Astral Seyahat

672 30 3
                                    

Eski evlerinden tıkırtılar ve garip ses çıktığı için ayrılan bir aile bu olayın bir daha gerçekleşmeyeceğini düşünüp farklı bir eve taşındılar.Taşındıkları evde ilk haftası huzurlu geçti.Ama haftanın son gününde saat tam 23:00'ı gösterirken evin en büyük erkek çocuğu (9) bodruma indi.Bodrumda siyah bir canlı gördü o siyah canlı üzerine yürüdüğü an merdivenlerden düşüp kafasını çarptı.Annesi ve babası hemen bodruma inip küçük çocuğu kaldırdılar ve odasına yatırdılar.Ebeveynler sabah kalktığında çocuk uyanmamıştı.Bir yarım saat daha uyumasına izin verdiler.Yarım saat sonra yine uyanmadı.Babası uyandırmaya gitti fakat başaramadı.Kalbi atmasına rağmen çocuk bir türlü uyanamıyordu. Çocuğu kucaklayıp hemen hastaneye götürdüler.Doktorlar çocuğun komaya girdiğini ve nedenini açıklayamadıklarını söyledi.Ne yapsalar ne etseler çocukta bir tık bile olmadı.Hayatını makineye bağlı olarak 5 yıl sürdürmüştü.Kadın 5 yıl sonra küçük oğluna korkuyor musun diye sordu.Oğlu "Evet.Ağabeyimin odasından çok korkunç sesler geliyor."

Ardından kadın gece gidip baktı.Çok fazla ses çıkmamıştı fakat evin alarmı birden bire çalmaya başladı.Kocası evin alarmını susturup odaya döndü.Ama ardından tekrar çaldı.Adam kapıya yakın koltukta uyuklamaya başladı.Ama karısı birden bire bağırdı.Adam koşa koşa yanına gitti.Kadın orada siyah bir yaratık gördüğünü iddia etti.Adam endişelendi ilk başta hırsız olabileceğini düşündü ama sonra aklına küçüklüğünden kalma korkunç anılar geldi.Sabahı zar zor bulmuşlardı.Farklı bir eve taşındılar.Orada da aynı şeyler oluyordu.Ama farklı olarak ise bu sefer ruhlar görüyordu.Eski ölülerden kalma ruhlardı bu.Bazılarının boynunda ip,bazılarının kafasında bıçak vardı.Hepsi gülüp kaçıyordu.Kadın delirdiğini sandı ve evden çıktı.Tekrar girdi evine.Oğlunun odasına girdi.Yorganı değiştirmeye çalıştı.Yorgandan kan izi vardı.İz bir ele aitti.Kadın çok korktu ve akşama doğru eve birisini çağırdı.Bu kadın böyle olaylar ile ilgileniyordu.Kadın Astral Seyahat yapılması gerektiğini ve çok tehlikeli olduğunu söyledi.İlk başta ruhun resminin çizilmesi gerektiğini ve hemen yapılmasını söyledi.Gece çocuğun odasına geçip ışıkları kapattılar.Sadece kadın ruhu görebiliyordu.Resmini çizdi ve bunun kötü bir ruh olduğunu çocuğunuzun ruhlar aleminde kaybolduğu için bedenine girmeye çalıştığını söyledi.İyi ruh kesinlikle değil.Ruhlar alemine gidip çocuğu bu ruhlardan önce bedenine ulaştırmanız gerekiyordu.Babası bu seyahati yapacağını söyledi.Ardından hipnoza benzeyen bir yolla ruhların dünyasına seyahat yaptılar.Ruhlar iki odalar halinde ayrılıyordu.Kötü ruhlar ve İyi ruhlar.Adam mecburen kötü ruhlar bölmesine gitti.Çok korkuyordu.İleride bir kapı vardı.O kapıyı çocuk rüyasında gördüğünü iddia ederek çizmişti.Kapıyı açtıktan sonra kırmızı bir odaya girdi.Evet onuda çizmişti küçük çocuk.İleride siyah bir canlı vardı çok hızlıydı.Ellerinde ki tırnaklar çok uzundu.Çocuğu esir almıştı.Adam çocuğu kurtarmaya çalıştı.Çok darbe yedi ama başardı.Kaçarken bütün kötü ruhlar üzerinde doğru geliyordu.En sonunda evin yolunu bulabildiler.Ama sadece çocuk ve babası eve yönelmemişti.Tüm kötü ruhlarda onlarla beraber geliyordu.Onlar sadece o siyah ruhun en güçlüsü olduğunu sanıyorlardı ama.Üstü beyaz ama üzerinde kan olan; yüzünde çizikler olan ve yüzü korkunç bir şekilde gülüyordu.Bu eskiden babasının ruhunu çalmaya çalışıyordu ve çocuğunu yem olarak kullanarak babasına ulaştı.Çocuk bedenine ulaştı babası ulaşamadı.Babası yerine o beyaz giysili ruh ulaştı.Herkes mutluydu çocuk dönmüştü evet babası da dönmüştü ama kendi ruhu olarak değil bir iblisin ruhu olarak.En sonunda normal bir eve tekrar taşınmak için eşyaları topluyorlardı.Annesiyle oğlu,seyahatlerle ilgilenen kadınla da babası konuşuyordu.En sonunda kadın adamın sol elinde 4 parmak olduğunu fark etti.Eline aldığı fotoğraf makinesiyle bir fotoğraf çekti.Fotoğrafta o beyaz giysili kadın vardı.Makineyi indirdiği gibi saldırdı.Odadan sesi duyan annesi oraya geldi ve makineye baktı çok şaşırdı ardından adam şöyle dedi.

"Merhaba kadın sizinle uğraşacağım."

Korku ÖyküleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin