19↬ Kanıtlamak istiyorum

110 13 33
                                    

...

Yorum sınırı: 30

İyi okumalar 🥂

Yorum yapan yaprak sarmalarıma çok teşekkür ederimmm 🧚🏻‍♀️💜🍡

Özellikle son zamanlarda hayatım(ız) zorluklar ve saçmalıklarla dolu olsa da her şeye rağmen yazmayı seviyorum, eğer ruhum ölmezse bi süre daha kurgu yazmaya devam edeceğim, burası beni gerçekten mutlu ediyor, iyi geceler herkese <3

...

Hoseok

Kapının art arda çalmasıyla bir şey oldu sanıp aceleyle açtım, Jin tam karşımda aptal aptal sırıtıyordu "Hoseok!" dedi heyecan dolu sesiyle, anlam veremeyerek yüz buruşturdum "Noldu lan, sarhoş mu oldun?"

"Hoseok ben aşık oldum" başını kapının kenarına sürterek kapatmıştı gözlerini, gecenin bu saatinde derdi neydi bu adamın? "Ne aşkı lan?" açıkçası korkmuştum, Taehyung dışında başka birisine aşık olması kulağa gerçekçi gelmiyordu. Ama...Jin'di bu, her şey beklenirdi ondan.

Kolundan tutup içeri çektim, ayakta zor durmasına rağmen salınarak konuşmaya devam etti "Çok fena aşık oldum"

"Taehyung'u ne çabuk unuttun lan? Hiç değişmemişsin cidden, bende hata ki değiştiğini sandım-"

"Ben zaten..." Jin bir anda yaklaşıp yüzümü avuçladı, ilk başta vuracak sanıp şaşkınlıkla kırpıştırmıştım gözlerimi "Taehyung'a aşık oldum, ona fena aşık oldum Hoseok, ne yapacağım?"

Ha şimdi taşlar yerine oturmuştu, bu salak kaç gündür Taehyungla yakınlaşacağım diye başımın etini yiyordu, bu akşam da Taehyung mekanda şarkı söyleyecekti, eminim oraya gidip Taehyung'u izlemişti "Çok yakışıklı değil mi?" dedim Jin'in tepkisini merak edip. Ellerini yüzümden çekip kendini pat diye yere atınca korkuyla çömeldim "Lan noldu?"

"Düştüm Hoseok düştüm" dediğinde güldüm ve montunun ucunu tutup çekiştirdim "Kalk elini yüzünü yıka oğlum, tüm apartmana rezil edeceksin beni"

Beş yıl önce enayi olan Taehyung'du, Jin'i fazlasıyla sevmişti ama şimdi roller değişmişti sanırım. Bazı insanlar çokça acı çektiği için gaddarlaşırken bazıları acıya sebep olduğu için pişmanlık yaşıyordu işte.

...

Saat gece bilmem kaçı kaç geçiyorken Jin lisedeymişiz de yeni tanıştığı çocuğu bana anlatıyormuş gibi saatlerdir Taehyung'dan bahsediyordu.

"Görmen lazım Hoseok şarkıya bi girdi böyle tüm tüylerim diken diken oldu, ağlamak istedim, zaten sesi güzeldi daha da geliştirmiş kendini, öyle güzel sesi var ki...hele yüzünü hiç demiyorum, tanrım yunan heykeli gibi gözüküyordu, herkes onun için ölüyor gibiydi, hatta yan masadaki kızlar durmadan Taehyung'dan bahsedip durdu" bu son şeyi derken gözlerini deviriş şekli gözümden kaçmadı. Belli ki bayağı kıskanmıştı. Artık işi daha zordu çünkü Taehyung nefes alsa etkileniyordu insanlar.

"Jin...bak yeter artık, bana Taehyung'u neden anlatıyorsun ki, onun ne kadar yakışıklı ve etkileyici olduğunu senden daha iyi biliyorum-"

"Hayır bilemezsin, ne hissettiğimi bilemezsin Hoseok" gözlerini kapatıp elini kalbine çıkardı "Tam buramda bir şeyler yanıyor gibi hissediyorum, yemin ederim ilk defa böyle bir şey yaşıyorum"

"Önceden kıymetini bilmediğin Taehyung şimdi mi değerli oldu?" dedim kızar gibi, aptal gitmeseydi şimdi her şey daha farklı olabilirdi, belki de çoktan evlenmiş bile olabilirlerdi ama o Taehyung'u kaybetti.

More Than Friends • TaeJinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin