Dodatek #1

113 2 0
                                    

Do domu wbiegła dziewczynka, a za nią weszła czarnowłosa kobieta.
- Tato! Tato! Zobacz co Thor wykopał na podwórku. Jakiś koralik!
- Chodź szybko Emma, pokaż mi ten skarb- mężczyzna wstał z kanapy i wziął córkę na ręce.
- Kochanie, Leo powiedział mama, wiesz? Wygrałam zakład. Stawiasz mi sushi.
Charlie zaśmiał się na słowa swojej żony.
- Elizabeth Brown, przyznaje ci rację. Wygrałaś. Możesz wybrać sobie jakiś zestaw, zamów to zapłacę.
Kobieta się uśmiechnęła i podała syna w ręce ojca. Zamówiła kolację i położyła chłopca spać.
- Mamusiu, a mogę spróbować tego zielonego kółka?
Rodzice dziewczynki się zaśmiali.
- To się nazywa sushi Emma i możesz spróbować, ale ostrzegam kochanie, że może ci nie zasmakować.
Dziewczynka zadowolona wzięła przysmak do buzi i od razu się skrzywiła.
Elizabeth podłożyła jej pod usta chusteczkę, na którą dziewczynka wypluła jedzenie.
- Fuj, jakie niedobre. Jak ty możesz to lubić mamo?
- Kiedy będziesz większa, może to polubisz. A tymczasem co chcesz zjeść na kolację?
- Tościki. Tato zrobisz mi? Ty robisz najlepsze.
Charlie puścił oczko do swojej żony i poszedł do kuchni zrobić kolację swojej córce.
Kilka godzin później dziewczynka poszła spać.
- Dobranoc skarbie. Śpij dobrze- rodzice po kolei pocałowali swoją córkę w czoło i Elizabeth zgasiła światło w pokoju dziewczynki.
Kiedy małżeństwo kładło się spać, pocałowali jeszcze swojego syna i weszli do sypialni.
- Dobranoc Księżniczko.
- Dobranoc Słońce.
~Te przezwiska zostały im już do końca~

I Found Him In The DarkOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz