Nida aramıştı ve onunla konuştuktan sonra Ege'ye mesaj atmıştım.
Sevgilim akşam Nida ve onun sevgilisi ile hep birlikte yemek yesek olur mu?
-Sorun değil bitanem , daha sonra seninle tek kalmayı tercih ederim...
Doyumsussunuz galiba efendim.
-Doyamıyorum ki sana
-Melek gibisin kızımÖylemiymişim
-Bitiyorum sana,
-Birtanem şu an hasta kontrolüne gitmem gerek akşam ben seni alırım olur mu?Olur aşkım,ararım ben seni
-Tamam bitanem.
Eve erken gelmiştim.Hasta randevularım pek yoktu bugün.Ama yarın gece nöbetine kalacaktım.
Kendimi duşa atmıştım.Çıktıktan sonra her yerime vişneli losyonumu sürmüştüm saçlarımı yapıp, makyajımı bitirdikten sonra tangalarımı altıma giymiştim.
Sıkıyordu göguslerim bir türlü sığmıyor.
Elbise olarak da kırmızı seçim yapmıştım.
Tam elbisemi giyerken Nida odaya daldı ,
-Bi özenle hazırlanıyor benim balımTabii hayatımın benim , seni çok özledim.
-Oy Bende seni bebeğim,işlerden vaktimiz mi oluyor birtanem bi tatil ayarlasak keske giderdik 4 lü dateee
Tabii hayatim aslında bunu bende düşündüm zaten yaz geliyor izinmiz var ama yarın gece nobetim var ben bunu Ege ile konuşayım.
-Tamam birtaneeemm gel öpeyim bi koklayıp sarılayım balıma
Sımsıkı sarılmıştık çünkü Nida benim evimdi onu gerçekten çok seviyordum.Aileydik biz...
Elbisemi giymiştim gögüslerim fırlayacak gibiydi , kızlıgımı sıkıyordu tanganın iplikleri...
Bu durumu sadece kızlar anlar her neyseEGE ÇAĞLAR'DAN GELEN GÖRÜNTÜLÜ ARAMA
Sevgilimin bu huyunu seviyordum.
-Söylediğim gibi aşkım , asla seni kısıtlamam yanında dağ gibi EGE ÇAĞLAR var senin.
Ah ah Tamam aşkım iniyorum aşağı.
Kapıyı açtı ve oturur oturmaz dudaklarıma yapıştı.
-Seni çok özledim bebeğim
Imm Bende seni de sen neden böyle bi seksi oldun ne bu hareketler
-Seni yerim bak yerim sen beni mi kıskanıyorsun.
-Kendimi önemli hissettim.Sevgilim zaten öyle hisset...
Restorana gelmiştik.Ellerimden tutarak içeriye girdik.
Nida ve biz sımsıkı tekrar sarılıp gülüşmüştük.
Tesadüfe BAKINNN!
Nidanin sevgilisi ile EGE daha önceden tanışıyorlarmış.
Egenin daha önce hastasıymış hatta oturup kahve falan içmişler bal gibi anlaştı bunlar der gibi gözlerimiz parlıyordu.Yemek yiyorduk daha sonra birden irkildim.
Egeeeeee
Elleri bacaklarımda geziyordu gözüne baktım Nida anlamamış öküz gibi yemek yiyordu hala...
Ege sırıtarak hala Burak'la konuşuyordu.
Biz ise şu an çok tahrik oluyordum.Birden kızlığıma doğru gitti elleri yavaş yavaş parmaklarını üstünde gezdiriyordu çok kötü olduğum yüzümden anlaşılıyordu.
Sikinin kalktığını hissetmiştim.
Ellerini tangadan sokmaya çalışıyordu ama o kadar beni sıkıyordu ki oda anlamıştı daha sonra parmaklarını çekti ve ellerini ağzına götürmüştü.
Yapmasını istiyordum, elini tuttum ve yavaşça aşağı çektim.Bacağımın üstüne koydum ve ,
Devam edeceksin, bu gece kölemsin EGE ÇAĞLAR.
-öyle mi
-Emret kocanım ben senin.Fısıldaması ile daha çok gevşemiştim.
Kusura bakmayın aşkımı şu anlık almam gerek hemen geliyoruz.
NİDA:
-Hayatim kötü bir durum yok demi?BURAK:
-bir sorun yok demi kankaYok ya hemen geliyoruz.
Elinden tutup tuvalete girmiştik birlikte ikimiz , kocaman sığmıyor ki...
Kucağına oturdum ve sikini kendime sürttüm onun inlemesi beni daha çok azgın yapıyordu,
Sevgilim sığmıyor,şu an göğüslerim fırlayacak gibi rahat edemiyorum.
-Ağzımda olsa daha rahat olacaksın.
Kölemdin.
-Kölenim.
Çömeldim ve onun pantolonun fermuarını yavaş bir şekilde açtım . Kalkmış olan siki ile bakıştık.
Daha sonra ağzıma alıyordum yavaş yavaş hızlı hızlı o inledikce içime girmesini deli gibi istiyordum.Ağzıma boşalmıştı çok uzun sürememişti çünkü içeri gitmemiz gerekiyordu...
Yavaş adımlarla önden yürüyerek masaya doğru gidiyordum arkadan kalçamı ne kadar süzdüğü belliydi.
Masaya oturduğumuz an,-HER YERIN BANA AİT.SANA BENDEN BAŞKA KİMSE TEMAS BİLE EDEMEZ DİDEM YILDIZ.