Bölüm Altı: Kadının Çığlığı

10 2 0
                                    



sa geclikkk! hoşgeldiniz :)

bölüm müziği : Fitz and the Tantrums - Out of My League

Bölüm Altı:
Kadının Çığlığı

çığlık

birden o kadın çığlığı
sanki bir zıpkın yükseldi
bulutlara pırıl pırıl

öyle acı doluydu ki
ağaçlar yanına yürüdü 4

25 Mayıs 2017 - Perşembe

15.38

Bir ses yankılandı kuytu ormanda. Bu ses; acıydı, çaresizlik ve en kötüsü de umuttu. Bu bir kadının kurtarılma umuduydu. Belki kimse duymayacaktı ama denemekten zarar gelmezdi. Bağırmaktan boğazı kururken derin acı bir nefes çekti içine. Titreyerek geri bıraktı. Koyu gözlerinden bir damla yaş düşerken görüş açısına kahverengi saçlı, buğday tenli, uzun boylu bir genç girdi. Ona elini uzatınca bunun ilk bir yanılma olduğunu sandı. Lakin kulaklarında ninni misali bir ses doldurunca bunun bir yanılma olmadığını anladı.

"İzin ver sana yardım edeyim."

Başını ürkekçe kaldırdı. Elini çocuğa uzatmak yerine kanayan dudağına götürdü. Etrafa çekingen gözlerle bakındı. Kimse yoktu. Onu döven, dokunan, işkence çektiren ve yalvartan kimse yoktu. Kalbi küçük bir kelebeğin heyecanıyla doldu. Fakat bu adamın onlardan biri olma olasılığıyla o heyecan yerini hüzne bıraktı.

Bir günlük ömrü olan kelebek yarına umut ederdi.

Çocuk, kızın korkusu anlamıştı. Eksik bir tebessümle, "Biliyorum, korkuyorsun ama acele etmezsen gerçekten gelecekler." Kızın aklı karışmıştı. Ona inanmalı mıydı?

"Hadi," dedi beklenti bakışlarıyla çocuk. Kız etrafına bakınınca adamlar görüş açısına girdi. O an hiç düşünmeden bir yabancıya güvenmeyi seçti: ona uzatılan eli tuttu.

Günümüz | 2022

"Pulmoner Kapak yetmezliği."

"Bunu nereden anladın Kaya?"

"Normalde tamamen açılarak kanın sağ ventrikülden pulmoner artere geçişine izin veren pulmoner kapağın, tam kapanamaması ve bunun sonucunda pulmoner arterden sağ ventriküle kanın geri kaçmasıdır. Kalp modeline dikkatli bakarsanız kapakçığın tam kapanmadığını anlayacaksınız."

"Pekâlâ, bu haftalık bu kadar. Çıkabilirsiniz."

Telefonumu alıp derslikten çıktım. Yorucu bir dersti ve bir de bunun üzerine edekilerle uğraşacaktım. Bıkkınlıkla koridorda ilerlerken Zeliha ile karşılaştık. Yüz ifadesine bakılırsa sınav olmuştu.

"Utku senden nefret ediyorum!"

Gülerek omzuna kolumu attım. "Aa nedenmiş?" diye sordum alayla. Cevabını elbette biliyordum. Omuz silkti. Bu beni daha çok güldürürken o kızmaya devam ediyordu. Beraber Zeliha'nın söylenmeleriyle kantine geldik. Furkan ve Buket'in yanına oturduk. Anlaşılan Yavuz bugün de yoktu.

Yavuz'a karşı hepimizin içinde bir burukluk vardı. Gençliğini yaşayamamış, okulunu bitirememişti. Okulu bitirememesinin en büyük nedeni babasının vefatı olsa da bu tek neden değildi. Ona ne zaman yardım eli uzatsak bizi geri çevirmişti. Biz ne zaman okul hakkında konuşsak o susuyordu. Gözleri doluyor ve bizim yanımızda sadece bedenen varlığını koruyordu. Böyle anların yaşanmaması için elimizden geleni yapsak da hayatlarımız okul üzerine kuruluydu ve bir nokta da Yavuz buna dahil olmak durumundaydı.

sessiz çığlıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin