Sabah uyandığımda iş için hala yorgun olduğumu düşündüm ama kalkıp gitmem gerekiyordu.
Hemen ılık bir duş alıp saçlarımı kurutmaya başladım.Makyajimi yapıp saçlarımı maşa yapmıştım.
Kombinim bu şekildeydi,
Aşağı inip hemen sandviç yemeye hazırlayıp yemeye koyuldum.
-Oooo didem hazretleri ilk defa götünü açmadan işe gidiyor bu bi mucize mi??
:Nida alırım ayağımın altına ha , askim kendimi biraz iyi hissetmiyorum galiba mevsimsel regl de olabilirim o nedenle bu şekilde giyinmek istedim.
-Seni çok seviyorum iyi ki varsın iyi ki yanımdasın bebeğim benim.Her şey için teşekkür ederim bitanem.
:Ne demek manyak misin bebeğim sen benim her şeyimsin.
-Bugün evdeyim askim akşama kocam gelecekmiş.
:Geldi demi o yurt dışından.
-Benim için bir gün daha önceden geldi ah ah ah
:İyi sikiş var desene ay ay pardon sevmek diyecektim.
-Dideeem , seni yerim haaa
Yanima gelip sımsıkı sarılmıştım nidaya sayısız kez beni öptü galiba egeye bırakmadı ah askim bebeğim benim.
Aşağı iniyordum ki kapıda duran egenin arabası ile karşılaştım.
Aşağı inmiş beni bekliyordu haber de vermiyor.
Hızlı bir şekilde ona koştum ve kucağına aldı sarıldık birlikte.Görende bizi yıllardır görüşmüyoruz zannedecek.
Kocam diyorum inanmıyorsunuz kızlar.
Benim kocam yine karizma olmuş her neyse yine bi alevlendi içim.
-Aşkımmmm bebeğim benim bebeğim bebek kokulum.
:deli oldun demi kapıma gelecek kadar
-Öldüm bittim görmüyor musun şu halimi.
:bi bakayım boyuna posuna