Yemek masasını topluyordum.O kadar hazırlamıştı beyfendi içeriye geçti.
-Bebeğim dosyaları hallediyorum işim var sen istediğin gibi takil
Tabi aşkım
-Sen bana aşkım mi dedin?
Derim Tabi
-Öpüyorum bir sürü bir sürü
Aynısından aşkım da mutfaktayım sadece
Gülme sesleri mutfağa geliyordu.Aklımda bir şeyler vardı ve içeriye geçtim onu izliyordum.
Altımdaki şort çok yediğim için sıktı
-Aşkım şu an çok önemli bir rapor yazıyorum bi dakika hemen bakacağım.
Bir anda egenin telefonu çaldı işle ilgili olduğu çok belliydi bir yandan not alıp bir yandan da telefonla konuşuyordu.
Didem yerinde durur mu ? Asla.
Şortumu çıkarmıştım karşısına geçip ve hala konuşurken bana bakıyordu maviş gözleri dik dik bana bakıyordu sanki yapma dermiş gibi ,Aşkım kusura bakma çok sıcak oldu üstümü de çıkartıyorum.
Derken hala ses tonu yükselmiş bir şekilde karşı taraftaki adam ile konuşuyordu.
Karşısına geçtim ve kendi kendime şarkı söylüyordum bana bakıyordu telefondaki adamı dinlemiyordu bile bu besbelliydi.
Daha sonra bacaklarımı açtım ve masanın üzerine oturdum leptopunu bacaklarımın arasına aldım ve durdu o an telefonu adamın suratına kapattı.Ellerimle iç çamaşırlarımı yavaş yavaş çıkartıyordum.
Daha sonra orta parmağım ve yüzük parmağımı yalamıştım kendime dokunmaya başlamıştım.
Ellerim kızlığıma geçti ve ayağa kalktı bir anda yanıma geldi.Ben istemediğim sürece bana dokunamazsın, o yüzden şimdi dokunmuyorsun sadece izliyorsun sevgilim.
-Böyle bir şey yapamazsın Didem yıldız
Bal gibi yapıyorum bak aahhh
-Yapma ben istiyorum sana dokunmak
Ceza böyle olurmuş demi
-Sevgilim bak çok özür dilerim ben şaka olarak
Sus ve izle kes koca.
-Ya allahım
Daha sonra sert bir şekilde yeter kızim diyip beni kucağına aldı ve sikini açmıştım bir anda kucağına alırken içime sert bir şekilde girdi.
-Bir daha bu koca adamı böyle tahrik etmeyi sakın deneme güzelim.
Koca adam her zaman bana ait ve istediğimi yaparım.
-Of çok deliriyorum bak kızım sen nasıl bir insansın
Sus!
Bir anda ağzını kızlığıma eğdirmiş yalatıyordum.Daha sonra beni kucağına alıp yavaş yavaş merdivenden yukarıya çıkıyordu...