Tık tık yb (smut 🤡) geldiiiBu kurguda sanki daha çok Jin'e küfür edecekmişiz gibi geliyor bana 🤭 neyse okuyup göreceğiz 🤫
Keyifli okumalar 🧚🏻♀️💜
...
Taehyung
Az önce söylediği şeyin ciddiyetinin farkında mıydı acaba? Ben hareketsiz kalınca başparmağıyla dudaklarımı okşamaya devam etti "Neyi bekliyorsun, sana asla unutamayacağın doğum günü hediyesi veriyorum işte, beni becermek istemiyor musun yoksa?" dedi dudaklarını büzerken. Sarhoş değildi ama garip davranıyordu, şimdi benim de hoşuma gitmiyor değildi. Böyle konuşması arsız ve istekli oluşumu artırıyordu.
Daha fazla bekleyemedim bekleyemezdim ki, dudaklarım onun dudaklarını örttüğünde elim istemsizce onun kalçasına gitmişti. En yakın arkadaşımı bu denli arzulayacağım hiç aklıma gelmezdi. Bu neden bu kadar hoşuma gidiyordu peki? O da benim gibi etkileniyor muydu yoksa sadece seks mi istiyordu?
Eminim karşısında benim olmam Jin'in kalbini hızlandırmıyordu ve eminim ki onun için sıradandı. Her zaman yaptığı şey işte, şerefsiz köpek!
Onun defalarca farklı kişilerle seviştiğini düşünmek neden beni sinirlendirmişti ki?
Evet, birbirimizi karşılıklı kullanıyorduk ama o benden farklıydı. Benim için her şey ilk ve daha unutulmazdı. Bana dokunuşunu aklımdan çıkarıp da atamıyordum, deli gibi etkileniyordum, haberi yoktu ama çıldırmama sebep oluyordu.
Koltuğun üzerinde ikimiz de çırılçıplak kalmıştık, düne kıyasla vücudu daha iyi görünüyordu sanki ya da ben daha çok arzulamıştım, dudaklarımı yalayıp parmaklarımı Jin'in sertleşen göğüs uçlarında gezdirdim, üşür gibi hafif bir titremeyle altımda inlediğinde kafayı yemiştim. Hızla dudaklarımı oraya bastırıp meme uçlarını ısırıp yalamaya başladığımda inlemeleri daha da arttı. Onun pasif oluşu beni daha da hızlandırıyordu, bu fikir hiç de fena olmamıştı.
Bir süre sonra elleri uslu durmadı ve sırtımı okşamıştı. Buna izin vermeyip bileklerini hızla kavradım, hem de tek elimle. Şimdiye kadar Jin'in bileklerinin bu kadar ince olduğunu fark etmemiş olmam komikti, iki kolunu da onu kelepçeler gibi başının üstünde tuttum "Kuralları çiğnemezsek sevinirim"
Çıkardığı inlemeyle dudaklarını yalarken "Mmmh...kız olsaydım düşmüştüm sana. Farkında mısın bilmiyorum ama burdan çok seksi görünüyorsun" dedi.
Bunu ondan ilk defa duymuyordum, daha önce de birkaç kez seksi olduğumu söylemişti ama tam bu pozisyonda onunla sevişirken bunu duymak daha farklı hissettirmişti, istemsizce dudaklarım yukarı kıvrıldı.
Diğer elimle Jin'in çenesini kavrayıp dudaklarına doğru fısıldadım "Erkek olman bana düşmene engel mi ki?"
Gözlerini kapatırken alayla sırıttı "Erkekler ilgimi çekseydi çoktan sevgili olmuştuk bence" dedi konuyu değiştirip.
Bu söylediği şey hiç inandırıcı gelmemişti.
"Seks için yaşayan birisi mi söylüyor bunu, sen kim birisiyle sevgili olmak kim? Eminim bir ay dolmadan sıkılırsın"
Hemen de onayladı, kendini iyi biliyordu "Haklısın, seni bile üzerdim ben, kendime hiç güvenmiyorum. Birisiyle bir ay sevgili kalmak bile benim için çok fazla, uzun süre seks arkadaşı kalabilirim ama bir gün dâhi duygusal şeyler besleyemem, bu imkansız"
Kafamı karıştıran şeyle elimi onun bileklerinden çektim, neden durduğumu anlamak için sordu "Noldu?"
"Söylediğin şeyler birbirine uymuyor. Şimdi bizim aramızda duygusal bir bağ yok mu yani?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More Than Friends • TaeJin
FanfictionBiz arkadaş olamayacak kadar aşık, arkadaştan öte olamayacak kadar yanlıştık. Biz geceleri birbirimizi arzulayan iki aptaldık... ✐ [13.11.2023 - 27.10.2024]