●13●

35 33 14
                                    

Merhaba arkadaşlar  okunma sayısında güzel artış var teşekürler hepinize😚😚

İyi okumalar♧♧

Sabah uyanır uyanmaz  banyoya fırladım sıcak bir duş iyi gelirdi
Duştan  sonra suzan mızmızlanarak içeri geçti.

"Ya kızım iki saat oldu bee"

Göz devirip giyindim.
.
Babamın bana söyleyeceği şeyi çok merak etmiştim
Suzanı bekleyip çıktıktan sonra beraber aşağıya kahvaltı yapmaya indik.
Annem çoktan sofrayı hazırlamıştı ve her zaman ki gibi yumurta da vardı yumurtasız  kahvaltı yapmadığımı söylemişmiydim?

Suzan ile karşılıklı oturduk aslında bugün kahvaltı yapasım bile yoktu çünkü babam kolay kolay  benimle konuşmazdı. Konuşacağı bir şey varsa kesinlikle önemlidir .

"Gelelim asıl konumuza"

Ihım ıhım .

"Evet dinliyorum baba"

"Bak söyleyeceğim ama sakin kal tamam mı?"

"Sen böyle söyleyince  daha da tedirgin oluyorum anlatır mısın artık."

Suzanın gözleri irileşip babama döndü . Babamın söyleyeceği şeyi biliyor olabilir mi?

"Bak, sen..."

"Evet baba ben.."

"Sen bizim öz kızımız değilsin."

O an kendimi tutamayıp kahkaha patlattım

"İlahi baba bu muydu , ben de kötü bir şey sandım"

Onlar benim ailemdi eminim buna, nasıl böyle bir şey der ki . Bir nisan şakası yaptı diyeceğim de daha şubattayız

"Ciddiyim leyla"

"N-ne , nasıl ciddiyim "

Babamı hiç bu kadar ciddi görmemiştim. Gözlerinde en ufak bir şaka ihtimalini arıyordum ama bulamadım, nasıl bu nasıl olur o an kalbime giren sancıyla nefesimi geri veremedim .

"Sakin ol bi anlatacağım her şeyi, al şu suyu iç"

Suyu geri çevirip sert bir sesle

"Anlat!"  Dedim

Babam derin bir nefes aldı

"Leyla sakin ol lütfen yanındayım."

Suzanın tesselli sözleri arasında babamı daha doğrusu karşımdaki adamı dinledim.

"Seni yurttan aldık,  o zaman abin senin hastalığını taşıyordu. Doktor nakilden başka bir çözüm olmayacağını söyledi yoksa yaşayabileceği ömür taş çatlasa 10 yıl  seni yurttan aldığımızda abine çok iyi geldin abin zamanla iyileşmeye başladı. Tabi kalbi hala sorunluydu  sonra, sonra biz seni kandırdık küçük bir ameliyat olursan sana bir sürü şeker alırız diye o ameliyata da abin için girdin . Daha doğrusu senin kalbini abinin kalbi ile nakil olarak değiştirdik. Kanınız uyduğu için hiçbir sorun çıkmadı"

"N-nne!"

"N-nne!"

Suzan ile aynı anda şaşırdık

"Bu nasıl bir canilik cemal beyy"

Suzan konuşmaya devam ederken ben duyduklarimın şokundaydım.

"Kızınız o sizin bee ne biçim insansın sen,bu yaptığın suç!"

Suzinin kolundan tutunarak destek almaya çalıştım.

"A-abbim biliyor mu?"

Kekeledim mi ben
Aslında kim olsa ağlardı ama ben sadece kekeledim duygusal biriyim hemde aşıtı şekilde fakat şuan şoktan olsa gerek tek damla gözyaşı akmıyor

"Abin bilmiyor, bilseydi kabul etmezdi zaten , ona ölmüş bir sana nakilde yardım etti dedik"

"İyi "
Dedim ağzımdan sadece bu çıktı.
Abim için değil kalbimi canımı bile veririm
Ama keşke bu ailem kılıklı insanlar bana sorsaydı .

"Asıl söyleyeceğim bu değil di ama bunda bile çok kötü oldun 2. Söyleyeceğim şeyde tepkini metak etmiyor değilim ama sana zarar gelsin istemiyorum leyla git dinlen sonra anlatırım."

"Ya daha ne anlatacaksin sen bu söylediğin yeteri kadar kötü değil mi zaten önce ailem olmadığınızı sonrada  kalbimi çaldığınızı öğrendim ANLAT DELİRTME BENİ "

"Leyla öncelikle benimle düzgün konuş seni bu yaşına kadar ben büyüttüm"

"ANLAATT"

Bağırmam ile hafif irkildi . Sesim çok tuz olduğu içindir eee her sabah boşuna mı yumurta yiyiyorum onca olay oldu düşündüğün şey yumurta mı?
İç sesime haklılık verip babamı(!)
Dinledim. Biz böyle konusurken annemden(!) Tek ses çıkmaması aslında zorunda kaldığını kanıtlıyordu.

"Ben ameliyattan sonra doktara yüklü miktarda para vereceğimi söylemiştim ama veremedim."

"Ne kadar bir miktar?"

"Çok değil 500 bin"

"Çok değil miş ya cidden , o kadar da kötü değilmiş dayanamazsın falan diyordun ha birde bu kadar parayı nerden buldun senn!"

"Aslında henüz tam anlatmadım senin için kötü, parayı senin sayende buldum."

"Nasıl?"

"Haftaya evleniyorsun leyla"



Oy verin please

mahşere Kalan AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin