Episode 11

22.9K 109 0
                                    

Sohbet koyu bir şekilde devam ediyordu.Etkileniyordum bunun farkındayım eli kolu bile çok farklı mimik kullanıyordu.İstemsiz bir şekilde saçlarımla oynuyordum.

-Nasıl böyle çekici olabiliyorsun hayret ediyorum ellerin bile olağanüstü
Yalnız Ege sen böyle dedikçe ben çok utanıyorum.
-Sen bi Ege Çağlar'ı baştan çıkartıyorsun.
Öyle mi diyorsun sen
-Demişimdir belki de
-Kadehi yalnızca benim olman için ve hayatımdan asla gitmemen için kaldıracağız.
Emir verer oldunuz.
-Yalnız senin yanında kedi oluyorum bakma sen içimde neler yatıyor

Farkında olmadan bildiğiniz haykırmışım...

-Kızım sen böyle gül şu gamzelerin hep çıksın ben seni güldürmek için takla bile atarım.
Sen mi asla düşünemiyorum koskoca adamsın, ben bi an çok sesli mi güldüm.
-Yok güzelim sen gülünce zaten baksana Bende güldüm.

Arabaya geçmiştik.Saçlarımı arkaya atıyordum göğüslerim elbiseden fırlayacak gibiydi.

-Yalnız saçların kokuyor , sen kokuyorsun , tenin kokuyordur.

Diyip eğildi boynuma koklamaya , yüzümü ona çevirmiştim.Dudak dudağa geldik bi anda ,

Önüne bakmalısın kaza yapmak istemiyorum şu yaşımda...
-Kenara geçebilirim arkaya geçebiliriz

O kadar çok istiyordum ki ah bunu içimde söyledim merak etmeyin sesimi çıkarmamıştım ve bi anda durduuu!!!

Arkaya geçmiştik ve yanına geçmiştim ela gözlerine bakıyordum bi anda yanağımdan öpmüştü o kadar çok terlemişti ki kucağına geçmiştim kocaman bir adam zor sığıyordu arkaya...Ellerini belima sardı , yavaş yavaş kalçama temas ediyordu ve dudakları dudağımdaydı yarın yokmuş gibi öpüşuyorduk sert sert, yavaş yavaş aşağı doğru somurmaya başladı , göğüslerimi yalıyordu...
O kadar kalkık , büyük ve sert bi siki vardı ki yavaş yavaş sürtüyordu ve tam üzerinde oturuyordum.İnlemem onun hoşuna gidiyordu.

-Benimle ol hep
Seninleyim
-Gözlerime bak , bendeki tutkuyu görebiliyorsun demi seni hep isteyeceğim arzuyu.
-Of çıldırıyorum çok güzelsin,kızım her yerin kızardı
Görüyorsun beyaz tenli olmanın sorunları
-Seni yerim ölürüm biterim şu koskoca adamı bu duruma düşürmeye utanmıyor musun
Hayır , daha sert olmalısın koca adam.
-Dur diye zırlatana kadar devam edebileceğimi hissetmen gerek
Hihi
-Deme şöyle

Ellerimi sikinin üzerine koydum bi anda gözleri gözlerime baktı ve fenaymış gibi inliyordu.Daha çok kendine çekti beni içime almam için yalvariyordu nerdeyse...Çok terlemişti , sürekli öpüyordu her yerimi Yalnız görmediği çok yerler vardı öpmedigi yerler...

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin