Eve çok yorgun gelmiştim.Yatağa kendimi nasıl attığımı bilmiyorumdum.
Sabah 8.20 de uyandım.
Direkt duşa girmiştim rahat rahat duş alıyordum.
Bugün saat 12 de gidip 7 de eve gelecektim.Rahattım o yüzden , duştan çıktıktan sonra güzel bir şekilde bakim yapıp bugün ki giyeceklerimi seçmiştim.
Beyazlar içinde olasım geldi ne de olsa doktordum.
Telefona hiç bakmadığım aklıma gelmişti o kadar yorgunluk üzerine çok dalgındım bugün üzerimde sanki kötü enerji vardı.Bir çok kez Ege aramıştı ve bir sürü mesajlar...
Dikkatimi çeken annemin aramasaydı bi anda ona dönmüştüm.
Görüntülü konuşmuştuk...Ege tekrar aradı ve açtım.
-Didem ne yapmaya çalışıyorsun kaç kez aradım cevrimicisin ve asla ne mesajıma bakıyorsun ne aramalarıma dönüyorsun.
Sorsan açıklama yapardım Ege
-Şu an ne yapıyorum didem?
Haklısın Ege
-Haklısın demekle geçmiyor.
-Yemekten sonra ne aradın ne mesaj attın didem.
-Ben burda meraktan ölüyorum acaba ne kadar umurundaUmurunda tabi ki de ne saçmalıyorsun cidden ya
-Haklsiin ya bir şey söylemek istemiyorum
Peki Ege görüşürüz.
Yüzüne kapatmıştım tabi tekrar aradi açmadım mesaj da atmisti bakmamıştım.
Gerçekten sinirlenmistim ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum sanki sorun bende.
Ona sinirlenmiştim anlık olarak ama sonra aklıma gelince gülümsüyordum.Her neyse hazırdım zaten işe gitmek için son dokunuşları yapıyordum.
Seksi olmak için yaratılmıştım adeta.
Bi anda kapı çaldı.
-Ne yaptığını zannediyorsun sen.
-Geceden belli uyuyamadım neredeyse.
Koskoca adamı ne hale getirdin!Ege senin ne işin var burada.
-Bal gibi gelirim ben senin yanına.
-Tamam özür dilerim ses tonum yükseldi ama ben seni çok merak ettim canım sevgilim bi tanem kibar bir şekilde sormak gerekiyordu biliyorum.Sorun değil sevgilim bende özür dilerim açıklama yapmalıyım.
Gelir gelmez uyumuşum ayakkabılarımı bile Nida çıkarmış.
Daha sonra duş aldım tam sana dönüş yapacakken annem aramış defalarca onunla konuşmuştuk.-Özür dilerim bitanem.
-Seni düşünmeden edemiyorum.
-Kafayı yiyorum.Oy oy yerim ben seniiii
-Pardon da bu kıyafet nedir çok açık bu olmamış aşkım
-Kafayı yicem az kaldı.Ha kafayı mı yiceksin.
-Ne bu hareketler kızım yapma bak şu an ter bastı
Dibine girip gözlerine baktım ve elimi sikinin üzerine koymuştum.Daha sonra yavaş yavaş okşadım.
Hadi çıkıyoruz.
Bi anda beni kendine çekti ve kulağıma,
-Senin cezanı o kadar sert bir şekilde vereceğim ki...
Elimden tutup arabaya götürdü...
Hadi bakalım görelim şimdi seni elimden kim alır der gibi bakıyordu...