Bol bol yorum yapın.
İyi okumalar
Beste: evimizzzz
Hakan gülerek "bu kadar etkileneceğini bilsem daha önce söylerdim." dedi.
Beste: Eli boş mu gidicez eve?
Hakan: napıcaz ya?
Beste: İlk defa annemle konuştun ve senin evine evimiz dedin. Bugünü kutlayalım bence.
Hakan: nasıl kutlayalım?
Beste: içki alalım büfeden.
Hakan'ın gözlerindeki parıltı kaybolup bana yan gözle baktı ve arabayı sürmeye devam etti.
Hakan: saçmalama yavrum.
Beste: o niye aşkım?
Hakan: 1, ben çok içkici bir insan değilim. 2, sen içince kendinde olmuyosun.
Beste: Hakan ben kendimde oluyorum ki.. sadece o gün biraz fazla kaçırmışım. Ayrıca kendimde olmasam bile sen varsın yanımda. Bi şey olmaz yani.
Hakan: yok hayatım.
Beste: Hakan yaa! Lütfen lütfen..
Hakan: Beste zorlama, hayır. İş var yarın.
Beste: sen niye içki kullanmıyosun?
Hakan: içki kullanmıyorum demedim, gerekmedikçe içmem diyorum.
Beste: hmm, sende içkinin gerekliliği hangi durumlarda ortaya çıkıyor peki?
Hakan: görev dönüşleri kafa dağıtmak için içiyoruz bizimkilerle.
Beste: tamam işte! Bizde kafa dağıtalım biraz.
Hakan: ya bebeğim..
Beste: Aşkım gidicem zaten birkaç güne. Ne olur sanki kırmasan beni?
Hakan iç çekip "sana kıyamıyo olmamı çok kullanmaya başladın sen" dedi alaycı tavrıyla.
Beste: e napıyım? Kanıyosun sende.
Hakan yakınlardaki bir büfe kenarında durdu ve "sen bekle" diyerek arabadan indi.
Geri döndüğünde elinde tekila şişesi vardı.
Hakan: hadi artık eve.
O arabayı çalıştırmadan önce başımı koluna yaslayıp elimi bacağının üstündeki elinin içine yerleştirdim.
Baş parmağını parmaklarımda gezdirip oyun oynuyordu. Hoşuma gitmişti.
(Temsili)
Hakan: fena tutuğum sana.
Kurduğu cümleye sırıtıp "Bende fena tutuğum sana" diyerek başımı yanağına yaklaştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER - TEXTİNG
Ficção Adolescente0544*******: güzel taktik kardeşim ama bayatladı bu numaralar başka kapıya. (17.20) 0551*******: ha? (17.20) görüldü