Dodatek #2

149 2 0
                                    

Charlie siedział obok łóżka szpitalnego swojej żony.
- Dzień dobry tato- do sali weszła blondwłosa kobieta ze swoim mężem.
- Witaj Emmo.
- Jak się czuje mama?
- Nienajlepiej, ale się jeszcze trzyma. Jest dzielna.
Chwilę później przyszedł też młodszy od swojej siostry Leo.
Usiadł obok swojej rodziny również pytając o zdrowie mamy.
- Słońce?- wychrypiała Elizabeth.
- Jestem Księżniczko.
- Dotrzymaliśmy obietnic, wiesz Charlie?
- Nie rozumiem.
- Ja kiedyś wygrałam z tobą wyścig na pływanie, a ty zostałeś ze mną do końca. Nasza miłość była na zawsze.
- Jakiego końca Księżniczko?
Jednak żona już nigdy mu nie odpowiedziała. Chwilę po tym zmarła łamiąc serce Charliego na milion kawałków. Codziennie budził się nie wierząc, że jego żony już obok niego nie ma. Dni bez Elizabeth były dla niego bez wyrazu i sensu. Byli małżeństwem pół wieku. Mieli dwójkę cudownych dzieci, które kochali ponad życie. Cały czas przyjaźnili się ze swoją może nie, rodziną z krwi, ale w sercu. Jednak teraz dla Charliego Browna już nic nie będzie takie samo bez jego Księżniczki.

~Charlie zmarł pięć lat później, a ja wierzę, że on i Elizabeth są razem, gdzieś tam szczęśliwi, bo ich miłość to ta, która zdarza się raz w życiu~

I Found Him In The DarkOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz