Merhaba arkadaşlar bütün olayı iki bölüme sığdırmam şaka mı
Seviyorum sizleriİyi okumalar♧♧
Poyrazdan
"Alo abi , bulduk kızı yolda baygın düşmüş "
"Buraya getirin hemen"
"Tamam abi"
Telefonu kapatıp duvara fırlattım.
Param parça oldu."Yiğit!"
"E-efendim abi"
Yerdeki kırılmış telefonu göstererek
"Yenisini getir!" Dedim
"Tamamdır abi"
3 ay önce
"Abi"
"Ne var yiğit ?"
"Abi cemal zorlu diye biri senden aldığı parayı geri ödemedi "
"Ne kadar dı ki?"
"500 bin abi"
"Bulun onu ve mekana götürün"
"Tamam"
Bu adam iş yerimi batıracak hale getirmesine rağmen elini kolunu sallayarak gezemez lan!
Kendi kendime konustuğumda içeri kerem girdi.
Kerem benim can dostum çocukluk arkadaşım. Tek güvendiğim insan"Poyraz iyi misin?"
"İyi sayılırım, geç otur"
"Noldu kardeşim?"
"Kendini bilmez herifin teki aklı sıra zeki sanıyor kendisini ."
"Sanırım anladım, ama adamdaki cesarete bak be korkmuyor her halde"
"Ben ona gösteririm korkmamayı" diyip hışımla ayağa kalktım.
"Alo , ali mekana götürdün mü"
"Evet abi seni bekliyoruz"
"Tamam geliyorum"
Kapıyı açtığım esnada kerem
"Bende geliyorum " diyince itiraz edemedim.
"İyi gel"
Şoför koltuğuna keçip arabayı kullanmaya başladım. O it herif ne sanıyor kendisini kafamda geçen o cümle bedelini ödeyeceksin kanka .
Mekana geldiğim gibi silahımı çıkarıp tetiyi çektim.
"Lan sen cesaretle parayı ödemeyip kaçmaya çalışırsın!"
Aslında para o kadar da umtumda değildi güvenimin sarsılması sinirimi bozuyordu
O parayı verdiğim zaman oğlunun kalp ameliyati için olduğunu söyledi fakat beni kandırıp eşiyle yurt dışına çıktı."Abi valla ödeyecektim ama bu aralar iş bul-"
"KES!"
"Abi daha iyi bir fikrim var affet beni söyleyeyim. "
"SÖYLE"
"kızımı vereyim sana çok güzeldir yemin ederim."
Kurduğu cümle ile kan beynime sıçradı resmen kızını sattıyor.
Cebine yeltenip kızının fotografinı çıkardı ve bana uzattı. Bakmadan fırlattım."Lan seni adi pislik herif, sen ne biçim insansın lan"
Dayanamayıp silahı kafasına vurdum. Ateş etmediğime şükretsin.
Bayıldı sanırım. Ama ölmeyi hak eden birisi. fırlattığım fotoğrafın yanına gidip elime aldım o fotografa bakmak istedim . Bir yanım bak diyo bir yanım da sen artık bu tür işleri bıraktın bakma diyo. Kendime engel olamayıp baktım.
Bu hayatta bir çok kız ile birlikte oldum ama hiç birini bu kız kadar beğenmedim. O an ağzımdan çıkan tek cümle
"Koca gözlü kızıl kız" oldu.
İlk görüşte aşk var mıdır?
Varmış demek ki şuana kadar hiç aşık olmadım birlikte olduğum kızlar eğlence amaçlıydı. Ama bu kızda beni çeken bir şey vardı .adını sonradan öğrendiğime göre sia leylaymış.Sianın anlamını merak ettim. Yunan mitolojisinde güzel bayan afrikada ise tanrının lütfu anlamına geliyormuş . Adı gibi güzel kız.
Şimdiki zaman
Adamlarım telefon edip siayi yolda baygın bulduklarını söylediğinde onu buraya getirmesini istedim.
Başında kan vardı büyük ihtimalle düşerken başını vurdu.
Evde tedavi edilmek üzere doktoru çâğırdım.
İki hafta sonra
İki hafta ya yakın bir süre geçmesine rağmen hala uyanamadı bu da endişelenmeme sebep oldu.
Doktora söylediğim gibi anlatmaya başladı."Başına aldığı darbe esnasında hayati riski devam ediyordu poyraz bey. Bunun üstüne kız kalp hastası onu öğrendik yani yorulmuş hem ruhen hem fiziken bu yüzden bu normal endişelenmeyin"
"Peki doktor bey"
"Ben çıkıyorum bir sorun oldu mu ararsınız her şey normal şuan bir de fazla yormayın hastayı"
"Tamam" diyip doktoru geçirdim.
Odaya döndüğümde hala uyuyordu o an aklıma gelen şey ile yanına yaklaştım fesat düşünmeyin acaba gözleri ne renkti. Elimi alnına koyup yavşça gözlerine getirdim o ednada bir hışımla uyanıp kolumdan tuttu irkilmemek elde degil
"Kimsin lan"
Kahverengi gözlerinde zkarken ne dediğini bile duyamadım.
"Kimsin dedim"
"Ben bela canım"
♧♧♧
Umarım beğenmişsinizdir oy verin oy istiyorum
😁👇👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mahşere Kalan Aşk
Literatura Kobieca536****Acaba birgün zeusumu bulabilecek miyim ya da zeus siasını bulabilecek mi ya zeus hiç siayı kendine ait görmediyse ozaman nasıl onun siası olur ? Belki de ben kendimi onun siası olarak gördüm o görmediyse bile 544*** ? 536*** efkarlandım bil...