Merhabalar canlar okunma sayımız yavaş yavaş artıyor hepinize teşekür ediyorum iyi ki varsınız
İyi okumalar
Suzandan devam
"Leyla"
Leylanınonumde bayılması ile anlık şok yaşadım yine mi bu olamaz.
Üst üste zile bastım kayra uyumuş olmalı annesi ile babası da yurt dışındalar gezmeye gitmişler kızlarının hasta olduğunu bile bile bunu nasıl yaparlar ya çok sorumsuz bir ailesi var sırf leyla üzülmesin diye bir şey demiyorum ama leylayı hiç sevmiyorlar kayrayı daha çok seviyorlar bunu sebebi de leylanın evlatlık olması ama tabi leyla bunu bilmiyor kayra üvey abisi bile olsa leylayı çok seviyor öz abisi olsa anca bu kadar severdi . Kayra evlatlık olduğunu açıklayacaktı ona ama 2 hafta önce kalp hastası olduğunu öğrenmesiyle bu kararından vazgeçmişti çünkü leyla stres olursa çok kötü şeylere giderdi bu yol . Ama şuan leyla karşımda ve baygın yatıyor"KAYRAA ,KAYRAAA AÇ ŞU KAPIYI ALLAHIN CEZASI"
Sinirden ne dediğimin bile farkında değildim sonuç olarak kayranin bir suçu yoktu ama elimde değil leyla tek dostum ve onu kaybedemem
"KAYR-"
Kapıya vurmamla kayra kapıyı açtı nihayett"Kayra yardım ett leylaa-"
Cümlelerimi tamamlayamadan yere çöktüm ağladığımı yeni farkkettimYazardan devam
"LEYLAAA"
kayra leylayı görünce
bağırarak yanına koştu ve kucağına aldı . Apartmandan koşarak çıktıp Kayranın arabasına binip hastaneye doğru yol aldılar Kayra hemen karanı aradı bu arada karan diş doktoru değil kalp doktoru kendisi leyla üzülmesin diye söylemedi"ALOO KAYRA ÇABUK HASTANEYE GEL LEYLA "
Cümlesini tamamlamadan telefonu kapattı ve hastaneye doğru sürmeye devam etti
Hastaneye vardıklarında kayra koşar adımlarla leylayı kucağına alıp odaya götürdü
Leyla çocukluğundan beri ne öz ailesinden ne de üvey ailesinden hiç bir şekilde sevgi görmedi.
Öz annesi leylaya hamile olduğunu öğrendiği zaman onu aldırmak istedi. Fakat eşi izin vermedi sonra eşi de pişman oldu keşke aldırsaydın bu çocuğu derdi leylayı hep bir yük olarak görüyorlardı bir gün karar verip onu yurda verdiler reşit oluncaya kadar ayağımıza dolanamaz düşüncesindeydiler. Reşit olduğu zaman ise onu yurttan alıp yüklü bir miktar karşılığında satacaklardı. Evet doğru duydunuz satacaklardı çünkü onu bir yükten bir maldan fazlası görmüyordu öz ailesi.
Ama hesapları ters gitti . Leylayi yurda verdikten iki yıl sonra yurdun yıkım kararı alındı leyla ve arkadaşları başka şehirdeki bir yurda gönderildi. Öz ailesi leylanın izini kaybetti ama babası bu işin peşini bırakmayacağını söylemişti eşine.
O sırada da kayra çok kötü bir hastalığa yakalanmıştı ailesi son günlerinde mutlu olsun diye leylanın kaldığı yurttan evlatlık almak için gittiler gittikleri gibi leylayı görünce içlerine ısınmıştı kızıl saçlı , kocaman kahverengi gözlü ve çilli tatlı bir kız çocuğu
Velayet işlemlerini başlatıp 2 gün arayla leylayı aldılar. Leyla kayranın ailesini gerçekten ailesi sanıyordu sadece onu almaya geldiklerini düşünüyordu
Leyla gerçektende kayraya çok iyi gelmişti . Kayra kısa zaman da hastalığını unutup leylayla hic bir zaman kopmayacağı bir bağ oluşturduklarinı farketti.
Ailesi kayranın bu kadar hızlı gelişme kat edeceğini tahmin bile etmiyordu bu yüzden leylayı öz çocuğu gibi sevmese de sonsuza dek onların yanında kalabileceklerine karar verdi .
Kayranin hastalığı tedavi edildi ama aynı hastalık bu sefer leyla için geçerli olmuştu
Leyla hastalığının farkındaydı ama dışa yansıtmaması gerektiğini de biliyordu ailesinin üzülmesini istemiyordu.
Yeterince sıktığını düşünüyordu zaten abisini çok seviyordu leyla onun için canını bile verirdi.
Doktor karan eğer kalp nakli yapılmazsa leylanın kalbinin en fazla 1 yıl dayanabileceğini söyledi kayra bu duyduklarindan sonra harap oldu sırf leyla üzülmesin diye karana leyla bunu asla bilmemelii demişti . Konsere gidecekleri gün leyla neyi bilmemesi gerektiğini söykeyince kayra bayağı tedirgin olmuştu ama bunu leylaya belli etmemeliydi. Kayra leylaya sadece bir yılın kaldı diyemezdi ki kendisi de biterdi orada buyüzden kapkaçılar konusunu açtı . Bu konunun gerçek olmadığını kendisi de biliyorduSia leyla zorlu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mahşere Kalan Aşk
ChickLit536****Acaba birgün zeusumu bulabilecek miyim ya da zeus siasını bulabilecek mi ya zeus hiç siayı kendine ait görmediyse ozaman nasıl onun siası olur ? Belki de ben kendimi onun siası olarak gördüm o görmediyse bile 544*** ? 536*** efkarlandım bil...