Medya:::: suzan kayra
Canlar can okurlar biraz yazım hatalarım olabiliyor normalde türkçem iyidir de klavyede ister istemez hatalar oluyor kusura bakmayın şimdiden
Öyküm daha önce de dediğim gibi tamamen doğaçlama ama beğenip beğenmediğinizi anlamam için yorum yazar mısınız ? Ona göre ben de devam edip etmemeye karar vereyimİyi okumalar
Leyladan devam
Pencereden abim ile suzanı tartısırken gördüğüm de gülme krizine girdim. Daha iyi tanışamazlardi zaten zil calınca kapıya koştum kapıyı açmamla şok oldum
"Suzii bu ne hall"
"Sorma ya ehliyetini bakkaldan almış biri çamur çukurunda hız yaptı da böyle oldum"
Bu dediğine abim göz devirirken ben de merakla kimin yaptığını söyledim o da kaş göz yapıp abimi işaret etti .
"Abi bunu suzime nasıl yaparsın"
"Bilerek olmadı sia leyla"
" ahh her neyse abicim bu arada hoşgeldin oaralarla geldin "
Dedim ve kocaman sarıldım o sırada abım kahkaha patlatırken ben cok ciddi olduğumu belirten bakışlar attım." tamam vereceğim dedim ya kızım bu ne sabırsizlık"
Tamam deyip suzana döndüm.
"Gel sana esofman vereyim şekerparem"
"çOk iyi olur leyol"
Suziyle odama cıkarken eşofman koleksiyonumdan rahat edebileceği bir tanesini çıkartıp verdim.
"Bak suzi bu niloyali en sevdiğim
Al giy eminim sana cok yakişacak o sirada ben de ikramiyemizi alalım ""Olur olur sen git"
Odadan çıkarken abim kanepeye yayılmış ayı gibi yaa
"Abican geldim"
Diyip tatlı görünmeye çalıştım
"Bak sana bir teklifim var sia leyla"
Bu arada sadece abim bana sia leyla der bazıları sia cogu kisi de leyla der."Ne teklifi"
"Yarin resit oluyorsun, istersen bin tl yi simdi vereyim yoksa 2 hediye ile yarın mı vereyim ama şöyle bir şey var şuan 1000 tl yi alirsan yarın hediye yok sana"
"Ozaman yarın olsun abicim 1 haftadır dayanıyiruz yarında dayanırız "
Koşarak odama geçtim.
"Suzan bak bi "
"Efendim"
SUzan ile doğum günümüz peş peşe olduğu için 14 subat gecesi yani 15 şubata baglanan gecede ikimiz de birlikte kutlardık her yıl. Abjm bunu bilmiyordu ama ona da söylemeliydim hem suzan icin bir özür hediyesi hem de doğum günü hediyesi alırdı. A.a zeusumu unutmamalıydım. Onu da doğum günüme davet edecektim ve bunu önce suzi ile paylaşmalıyım .
"Suzan diyorum zeusu da mı çağırsak partiye "
"Aslında iyi fikir ama annene babana ne diyeceksin?"
"Okuldan arkadaşım derim"
"Olur da bir zeusa mi sorsak daha adını bile bilmiyorsun"
"Haklısın ozaman ben yazıyım mı"
Başını evet anlamında sallayan suzana baktıktan sonra telefonumu elime alıp şifresini actım ve wp ye geçtim.
Sia:tünaydın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mahşere Kalan Aşk
ChickLit536****Acaba birgün zeusumu bulabilecek miyim ya da zeus siasını bulabilecek mi ya zeus hiç siayı kendine ait görmediyse ozaman nasıl onun siası olur ? Belki de ben kendimi onun siası olarak gördüm o görmediyse bile 544*** ? 536*** efkarlandım bil...