlerimle onun gelmesini işaret ettim ve içeriye doğru yöneldim.Egeyi bırakmak gibi olmuştu ama aklıma o iğrenç anı gelmişti.
ATLATAMIYORDUM.NEFESİM DARALDI AMA EGE BENİM , AİLEMDİ ONUNLA HER ŞEYİ PAYLAŞMAK İSTİYORDUM AMA ŞU AN DEĞİL HAZIR HİSSEDİNCE...
İçeriye geçtik,arkamdan Ege geldi ve oturduk yan yana ellerimi tutmuştu.
Titreyen ellerimi , ona dönüp tebessüm ettim acı bir tebessüm sanki evim sensin senden başka kimsem yokmuşcasına...00.27
Berkay giderken nida onunla birlikte gitmek için hazırlandı ve bizde Ege ile onları yolcu etmiştik.
"Sevgilim gel sıcak çikolata yapayım sana balkonda oturalım mi?" Yanıma gelip dudaklarımdan öperek teklifini sunmuştu Ege hazretleri
Adam adam bu adam benim kocam diyorum.
Mutfağa geçip benim için kahve hazırlarken oturma odasını düzelmiştim.Daha sonra Mutfağa gittim ve onu izledim.
EGEME:
Ege canim sevgilim benim iyi ki varsın.İlk başlarda yaş ortalamasından dolayı çekinmiştim.Kendi halimde bir kızdım ta ki onu görene kadar.Hayatimi değiştiren her anlamda...
O adam canım sevgilim seni çok seviyorum.Bazen düşünerek ağladığım olmuştu bu mutluluğumuz bozulur diye korktum deli oldum.Ama o benim yanımda , benim mutfağımda , ben mutlu olayım diye elinden geleni çabalıyor.Mutfakta onu izlediğimi görmüştü.
"Bebeğim benim bebeğim ne yapıyormuş burada." Dedi ve yanıma geldi dudaklarını boynuma gömdü kokumu içine çekti ve huzur , ev...
"Ege ben seni çok seviyorum,bil istedim." Sımsıkı sarıldım ve dudaklarını yavaşça somurmaya başladım.
Balkona geçip yerdeki yatağa uzandık.
Evet biz nida ile yere huzur verici yatak hazırlamıştık yani bir kısmı öyle yıldızları izlemek için.Diger kısımda masa ve sandalyelerimiz vardı.Yere uzandığımız da onun kaslı kolları arasında sımsıkı yanaşmıştım.Parmakları yavaşça bedenimde gezerken Bende onun kollarına küçük öpücükler konduruyordum.Yıldızlara bakarak hayaller kurmaya başladık...