Episode 45

2.4K 31 4
                                    

Eve gelmiştik.Tabi kocam benim kuyruğum o nedenle nereye gitsem geliyor.

"Aşkım sen üzerini değiştir ben o zamana kadar yiyecek bir şeyler hazırlarım." Derken yukarıya çıkıyordum Bende

"Hemen gelirim bebeğim."

Aşağı indiğimde onu mutfakta görünce ay bi içim gitti evet hala dün gibiydi ona olan aşkım , sevgim , tutkum...
Onun bu hareketleri üzerine yapışmış beyaz gömleği adeta beni çıkar diye yalvarıyordu.Saçları dağılmıştı o güzel bebeksi saçları , kollarında ki saat bileklik çıkarılması gerek ki rahatlasın.Pantolonu ise kumaş pantolon giymişti bi adama bu , bu kadar mı yakışır.

"Geldim bebeğim nasıl olmuşum.Makyajimı takılarımı çıkarınca ne kadar rahatladım.Ha bide iç çamaşırlarımı." Dedim kıkırdayarak gözleri bedenimi süzüyordu.

"Demek öyle , iç çamaşırların yok sen ne yapsan bebek gibisin." Yavaşça yanıma yaklaşıyordu.Bende tedirgin olur gibi yavaş yavaş arkaya gidiyordum.

"Aşkım yani evet de noldu bi an yükseldin galiba Aşkım dur dur ." Dedim gülerek ona baktım.Bi anda kaşını kaldırdi ve bana bakıyordu.Ciddi oldu kocaya bakın siz.

"Senin nefes alman bile beni yükseltiyor." Dedi ben o an kahkaha attım.

"Aşkım vampir misin olmadı kokumdan yüksel."Dedim o an oda baya güldü.

"Hadi ben çok acıktım Aşkım ne hazırladın sen?" Dedim dudaklarına öpücük koydum ve belimi kendine bastırmıştı.

"Kremalı mantarlı tavuklu makarna yaptım bebeğim gel Hadi." Dedi ve sandalyemi çekti.

"Aşkım yavaş ye boğulursun." Dedi gülerek ee ne yapayım çok acıktım.Hep kahve üzerine gitti bugünüm üstelik kahvaltı bile yapmamıştım.

"Tamam sen yemeğini ye ben birazdan yiyeceğim şeyleri yerim." Dedi bi anda durdum ve gözlerine baktım.Çüş kocam çüş bitirdin yemekten beni.

"Korkma aşkım korkma." Bu kudurdu vallahi tamam da bizde ona açız seviyorum aşkımı.

"Aşkım tuvalete gidicem.Gelirim şimdi."

"Dur öyle olmaz bende geleceğim."

"Aşkım saçmalama tuvaletini yapacağım."

"Aşkım benden mi çekiniyorsun?" Dedi ayağa kalktı ve arkamdan gelmeye devam etti.Hiç bir şey demedim.
Tuvalete doğru yöneldim hala geliyordu ve arkamdaydı evet.

Kapıyı açtım ve içeri girdim."Aşkım içeri de geleceksin herhalde." Dedim gülerek geleceğini düşünmüyordum.

"Tabi ki de geleceğim sen klozete otur Bende karşında duracağım."

"Gel ya harbiden gel beni izle."

"Zaten izleyeceğim." Hayırdır koçum?

Gecelik giymiştim altımda ki şortu çıkardım ve yavaşça çişimi yapmaya başladım pür dikkat beni izliyordu utanmıştım biraz yanaklarımın kızardığını biliyordum.Ellerimle oynuyordum onun yüzüne bakmadım bile gülerek bana bakıyordu galiba bu halimi gördü.

"Bu kadar utanacağını düşünmemiştim.Ağzıma işesen yine kefilim.Hala görmüyor musun sana tapıyorum bebeğim." Dedi ellerimi tutarak yere eğildi ve tuttu.

"Aşkım deme öyle yine de ben çiş sesini sevmiyorum ya ondan." Dedim ayaga kalkarak altımı çekecektim ki durdurdu.
Ellerimi tuttu ve yavaşca parmaklarını vajinama koydu.

Elleri ile yavaşça vajinamı okşamaya başladı.Daha sonra ben ayaktayken o yerde çömelmiş bir şekilde ağzını vajinama yaklaştırdı ve bana baktı.
Ağzına alıp dil atmaya başladı yavas yavaş inliyordum çok azmıştım.Yavaşca yukarıya doğru çıktı.Ve üzerimde ki saten parçayı çıkartıp gögüslerimi ağzına almaya başladı bir eli ile okşuyordu diğer eli ile vajinama sokuyordu ağzı ile de meme ucumu ısırıyordu.Daha sonra yavaşça içeriye doğru ilerliyorduk.Koltuğun üzerine gecti ve onun kucağına çıktım.Gömlegini yırtarak çıkarttım.Yırtılmaya mahkumdur.

"Daha sert ol bebeğim altındayım ne yapacaksan sana aitim." Dedi ve güldü , gömleğini yırtmak hoşuna gitmişti kocamın.

Ellerimle pantolonunu açtım ve kalkmış ve şişmiş aletini sıkıyordum.

****

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin