Pazartesi günü! Pek sevilen bir gün değil. Ben de sevmem. Kim sever ki? Bugün benim için çok daha zor. Mine'yi görmezden gelmeye alışmalıyım. Korkularımla yüzleşiyormuş gibiyim. Bunları dalgın dalgın bir okul koridorunda düşünüyorum. Bunu yaparken birine çarpıyorum. Madem okuldan bahsediyorum gerekli gereksiz insanlarla tanıştırayım sizi. Çarptığım kişinin ismi Ezgi. Onu ortaokuldan beri tanıyorum ancak çok bir yakınlığımız yok. Farklı sınıflardayız. Saçları kızıl. Alev gibi! Gözleri ise bir deniz... Teni bembeyaz! Onun fiziksel özellikleri o kadar kendine has ki! Dalgalı saçlarını at kuyruğu yapmış...
"Özür dilerim." diyorum.
"Sorun değil günaydın Ahenk."
"Sana da günaydın."
Ezgi gülümsedi ve yoluna devam etti. Bir süre onu izledim. Birbirlerini nereden tanıyorlar bilmiyorum ancak Ezgi ve Mine iyi arkadaşlar. Bu olayı anlatmamın sebebi buydu. Bu çok garip bir duyguydu. Aslında insanları betimlemek için bir sebebe ihtiyacım yok.
Sınıfa gittim ve çantamı bıraktım. Onun girdiğini görünce hemen çıktım sınıftan. Duramadım. Duygularıma yenik düştüm. Bu acı bırakacak mıydı beni? Ne zaman bırakacaktı? Bunu yaşayabileceğimi daha önce düşünmüştüm. Kafaya takmayacağımı falan düşünmüştüm. Yanılmışım! Kafamın içinde Mine'nin sesi yankılandı.
"Bunları sana hissettirecek bir şey yaptığımı düşünmüyorum."
Ağlamak istemiyordum... Duygularımı dökmek istemiyordum. Onları kalbimden sökmek istiyordum. Titriyordum!
"Bütün hafta sanki diken üstünde gibiydim."
Onun sözleri ise dikenden beterdi. Sarmaşık gibiydi. Kalbimi sarmıştı!
Çığlık atmak istediğimi hissediyordum. Hislerim sarmaşık gibi birbirine dolanmıştı.
İşte popüler kız grubu da okulda. Selin, Hazal, Güneş ve Rabia... Onlar hakkında detaylı konuşmama gerek yok klasik cishet kız grubu. Selin sapsarı saçları ve mavi gözleri ile çok dikkat çeker. Zengin bir aileden geliyor ve bir oyuncu olacağına çok emin. Onların popüler olmasının tek sebebi Selin desem yanlış olmazdı. Hazal uzun kahverengi saçları ve yüksek sesli gülüşü ile dikkatten kaçmaz. Son zamanlarda kendine daha çok bakıyor sevgili yaptı yine herhalde. Güneş isminin aksine oldukça esmer ancak ismini turuncu kıyafetleri ile taşımayı başarıyor. Bu yüzden ona portakallı çikolata diyorlar. Bana mı öyle geliyor bilmiyorum ancak o kaba biri ve sinsi bakışlara sahip. Rabia'nın saçları omzunda ve açık kumral... Grubun tek gözlük takan kızı. Biraz aptal ve fazla neşeli sinirime dokunuyor. İşte bu kız grubu böyle çok klasik bir yapıya sahip ancak tanıdığım herkesi betimleyeceğimi belirtmiştim.
Bu grup yanımdan geçerken Selin ile göz göze geldik. Vanilya kokuyordu ancak o daha önce hiç böyle bir koku kullanmamıştı. En azından ben öyle düşünüyorum. Selin bana gülümsedi ben de kibarlık icabı ona karşılık verdim. Mine'nin arkamda olduğunu fark edince telaşlandım. Yüzüne bakmadım bile ancak Selin arkasına koştu. Bu kız grubunun Mine ile ilgisini hiç çözememiştim şimdiye kadar. Evet Mine herkese iyi davranır ancak onların garip bir bağı vardı. Bir sırları olduğunu düşündüm hep. Selin, Mine onun yüzüne bakmadan hemen kulağına bir şeyler fısıldadı. Mine kafasını salladı ve yürümeye devam etti.
Aklımda olayları birleştirince binlerce teori oluştu kafamda ancak bunlar çok saçmaydı. Selin A mıydı? Bu olamazdı çünkü o sadece bu zaman diliminde ben ve Mine'nin hayatının bir parçası. Bu kadar çok karşılaşma da mümkün değildi artık. Ayrıca onun kokuyu sürmesi de gerekli değildi makinede olması yeterliydi! Saç rengi A ile aynı ancak boyarsam ben de A ile aynı saçlara sahip olabilirim! Çok açmam gerek ama olsun. Onlar gerçekten kahverengi! Baya hem de! Okulda bir sürü farklı kız var bazılarına çok özeniyorum dersem yalan olmaz. Neyse konuma dönüyorum. A'nın kim olduğunu fazla kafaya takmıştım. Bu önemli miydi? Kesinlikle Selin değildi çünkü A oldukça zekiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanın Çizgilerinde Kaybolanlar
Science FictionZaman, ne dost ne de düşmandır. Sadece bir gerçeği vardır: akar. Ancak biz, bu akışı kontrol etmeye çalışan genç kalpleriz. Ahenk hoşlandığı kıza açılır ancak reddedilir ve kalbi kırılır. Aynı gün ise tanıştığı 2 kişi ile dev bir zaman yolculuğu mac...