Uyandığımda Egenin yatağındaydım.Gece nidalar gelmişti ve bizde rahat etmek için eve gelmiştik.Yanındaydı , uyuyordu onu izliyordum kirpikleri , burnu dudakları başlı başına bir eserdi...
Bugün bayramdı evet 1 hafta iznimiz vardı ne kadar mutlu uyandım.
Yataktan sessizce kalktım ve duşa girdim.Tabi hep burada kaldığım için bir çok bakim ürünüm kıyafetlerim buradaydı tabi ki de evden çıkmadan önce en azından bir çok kıyafet almıştım çünkü 1 hafta birlikte vakit geçirecektik.
Neler bekliyor bizi...(Evet arkadaşlar Ege ve didem çok ağzın!)
Duştan çıktım saat 10'a geliyordu ve benim kocam yorgunluktan hala uyanamadı çok yoruldu tabi dün gece...
Üzerime hemen gecelik geçirip aşağı kata inmiştim.İç çamaşırı giymeyi tercih etmiyorum evde.Oldukça büyük göğsüm olduğu için serbest bırakmak daha hoşuma gidiyordu.
Kahvaltımızı hazırladım tabi 4/4 lük bir kadın olduğum için tamam kendimi övmüyorum.
Yukarıya doğru çıktım.Yavaşça yatağa oturdum ve ellerimi saçlarının arasına geçirerek ona baktım,izledim.Hayatta bir kez daha şanslı olduğumu hissettim.Bazen mutluluk bir adamla birlikte gelebiliyormuş.Mutluluk çok güzel deli gibi eğlenmek , yanında çocuklaşmak 22 yaşım bana 34 yaşında koca bir bebek verdi.
"Sevgilim...Bebeğim... hayatımın anlamı..." Dedim yanaklarından öperek.Gözlerini kısık bir şekilde açtı.
"Vanilya kokuyorsun." Dedi kendine çekti ve boynumu koklamaya devam etti.
"Hadi balım kalkalım kahvaltı hazırladım hem bugün bayram hadi Bebeğim." Dedim onu çekiştirerek.
"Benim şekerim de sensin her şeyim de sensin bayram olsa ne olur seninle her gün mutluyum ben güzelim , balim, kadınım." Dedi ayağa kalkarak çıplak vücudunu banyoya attı.Onu izlemek bile insanı tahrik edebiliyordu.
"Aşkım indim ben aşağıya."
Annem arıyordu telefonumu açtım.
"Efendim anne?"
"İyiyim hayatim benim sen nasılsın?"
"Güzel gidiyor anne gelirim bugün yanınıza hem sizinle tanıştırmak istediğim birisi var."
"Ya anne anla işte özel birisi birlikte geliriz bayramlaşırız."
"Bende seni çok seviyorum.Dikkat et bal çöreğim."
***
"Sevgilim gidiyoruz demi bak tamam utanmakta haklısın ama kaç yaşında adamsın.Ailem öyle geniş görüşlü merak etme ergen miyiz Allah aşkına." Dedim egeyi kahvaltıdan belli utancını yenmesi için dil döküyordum."Tamam sevgilim artık çekinmiyorum gidelim annenlerin yanına yol zaten 1 sat 45 dakika sürüyor ordan bizim yazlığa gidelim bizimkiler oradaymış onlarla da bayramlaşırız daha sonra sana sürprizim var." Dedi elimi tutarak yanağımı öptü.
***
Arabadaydik deli gibi şarkı dinliyorduk onu izliyordum.Durup durup beni öpüyordu bu adam bensiz deli olurdu buna kanaat getirdim evet.Dakika başı öpüyor neyse ki elleri ile bacaklarımı okşuyordu."Of of daha çok var mı?" Dedim bıkkın bir şekilde ona bakarak.Evet onunla yolculuk seviyordum ama kucağında değildim.Giydiği pantolona bile sığmayan siki yüzüne oluyordu bunlar.Benim suçum olduğunu düşünmüyorum.
"Of mu dedin sen bana?" Sinirli bir şekilde yüzüme baktı bi anda arabayı durdurdu.
"Neden diyemez mişim?" Dedim tek kaşımı kaldırarak yüzüne bakıyordum.
"Hıı dersen sonuçlarına katlanırsın." Dedi tekrar arabayı çalıştırmaya kalktı.
"Of of " Dedim yüzüne bakarak gülüyordum pişkin pişkin.
Sert bir şekilde durdu tekrar ve ellerini kadınlığıma o kadar sert bir şekilde bastırdı ki çığlık attım bi anda.Hala devam ediyordu okşamaya altımda şort vardı ve yavaşça fermuarı açtı ve ellerini sokmaya başladı.Parmaklarini çıkardı ve ağzıma soktu yaşadım parmaklarını tekrar vajinama soktu deli gibi inliyordum.
Eğildi ve vajinamı yalamaya başladı yanlarını ıssırıyordu.Deli gibi inliyordum ellerim onun kafasındaydı.Bir anda durdu boşalmama az kalmıştı neden duruyordu.
"Yol boyu böyle devam ederiz artık.Bir daha of demezsin küçük hanım." Dedi pişkin bir şekilde arabayı çalıştırmaya başladı.
"Ben sana bunu ödetirim.Yarım bırakmak ne demek görürüz." Dedim pencereden dışarıya bakarak.
***
O kadar güzel geçmişti ki annelerle tanışmalar.O kadar mutluyduk ki ağzımıza kadar da doluyduk.Çok yorulmuştum.Daha birde annem bir sürü yolluk koymuştu.Ege'nin annesi de tam bi İstanbul kadiniydi.O kadar nazik ve kibardi ki 'kızım' dedikçe mutlu oluyordum.Evljlik gören insanlar çok oldu.Bekledigimiz kadar utanmadık aslında kaynaştık.Hatta aileleri yakın bir zamanda tanıştırmayı düşünüyoruz."Sevgilim gel tamam arabaya kadar yürüme." Dedi ve beni bi anda kucağına aldı biricik sevgilim.Arabaya kadar kucağında taşıdı onun kokusunu içime çekiyordum.Ama çok uykum vardı hemen evimize gidip uyumak istiyorduk hatta ikimizde şimdi yol boyu araba sürür ve tekrar yorulur canim sevgilim.
Bugün mangalı da babamla Ege yapmıştı."Sevgilim...Bebeğim..." Derken gözlerim kapanmıştı.Bi anda beni yere indirdi ve arabanın ön koltuğunu arkaya doğru indirdi barajdan yastık çıkardı ve koydu üstüme de hafif battaniye örttü.Araba da bunlarımız dışında daha nelerimiz var paketle prezervatif bile var...
Tekrar kucağına aldı ve beni oraya yatırdı üzerimi örttü saçlarımı öpüp arabayı çalıştırmaya başladı.
***
Eve gelmiştik ve beni tekrar kucağına aldı yukarıya kadar taşıyıp yatağa yatırdı.
Üzerimi çıkarttı ve gecelik alıp üzerime geçirdi.İç çamaşırlarımı yavaşça çıkardı ve her yerime öpücük kondurdu.
Daha sonra üzerini çıkartıp yanima sokuldu iki kolunun arasına aldı...Bayramınız mübarek olsun arkadaşlar , hepinize iyi bayramlar dilerim.💞🎀