Selam yorobun, biz geldik 👐🏻
Ben mtf taejin'i çok çok seviyorum 🤭 sizi de seviyorum, okuyan herkesin yanaklarını ısırıyor ve kaçıyorum, byee 🏃🏻♀️🏃🏻♀️
Yorum sınırı: 35
...
Jin
Koltukta gözlerimi açtığımda dün olan biten her şey aklıma gelivermişti. Taehyung evimde kalmıştı, uzun zaman sonra belki de son kez o tatlı jerry kulaklarından öpmüştüm. O uyanıkken asla öpemeyeceğimi biliyorken bu ânı fırsata çevirmek istemiştim.
Üzerimdeki örtüyü ayaklarımla iteleyerek usulca doğruldum yattığım yerden, hemen yanıbaşımdaki masada duran telefonuma uzanınca saatin çok geç olduğunu fark edip hızlıca kalktım, Taehyung gitmiş miydi acaba? O erken uyanırdı, sanırım.
Kapının önünde ayakkabıları yoktu, anlaşılan cidden gitmişti. Gidip odamın kapısını açtığımda boş yatakla bakıştık, istemsizce suratım asıldı, kapıyı tamamen açıp içeri adımladım, b-bir dakika...benim odam dağınık değil miydi, etrafı Taehyung mu toplamıştı? Onun dün gece burada kalmış olduğu işte şimdi belli oluyordu. Hafifçe gülümseyip yasladım başımı yanımdaki duvara, birlikte kahvaltı yapsak fena olmazdı...
Bak az kalsın unutuyordum onu artık darlamayacaktım, kendi isteğiyle gelmesini istiyordum, aramızdaki buzlar erimişken onu sıkboğaz edip tekrardan kendimden uzaklaştıramazdım.
Acaba bugün yazacak mıydı? Umarım o yazardı çünkü ben yazmayı düşünmüyordum.
...
Oturmuş Taehyung'un yazmasını bekliyordum, yapacak bir işim de yoktu ki onu yapayım. En son reklam filmi çekimi için ajansa gitmiştim, çok kısa bi reklam olmasına rağmen hâlâ yayınlanmadı, belki de vazgeçmişlerdi ya da kandırılmıştım.
Oyunculuk teklifi almış olsam gider bir şeylerle uğraşırdım ama yok, tiyatrolardan sıkılmıştım, birilerine ders vermekten nefret ediyordum, ben ne bok yiyecektim lan? Taehyung beş yılda kendini geliştirmiş evini arabasını almıştı bense baba parasıyla yerimde sayıyordum.
Beş yıl önce Taehyung'un daha iyi yerlere geleceğini biliyordum, hissetmiştim. Belki de erken konuşuyordum, ya ben ünlü bir oyuncu olursam, olabilir miydim ki? Eğer iyi bi aktör olursam...Taehyung da sevgilim olursa... ah tanrım, işte o zaman mutluluktan ölebilirdim.
Taehyungla el ele çıksak sonra kameralara 'çekmeyin çekmeyin' desem, sorsalar 'sevgiliniz mi?' diye, ben de desem 'özel hayatım kimseyi ilgilendirmez' ya da 'evet sevgilim yan gözle bakanı keserim' desem...hâyâle bak, kafam güzeldi yemin ederim.
Tek yaptığım şey yatma pozisyonumu değiştirmekti, acıksam da üşendiğimden kalkıp yemedim hatta ilaçlarımı bile içmemiştim. Taehyung yanımda olsaydı bana fena kızar zorla ilaçlarımı içirirdi ama yoktu işte...onu özlemiştim, hem de fazlasıyla, sanki dün görmemişim gibi burnumda tütüyordu her bir detayı. Sanırım fazlasıyla enayi olmuştum. O ne âlemde bilmiyordum ama benim kadar düşündüğünü hiç zannetmiyorum. Eminim şu an birileriyle sohbet ediyor, gülüyor, eğleniyordu. Şu Minhyun piçi de yanındaydı kesin, onu hatırlayınca ayak topuklarımı sinirle yatağa vurdum, Taehyungla samimi olunca ilk işim benim evime taşınmasını sağlamak olacaktı, o Minhyun denen piç de gitsin kendine başka birilerini bulsun, Taehyung benim ve bu değişmeyecek!
...
Taehyung
Masada duran telefonla bakışmaya devam ettiğim sırada içimden aramak ve aramamak arasında gidip geliyordum. Haber vermeden de çıkıp gitmiştim uyanınca şaşırmış olmalıydı. Ama napim bebek gibi uyuyorken kıyıp da uyandıramadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More Than Friends • TaeJin
FanficBiz arkadaş olamayacak kadar aşık, arkadaştan öte olamayacak kadar yanlıştık. Biz geceleri birbirimizi arzulayan iki aptaldık... ✐ [13.11.2023 - 27.10.2024]