"Hayır hayır teyzeee"
"Benn , bennn "
"Suçlayamazsınız"
"Yapmaa nolurrr."
"Sevgilim iyi misin , bitananem hadi uyan." Elleri ile yüzüme temas eden Ege ile gözlerimi açtım.
KABUS...
"Sevgilim Neden ağlamaya başladın. Noldu bitanem bak üzülüyorum yapma yalvarırım ağlama." Daha sıkı sarılmaya başladı bana...
"Ben yine kabus gördüm." Hıçkırarak ona cevap veriyordum.
"Bitanem gel bak bana anlat.Sorun ne ise çözelim.Kurban olurum baksana gözlerine benim minik bebeğime ne oldu.İyi değilsin fark ediyorum dünden belli."
"Ege zaman ver şu an değil.Bana daha sıkı sarılsana."
Sımsıkı kendine daha çok çekti ve saçlarıma öpücükler koyarak aydınlanan gökyüzünü izliyorduk.
Susuyordu,susuyordum,kalbimi hissetmeye çalışıyordu.Kimse bu kadar yanımda olmadı.Kimse benim evim olamadı.O , o bana gönderilmiş en güzel nimettir.Ona anlaticaktım ama şimdi değil.Durmuş düşünüyordu.Neler düşündüğünü hissedebiliyorum.Kendini iyi hissetmiyordu.Belki de bana iyi gelmediğini düşünüyordu.
Sen bana herkesten iyi geldin SEVGİLİM.
Ayağa kalktım ve kahvaltı hazırlamaya geçtim.Ege hala balkondaydı.
Ege sigara kullanan birisi değildi ama en çaresiz anlarında sigara içtiğini biliyordum :)
Sadece sigara içip dışarıyı izliyordu.Ondan uzak mı duruyordum.Ama ben , ben...
Balkona doğru gittim ve ona baktım.Gözlerimin içine bakıyordu sanki gözlerimizle konuşuyorduk.
"Seni çok seviyorum , sana iyi mi gelmiyorum didem ben daha fazla ne yapabilirim diye beynimi yedim." Bitmiş bir halde çaresizce bana bakarak kısık seslerle cümlesini dile getirdi.
"Ben seni çok seviyorum,Her şeyden çok iyi geliyorsun.Nolur böyle düşünme sevgilim." Yanıma gittim yavaşça kucağına oturdum elindeki son sigarayı aldim küllüğe bastım.
Kaç kez sigara içmişti bilmiyorum ama bedeni bile sigara kokuyordu.Küllük dolmuştu.
Onu böyle görmek çok acı.
Ben kendime bile iyi gelmiyordum,sonra seninle tanıştım koca adam...Ellerimi boynuna sardım.Elleri belimdeydi gözlerime bakıyordu.Gözlerimiz dolmuştu.Yavaşça gözümden yaşlar akmaya başladı.Egeyi hiç böyle görmemiştim.Gözlerinde ki yaşları da...
"Benim minik kızım,konu her ne olursa olsun hep yanındayım bil benim bebek kızım." Kulağım fısıldadı.
"Sen benim her şeyimsin koca adam.Evimsin babacık.Gitme asla." Dedim ve kocaman tebessüm etti.
Dudaklarına yapıştım.Onun kokusu , onun teni...
Elleri ile daha çok kendine çekti.Daha hızlı öpüşmeye başladık.
Daha hızlı , daha sert.Üzerimde ki tişörtü bir harekette çıkardım.
Ege durdu gözlerime bakti ve aleti üzerinde sürtünmeye başladım. Daha sert , Hızlı bir şekilde.
Meme uçlarım dikleşmişti.Dudaklarını getirip sert bir şekilde somurup ısırmaya başladı.
İnledikçe daha da sert oluyordu.Deli gibi inliyordum.Aletine elimi koydum ve okşamaya başladım.Pantolonunun fermuarindan çıkardım ve yavaşça ağzıma aldım.Uçlarına öpücükler kondum ve bana girmesi için üzerine oturdum.