Yine yeni yeniden ben
İyi okumalar♧
Siadan devam
Gözlerimde hissettiğim parmaklar ile anında uyandım ve gözüme dokunan kişinin elini sımsıkı tuttum
"Kimsin lan sen"
Bön bön bakmayı kesecek mi duymuyor mu bu beni"Kimsin dedim"
"Ben bela canım"
Sanki hayatım normalmiş gibi birde sen çıktın , hıh belaymış sevsinler belanı
Kendi kendime konuştuğumda şaşkın bir şekilde bana bakan çift gözü unutmuştum ."Ne bakıyon, hiç kendi kendine konusan kız görmedin mi?
Hem ben nerdeyim, ne işim var burda sen kimsin""Sakin olur musun,anlatacağım "
"Dinliyorum"
"Ben poyraz, adamlarım seni yolda baygın buldu başından da darbe almıştım buraya getirttim bende"
O an hatırladığım şey ile beynim dondu.
Abim , abim şehit olmuştu .
Gözyaşlarıma engel olamadım
Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım donra sesli , bağırarak ağladım."Leyla, niye ağlıyorsun ağlama lütfen"
"Nasıl ağlamayayım ya nasıl,öncelikle evlatlık olduğumu öğreniyorum ,basit bir ameliyatla kalbimin çalındığını öğreniyorum dün, d-dün de ahh a-abimin şehit düştüğünü öğrendim"
"N-ne?"
"Ne ne "
"Kalbin çalındı mı?"
"Off takıldığın şey bu mu ben abimi düşünürken"
"Abin iyi sia leyla"
"N-nnasıl?"
"Bas bayağı , anlatırım ama sen de ne yaşadığını en ufak ayrıntısına kadar anlatacaksın "
Güvenebilir miyim bilmiyorum ama kanım ısınmıştı belki de sbimin yaşadığını söylediği için sevmeye başladım bilemiyorum.
"Abim konusunda yalan söy-"
"Yalan falan söylemiyorum ,bu kadar çok şey yaşadın ,amacım acılarını arttırmak değil derdine derman olmak"
İster istemez yüzüme bir sırıtış eklendi
"Noldu bakıyorum pek bi keyiflendin"
"Keyfimize demi karışır oldun
Hem abimin yaşadığını öğreniyorum ağlayayım mı tövbe tövbe""Abin, kayra zorlu görev esnasinda ağır yaralanmıştı, kimligini ölü arkadaşında bulununca o sandılar çünkü yüzü tanınmaz haldeymiş. Neyse uzun lafın kısası abin yaşıyor ve dün değil 2 hafta önce bu olay yaşandı güzelim."
"Iki hafta mı, yani ben iki haftadır uyuyor muyum?"
"Evet,simdi fazla yorma kendini dinlen ha birde gelecek ay ameliyat oluyorsun, kalp ameliyatı iyi geceler sana"
"Dur"
Odadan çıkarken durdurdum onu dönüp bana baktığında kosarak sarıldım .
"Tanımıyorum seni ama abim hakkındaki bilgi beni çok mutlu etti teşekür ederim "
Önce öyle kaldı sonra sarilmana karşılık verip "rica ederim " dedi.
"Eee şey ben artık gideyim sen de dinlen"
Başımı sallayıp yatağa geçtim.
Telefonumu elime alıp baktığımda sok oldum
Aç köpek kisisinde 75 cevapsız arama
Aç köpek kisisinden 108 yeni mesaj
Hızla wp ye girip cevap vermeye çalıştım ama hangi birisine
Açköpek: leyla arıyorum açmıyorsun endişeleniyorum bak
Açköpek: leyla iyimisin korkmaya başladım
2 gün sonra
Açköpek:iki gündür yoksun aramadığım sormadığım hastane kalmadı
Açköpek :abin iyi merak etme yanlış anlaşılma olmuşAçköpek :yeter lan nerdesin sen otellerde de yoksun iki hafta oldu neredeyse
Bunlar ve daha fazlası vardı üşendim hepsini okumaya direkt aradım ilk çalışta açtı.
"Alo, kızım manyak mısın hani ilk aradığımda açacaktın heyy soz vermistin öldüm lan ben kötü bir şey oldu sandım öldün sandım."
"Tamam suzan iyiyim bir sakin olur musun"
"Olamam efenim olamam iki haftadır ne çektiğimi biliyor musun?"
"Tm özür dilerim ben hayat mucadelesi verirken seni arayamadım malum olüm ile cebeleşiyordum kusura bakma suzan"
"Sorun degil birdaha olmasın ,bi dakika bir dakika nee, ne ölümü ne diyon anlat çabuk ya da dur konum at geliyorum "
"Suzan dur suz-"
Telefonu yüzüme kapattı inanamıyorum .
Şu poyraz mı ne o adam izin verir mi ki vermezse bende giderim burdan
Çok da umrundaydı ya adamın.
Sus iç ses susKapıyı açıp dışarıya daha doğrusu saraya çıktım. Bu ev çok güzeldi vay be salon müthiş ağzım açık koridordan yürüyordum ki birine çarpmam ile yandım. Evet doğru duydunuz bildiğiniz yandım. Çay döküldü üstüme kolumu hissetmiyorum. Anın şoku ile çığlık attım.
"Efendim çok özür dilerim, yanlışlıkla oldu"
Üstüme çayı döken sanırım buranın çalışanıydı. Fakat niye ağladı ki şimdi.
"Tamam sorun yok niye ağlıyorsunuz ki, o kadar da önemli değil"
"P-poyraz bey öldürecek beni"
"Ne oluyor burda , ayse hanım naptın sen yakmışsın kızı KOVULDUN"
"efendim çok özür dilerim yanlıslıkla oldu lütfen kovmayın çocuklarıma bakacak kimsem yok lütfen efendim lütfen"
"Ne kovması, kovamazsın ben ona çarptım onun hiçbir suçu yok"
Tek kaşını kaldırarak bana baktı.
"Ne bakıyorsun öyle gayet ciddiyim , ayşe abla çok özür dilerim önüme bakmadan yürüyordum."
Kolum o kadar cok yanıyordu ki kendimi zor tutuyordum
"Tamam ayşe hanım işine geri dön"
"Allah ne muradınız varsa versin efendim cok teşekür ederim""Verdi zaten"
Diyip sinsi sinsi sırıttı. Ne var dercesine başımı sallayınca"Eline krem sürelim daha kötü olmadan"
Onaylayarak odama geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mahşere Kalan Aşk
Chick-Lit536****Acaba birgün zeusumu bulabilecek miyim ya da zeus siasını bulabilecek mi ya zeus hiç siayı kendine ait görmediyse ozaman nasıl onun siası olur ? Belki de ben kendimi onun siası olarak gördüm o görmediyse bile 544*** ? 536*** efkarlandım bil...