BEBEK

8K 333 35
                                    

Çiçek ile iki seneden beri arkadaşız fakat onun da benim gibi oldugunu sonradan öğrendim tamamen tesadüfi olarak.Ona bu konuda asla bir şey sormadım,sadece bu konu hakkında konuşurduk.Beliz ve Buğlem ve özellikle de Beliz bu tür konulardan çok korkardı.Buğlem ise dalgaya alırdı konuşmalarımızı,o böyle davransa da ikimiz de bilirdik korktuğunu.
Çiçek ile yalnız kaldıgımızda konuşurduk bu yuzden zaten bu konuşmalarımız sırasında ögrendik aynı durumda olduğumuzu.
İkimizin annesine de evlenmeden önce büyü yapılmıstı hem de aynı nedenden ötürü,istemedikleri adamla evlenmedikleri için.
Annem her ne kadar kurtulduğunu söylese de bana geçtiğini düşünüyorum büyünün.Beş yaşındaki bir kıza niye gözüksünler ki,her işimi niye ters yapayım ki,her işim ters bana doğru gelir halbuki.Ters ip atlamam,poşetleri ters bağlamam,ters saç örgusu örmem,bıçağı bile ters tutuyorum olur mu böyle şey.Şu an test çözerken bile tersten başlıyorum yoksa içim rahat etmiyor.Annem ise zamanla geçer diyor,yirmi senedir uğraşıyorum ben bunlarla ve artık kurtulmak istiyorum.
İlk karşılaşmam ise şöyleydi:
Çok küçüktüm daha ve geceydi ailemle karpuz yiyorduk.Sofradan kalkip yatagima dogru kostum ve yatagimin ustune oturdum tam yatacakken önümde kısa boylu,kırmızı ve yesil renkli bir yaratik belirdi ve acayip bir ses çikardi sonra kayboldu.
O günden sonra bu olaylar sıklasmaya basladı.

Korku ÖyküleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin