24

7.4K 367 156
                                    

İyi okumalar

Bol yorum yapın plsskoo..

Yemekler yeneli 1 saati geçmiş tekrar oturup bütün aile sohbet ediliyordu.

Gülizar teyze Hakan ile benim yanıma oturmuş hayranlıkla bizi izliyordu.
"Durup durup turnayı gözünden vurmuşsun oğlum. Rezan'ıma benziyo Beste aynı. Baksana şu güzelliğe."

Hakan, Gülizar teyze her beni övdüğünde eliyle beni kendine daha çok çekerken Turgut lafa atlamıştı.

"Canımın içi hani övüyosun falan tamam eyvallah da, ben mi senin torununum Hakan mı?"

Gülizar teyze kaşlarını çattı ve "o ne demek? Hakan'ımın ikinci ailesiyiz biz. Ayrıca Beste'yi çok sevdim ben." Diye cevap verdi Turgut'a.

Hakan Turgut'a dönüp "aldın mı cevabını. Bir daha böyle hadsiz cümleler kurma" dediğinde Turgut yaslandığı yastığı bize doğru fırlatmıştı.

Hakan kolunu önüme tutup yüzümü koruduğunda diğer eliyle havada yakaladığı yastığı koltukla kendi sırtı arasına koyup yaslandı.

Gülizar teyze elini dizimin üstüne koyup "bu erkekler böyle işte. Geliyorlar 30 yaşına hala çoluk çocuk hareketler." dediğinde onu destekleyerek kafa salladım ve "aynen öyle valla Gülizar teyze" dedim.

Hakan tam lafa girecekken Gülizar teyze "sen valla haklısın bu Hakanla hemen evlenip çocuk yapmak istememekte kızım. Kendisi çocuk zaten bunun." dediğinde anında Hakan'a bakmıştım.

Yüz ifadesi ciddiyete bürünmüş, kaşları havalanmıştı.

Hakan: O ne demek canım? Evlenmek istemiyo musun sen benimle?

Başımı olumsuz anlamda sallayıp "ay sanki bilmiyosun bu konuda ne düşündüğümü. Hemen istemiyorum manasında." diyerek karşılık verdim.

Gülizar teyze kafasını olumsuz anlamda sallayıp Hakan'a "göt kafalı seni." dediğinde dudaklarımın arasından çıkan kıkırtıya engel olamamıştım.

"Sen Beste'ye yüklenmeye yer arama. Beste'den iyisini zor bulursun." dediğinde bakışlarım anında Sanem'e gitmişti.

Yaren ile ikisi sabır dilercesine birbirlerine bakarak bıkkınlıklarını oldukça belli ediyorlardı.

Yaren Gülizar teyzeye dönüp "niye anneanne? Beste bulunmaz Hint kumaşı mı" diye sorduğunda Sanem sinirini gülerek atmıştı.

Rezan: Aa çok belli değil mi birtanem? Aynı yaştasınız ama bi sana bak, bir de Beste'ye.. cillop gibi maşallah.

Yaren sessiz kalıp yengesine ters bakışlar attığı sırada Sanem boğazını temizleyip ayağa kalkmıştı. Hakan'ın bakışları o taraftaki hareketliliğe kaydığında Sanem odadakilere "ben artık izninizi isteyim. Sağolun bu gece beni de ağırladınız." demişti.

Turgut'un annesi lafa girip gülümsedi ve "ne demek kızım, her zaman bekliyoruz seni. Gel böyle hep." dedi.

Sanem gülümsemesine karşılık vererek "iyi geceler herkese" diyerek Hakan'a baktı göz ucuyla.

Hakan başını çoktan diğer tarafa çevirmiş, göz teması bulunmaktan kaçınır bir vaziyette gitmesini bekliyordu.

Sanem kapıya doğru yürümeye başladığında Yaren "bende uğurlayayım" diyerek ayaklanmıştı. İkisi birlikte odadan ayrıldıklarında suratımı yere eğdim.

Turgut'un annesi Meryem Hanım bana seslendiğinde tekrar kafamı kaldırdım ve onu dinlemeye başladım.

Meryem: valla en doğrusunu yapıyosun kızım. Daha yaşın genç. Maşallah çokta güzel bi bölüm okumuşsun. Önce bi eline işini al.

ASKER - TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin