10↬ Gözlerimi açtığın için teşekkür ederim

169 26 99
                                    

Ağlattılar beni 😔

Ağlattılar beni 😔

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

Yazardan

Taehyung kendini durduramayıp Jin'i öpmeye başladığında Jin başta itmek istemişti, ellerini Taehyung'un omzuna çıkardı ama itemedi...

Jin kabul etmek istemiyordu ama o da Taehyung'u deli gibi seviyordu, salağa yatmaya devam ediyordu çünkü ikisinden olmazdı...bu çok saçmaydı. Sevgili olmaları imkansızdı.

Korkuyordu aslında. Jin daha önce ciddi bir ilişki kurmamıştı hiçbir zaman da istememişti ve karşısındaki her şeyden çok sevdiği arkadaşıydı. Jin üzerdi Taehyung'u, en çok da bundan korkuyordu Jin, onu üzmekten.

Kabul ediyordu, her şey kendisinin suçuydu, ona seks teklifinde bulunmasaydı bu duruma gelmeyeceklerdi, Jin hata yaptığını sonunda anlamıştı ama her şey için çok geçti, Taehyung çoktan kaptırmıştı kendini.

Jin gerçekten böyle olacağını tahmin edememişti, sadece seks yapmışlardı olayların buraya kadar geleceğini asla tahmin edemedi.

Taehyung'un aklını karıştırmıştı, onun ilk öpücüğünü çalmıştı hatta ilk seksini de...

Jin istiyordu ki Taehyung karışık olan aklını toplasın ve bir an önce kendine gelip ikisinden olmayacağını anlasın, Soyul ile tanıştırmıştı ama bu da işe yaramamıştı.

Jin onun öpüşüne karşılık vererek her şeyi daha da berbat ettiğinin farkında değildi, sarhoş olan Taehyung'u durdurması gerekiyordu ama kendisi de deli gibi istiyordu, nefret ediyordu bu yüzden kendinden, bu kadar iğrenç olduğu için nefret ediyordu.

Taehyung ise her şeyi unutmuştu, sadece Jin'e odaklanmıştı; dudaklarına, ince beline, dokunmak için ölüp bittiği tenine...

İkisi de hızlı bir şekilde üzerindeki her şeyi çıkarıp odaya geçmişlerdi. Taehyung vakit kaybetmeden Jin'i yatağa yatırmış ve üzerine eğilerek özlediği tene dudaklarını bastırmıştı, hipnoz olmuş gibiydi, kendinde değildi.

Bu kez tek kelime konuşmadılar, ikisi de birbirine olan özlemini gideriyordu, hırçın bir şekilde...

Taehyung her zamankiden daha sertti, sinirli miydi? Kıskançlığını ve öfkesini Jin'den mi çıkarıyordu? Bunların cevabını o da bilmiyordu.

Jin de uslu bir şekilde ona itaat ediyordu, o da her şeyi unutmuş gibiydi. Sadece Taehyung'un dokunuşuna odaklandı.

Taehyung Jin'in tenine derin izler bırakıyordu, öpüyor ve ısırıyordu, kendinden geçmişti. Jin'in altında inlediğini duydukça daha da istekli yapıyordu, kaybetmişti kendini.

Jin de öpmek istiyordu, o da özlemişti. Ellerini uzatıp boynunu öpmekle meşgul olan Taehyung'un saçlarını sevmeye başladı.

Jin, Taehyung'un boşaldığını hissettiğinde alt dudağını dişleyerek kapattı gözlerini, onun menisinin kalçasından aktığını hissediyordu ve bu hissi o kadar çok özlemişti ki bunu kendisi bile fark edemiyordu, aptaldı.

More Than Friends • TaeJinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin