Episode 20

8.6K 53 4
                                    

Beni yatağa indirmişti ve her yerimi kokluyordu.

-Galiba aşk bu hissetmek , arzulamak,onu kendin gibi hissetmek,hep onu görmek,heyecanlanmak,nutkunun tutulması, arzulanmak.
-Karşıma çıktığın ilk gün bile kalbim o kadar hızlı çarptı ki kendime hayret ettim canım sevgilim benim.

Seni çok seviyorum EGE ÇAĞLAR.

-Seni çok seviyorum DİDEM YILDIZ.

yanima uzandı ve belime sarıldı sımsıkı bir şekilde yüzüme bakarken uyuya kalmışım.

Uyanınca yanımda olmadığını gördüm çünkü duştaydı...
Sesi geliyordu beyefendinin saate baktım ve saat 19.40 dı.
Bir anda yanına gitmek için kalktım.

Bir anda yanına gitmek için kalktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onu görünce deli olmuştum.Bir anda kendime hakim olamadım ve,

Geç içeri çıkma duştan.

-Sen bana emir mi veriyorsun?

İSTEDİĞİMİ YAPARIM.

yavaş yavaş geri suyun altına girdi ve yanına gittim ilk hamleyi ben yapmıştım dudaklarına yapıştım onu uyurken bile özlüyordum ve bunu yeni fark ediyordum.Daha sonra arkamı döndüm ve sikine kalçalarımı sürterken kendi kendime dans yapmaya başladım çok kötü olduğunu fark ettim.
Direk dansı yapmayı biliyordum ve duşta ona bunu göstermeye çalışırken ,

-Daha fazla bunları yapacaksan seni burdan zırlatana kadar o kadar sert beceririm ki

Kim tutuyor seni yapmamak için?

Daha fazla öpüşüyorduk , kucağına aldı su yavaş yavaş ve sıcak şekilde her yerime değiyordu.Her yerimi somurmaya başladı bir anda elleri kızlığıma sokarken sikini kalçalarıma değdiriyordu o kadar sert ve o kadar büyük , kocamandı ki...
Arkadan sokuyordu ve o kadar çok inliyordum ki hiç bu kadar acıdan zevk almamıştım parmaklarını da kızlığıma sokuyordu...
Inlemelerin yatak odasında çığlık çığlık yer topluyordu ilk defa bu kadar fazla sertti!
Sonra yere çömelmem için tuttu yere oturdum hala su damlaları her yerimize degiyordu maviş maviş gözleri ile bana bakıyordu.

-Demek ki koca adamı sinirlendirmek güzel değilmiş demi sevgilim.

Hayır çok güzelmiş

Derken sesli güldüm ve taşşaklarından sikine kadar somurmaya başladım ve ağzıma boşaldı daha sonra temizlenip duştan çıktık.

Saat 20.50

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin