56

178 16 0
                                    

Eski bazı Afrika kabilelerinde şeytana tapınma ifadeleri bilinmektedir. Gerçekte şeytani cinlerden medet uman bu yerel kabileler kötü sonlarla karşılaşmışlardır. Mesela bir kabilede 'Ey uğuk buraların sahibi, bize zarar verme, bizi koru gibi ibadet edici söylemler ve kurban kesmeler gözlenmiştir. Belli zamanlarda kurban kesmeler tapınma ayinleri gözlenmiştir. Şeytani cinlere ibadet edenler ve onlardan korkanlar, onlardan yardım dileyenler küfre düşmüştür. Ve daima kaybederler.

• Et kokusu ve et bulaşığı, haşlanmış tavuk kokusu; kemik, tezek,çitos kokusu, kokulu kuruyemişler şeytanların beslenmede öncelikli hoşlarına giden şeyler olduğundan kesinlikle dikkat edilmelidir. Şeytanlar kokuyla beslenmektedirler. Bu tür şeyleri yedikten sonra ağız el ve yüz temizliği çok önemlidir. Kokular giderilmiş olarak temizlenme gerçekleştirilmelidir. Aksi taktirde şeytani cinler etrafınızda gezecektir. Onlar etrafınızda olduklarında mutlaka onlardan zarar görürsünüz.

• Allah erkek ile dişi arasına bir bağ koydu. Bu bağ sevgi ve şevkatti. Allah insan türünü iki cins kıldı. Birbirlerine yardımcı ve arkadaş olsunlar diye iki cins yaptı. Aralarına sevgi merhamet ve şefkat koydu. Erkek ile dişiler avret yerlerini açmamasını öğütledi çünkü bu insanlık için çok önemliydi. Şeytani cinler erkek ile dişi arasındaki bu güçlü bağı yıkmak için zinayı kullandı.

• Geçici heveslere aldanmak, arzularını tatmin etmek için helal olmayan uygunsuz yolları seçmek şeytani cinlerdendir. Şeytani cinler hevesleri tatmin ettirmek için dayatır. Nereye kadar bu hevesleri tatmin etmek. Artan hevesler için kötü yollara başvuru elbetteki olacaktır. Hevesi tatmin etme süreklileşeceği gibi hevesin kaliteside sürekli artacak ve hemcinsle ilişkiler, çocuk ve yaşlılarla beraber olma istekleri kısacası her türlü sapıklık gözlenecek ve insanlığı bozacak kötü bir sona doğru gidilecekti. İnsan sadece arzularına dur diyemediğinden kaybeder. Heveslere dur diyebilmek heveslerin ardından gitmekten çok daha kolay ve iyi olanıdır. 

Korku ÖyküleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin